رواية جحيم رحيم الجزء الثاني 2 "انتقام الابناء" البارت الثامن 8 بقلم ميرا ابو الخير
رواية جحيم رحيم الجزء الثاني 2 الفصل الثامن 8
قر"ب وق'طع الفستان من الاكمام وبص عليها بصة شهو"ة وقذ"رة: تستاهلي الفلوس يلي دفعتها قرب من شفا"يفها وهي بتحاول تزقه عنها.
الشاب بر"غبه وبيبص علي جسد"ها: مش هتهربي مني.
شروق برجاء: ابعد يا حيو"اننن.
الشاب بغضب: هوريكي الحيو"ان هيعمل فيكي ايه.
شروق بتزوقه وتبعده فرق القوة كبير وخصوصا هي عاميه بدءت تستسلم و حد ك"سر الباب.
الشاب بخضه: انت مين.
عيون كلها غضب وشرر عضلاته بارزة مكور ايده ومليا*نه د"م بص عليه باصه كلها شر.
الشاب قا م من علي شروق واتجاه ليه: ايه بالدور اطلع برا لما اخد دوري انا الاول.
سيف بغضب نزل عليه ضر*ب جامد في وشه وجسمه: دا مراتي يا بن 🐕.
فضل يضر"ب فيه وشروق فاقدة واعيها الشاب وقع علي الارض من كتر الضر"ب سيف راح علي شروق لابسها الجاكت بتاعه وشالها وخرج تحت نظرات ناهي المتوعدة في نفسها: كان لازم ياجي له تليفون يعني ماشي لسه بردو البدايه يانا ياهي.
سيف للحراس: في 🐶 فوق متك"سر هاتوه علي المخزن.
ناهي اتصدمت: نهار اسود.
الحراس: اؤمرك.
اخدها وركب العربيه ووصل الفيلة حطها علي السرير وبص ببرود: انا اه بكر"هك بس انتي بتاعتي ومش لغيري يا شروق حتي لو مو"تك انا بتاعتي وبس.
داخل الحمام يغير هدومه.
شوشو بمكر: ياترا اغتص'بك ولا لسه يا حلوة.
ميرا بصدمه: 😳😳.
شوشو ببرود: مصدومه ههههه لا متتصدميش انا ابقا مراته وهبقا ام ابنه يا صغيرة.
ميرا بكسرة: انتي.
شوشو ببرود: الله علي نظرة الذ"ل في عينك تؤ صعبتي عليا.
ميرا جريت علي برا واخدت شنطتها ودموعها في عينها.
شهاب نزل وبيعدل هدومه: غارت.
شوشو بدلع: اه يا بيبي.
شهاب برفع حاجب: قولتي لها اي.
شوشو بخبث: حر"قت د"مها بس.
شهاب بيمسح وشه: شوشو ملكيش دعوه بيها تخصني.
شوشو بغضب: لاحظ اني سمحت لك تتجوزها مع انك المفروض تتجوزني انا يا شهاب.
شهاب ببرود: خلصتي انا متجوزها لاسباب وعرفي كمان يعني ضر"به لرحيم تكسره.
شوشو بخبث: فين الفديو.
شهاب برفع حاجب: وانتي مالك.
شوشو: مفيش خلاص يلا .
شهاب مشي وهي ابتسمت بخبث: لا يا شهاب انت ليا وبس.
طلعت تدور في الاوضه علي الفديو وابتسمت بمكر: مش هخلي البت دي تاخدك مني اسمع انه امها اتفضحت زمان دلوقتي الدور علي بنتها بس المرة دي اسو"ا بكتير من يلي فات هههه.
لاقت شريط فديو ابتسمت بمكر: نودع ميرو بقا تحت عنوان فتا*ة الليل مع اسيادها شهرة عالية ليها ههههه.
بيدوس علي الزرر بوووووم.
المجهول: كده نودعهم نهائي ولكن سمع صوت في التلفزيون.
المذيعه: تم بحمد الله تفادي قنب"لة من اسرة المنشاوي ونجتهم منها.
المجهول بغضب: ياولاد 🐕.
قعد يكسر في المكان: الصبر مو*تكم هيبقا اصعب اوي يا ررررون.
رون: اؤمرك.
المجهول: هرب عزيز من الس جن.
رون بصدمه: عزيز المنشاوي.
المجهول بمكر: اه هو و دعاء.
رون بخوف وصدمه: ازاي دا كده هيبقة خطر.
