Ads by Google X

رواية جحيم رحيم الجزء الثاني 2 الفصل التاسع 9 بقلم ميرا ابو الخير

الصفحة الرئيسية

 رواية جحيم رحيم الجزء الثاني 2 "انتقام الابناء" البارت التاسع 9 بقلم ميرا ابو الخير

رواية جحيم رحيم كاملة

رواية جحيم رحيم الجزء الثاني 2 الفصل التاسع 9

طلعت تعبان من شنطه:  بالسلامه. 
بتصراخ: اعاااااااااااا. 
سيف بيجري عليها: في ايه مالك. 
شروق بخضه وبتلمس هي فين: ك كان كابوس وحش اوي. 
سيف بهدؤء: خدي. 
مد ايده بالمياه تشرب اخدتها وهي بتترعش:  ا انت ك كانت هتمو"تني. 
سيف برفع حاجب: حلمتي بايه. 
شروق حكت له عن الحلم قعد يضحك: هههه ياه للدرجة دي. 
شروق باقتضاب: اه وكنت رابطتني وكان في تعبان و سبتني ومشيت وو.. 
سيف حط ايده علي شفيفها: شششش خلاص متخافيش. 
شروق برفع حاجب: هو انا جيت هنا ازاي. 
سيف ببرود:  انا جبتك. 
شروق بشهقه: والشاب يلي... 
سيف بغضب: خلاص قولت قومي خدي دوش انا نازل. 
شروق: تمم. 
قامت عشان تاخد دوش كنت هتقع سندها:  هساعدك. 
شروق باستغراب:  انت فيك حاجه. 
سيف متجاهلا: لا وانجزي مش فاضيلك. 
شروق بحزن: تمم. 
ساعدها و نزل سبها تكمل. 
ناهي بدلع: هنفضل كده كتير. 
سيف: عايزة اي يا ناهي. 
ناهي بتمثيل: ان.... 
بيداخل عليهم كذا شخص وعلامات الغضب علس وشهم. 
سيف: انتو مين. 
غفران بغضب وبيبص علي ناهي: انا ابو الفا*جرة دي. 
ناهي بخوف استخبت ورا سيف:  عايزين ايه. 
غفران: جاي نغسل عا"ري منها. 
سيف بيبص عليها وابتسم بخبث:  بس دي مراتي. 
غفران وناهي 😳😳😳. 
شروق كانت نزله الكلمة نزلت عليها ك الصاعقة؛ ايههه. 
بقلم ميرا ابوالخير. 
~~~~~~~««
ميرا داخت وقعت. 
مالك وشهاب: ميرررررراااااا.
مالك جري شال ميرا وشهاب غضب راح ياخدها مالك: ابعد ايدك دي مراتي. 
شهاب كور ايده بعصبيه:  تمم. 
خدها وداخل الاوضه وطلب الدكتور. 
الدكتور: عندها انهيار عصبي. 
مالك بخوف: طب امتي هتفوق. 
الدكتور:  شويه وهتفوق لازم تتغذاء كويس وتاخدوا بالكم منها. 
شهاب وقف ببرود وجوه نار. 
مالك: تمم اتفضل. 
الدكتور خرج ومالك قعد جنب ميرا بيلمس شعرها بحب:  فوقي يا حبيبي عندي كلام كتير عايز اقوله. 
شهاب لسه هيروح يضربه رجع في كلامه: مش هبوظ كل يلي حصل. 
مشي راح بيته. 
ميرا بتفوق: ااه انا فين. 
مالك بحب: انتي بخير. 
ميرا بتذكر: ا انت قولت اني مراتك ازاي. 
مالك بضحك: رحيم بيه كتب كتابنا قبل سفره عشان تكوني في حمايتي. 
ميرا بدموع: هو انا حيو"انه مليش اي راي. 
مالك بهدؤء: كان بيحافظ عليكي يا ميرا متنسيش اني بحبك من واحنا صغيرين. 
ميرا بالم: انا بحبك بس ك اخ يا مالك مش ك زوج ومينفعش جوزانا. 
مالك برفع حاجب: هو اي يلي مينفعش. 
ميرا بتوتر: بعدين ممكن تسبني ارتاح. 
مالك بحنان: اؤمرك يا اميرتي. 
خرج وهي اعدت تعيط وتفتكر شهاب وكسرة قلبها وبدموع: طيب ليه بتعمل معايا كده رغم إني شوفت في عينك الخب  ليه اذ"تني كده ليه دمر"ت حياتي وخدت اعز حاجه  عندي يا شهاب  ليه بتكسر"ني... قامت ومسحت دموعها... مش هسيبك يا شهاب مش هستلم ليك انا ميرا بنت رحيم المنشاوي هد*فعك التمن غالي علي ذ"لي وكسرتي  . 
بقلم ميرا ابوالخير. 
~~~~~~~~~~~~~. 
وحطتها علي بطنها: اسفه بس مينفعش انا غلطت سامحني يا بني قربتها من بطنها و ايد مسكتها: انتي اتجننتي. 
ملاك بصراخ: مش عايزاهاااا لاااا