المجهول: دا المطلوب بص علي صورهم افرحوا براحتكم يلي جاي كله د"مار ليكم.
بترجع البيت مكسورة.
بسملة صحبتها: مالك.
ميرا بهدؤء: مفيش.
بسملة: مفيش ازاي انتي معيطه.
ميرا: بابي ومامي سافروا صح..
بسملة: اه يا بنتي ومالك زمانه جاي.
بيداخل شهاب: منورين.
ميرا متكلمتش وبسملة: منور يا شهاب.
شهاب بيبص لميرا بخبث وهي ساكته.
بيداخل شاب جميل وهادي: ياترا مراتي عامله ايه.
بسملة باستغراب: مراتك مين.
مالك بحب ونظرة عاشق: ميرا كتبنا الكتاب قبل سفر رحيم بيه وجاي اخدها.
شهاب بغضب: مرات مين يا روح امككككك.
ميرا داخت وقعت.
مالك وشهاب: ميرررررراااااا.
بقلم ميرا ابوالخير.
~~~~~~~~~~~~~.
ملاك قاعده حست بدوخه جريت علي الحمام.
ليث: في ايه.
ملاك بتعب: تعبانه معرفش.
ليث: هطلب الدكتور.
طلب الدكتور وجاه: المدام حامل.
ملاك بصدمه: ح حامل.
ليث بفرح: بجد الف شكر ليك.
خرج وهي مصدومه بصت علي الس"كينه وحطتها علي بطنها: اسفه بس مينفعش انا غلطت سامحني يا بني قربتها من بطنها وووو.
بقلم ميرا ابوالخير.
~~~~~~~~~~~.
فهد اتفق مع ناس وبيخطط لحاجه: تمم شروق تكون عندي معاكو 24 ساعه وتيجي.
شخص: اؤمرك
~~~~~~~««««.
شروق بغضب: طلقني بقا انا زهقت.
سيف قاعد ببرود: تؤ مفيش طلاق.
شروق بغضب: لي خدتني معاك المكان وليه بتعمل كده انتقمت وخلاص سابني بقاااا.
سيف ببرود مسكها من شعرها: اوعا تكوني فكرة اني هسيبك تؤ يا حلوة خلاص انتي في عريني.
شروق ضر*بته بالكف: اخرك انك تلبس طرحه لانه مفيش را"جل يعمل كده.
سيف بغضب: ايههه يا زبا*لة استحلتي تمدي ايدك انا هوريكي كان جاررها من إيدها ودخل أوضة تحت الأرض بيفتح النور فيها سلسلة مربوطة في السقف وكرسي جلد تحتها وحديد وكر*باچ وأسلحة وهي حاسه بحاجه غلط بتحصل: هتعمل ايه يا سيف في ايهههه انا فين.
سيف ببرود زقها : غلطتي ولازم تتعا"قبي.
شروق بدموع: إبعد عني والنبي.
جت تجري شدها لحضنه وقال:مفيش خروج.
شروق برجاء : جس'مي مش هيستحمل التعذ*يب سيبني ابوس ايدك.
سيف بغضب اعمى جرها وطلعها فوق الكرسي دخل في ر*اسها حديده وفي إيديها وربط جس"مها بالسلسلة ويديها كانت متعلقة في عِر*ق حديد ودايس عليهم بق*وة.
شروق بتترجاه ودموعها بتنزل وايدها مرفوعة لفوق وصرخت فيه: بكر*هك والله بكر*هك يا سيف.
سيف شد شعرها بقوة: ايلا الغلط معايا دلوقتي وقت الحساب.
شروق بدموع: مش هغلط تاني بس سابني.
سيف: ده عقاب دلوقتي وهسيبك هنا تعفني يا بنت عز وعقاب الليل عرفاه هتبقي لمز*اجي همو*تك بالبطئ.
قرب منها وهمس: جس"مك هيكون ملكي تاني بإرادتك غصب عنك يا شروق
وطلع من الأوضة وقغل الباب.
شروق بصراخ هي وبتهز السلاسل والحديد: افتح يا سيف بخاف من القفله دي خلاص اسفه بس أفتح
مشى من الفيله وسابها ناهي ابتسمت بخبث: هههههه حلو كده.
طلعت تعبا*ن من شنطه: بالسلامه.
- تابع الفصل التالي عبر الرابط: "رواية جحيم رحيم الجزء الثاني 2" اضغط على أسم الرواية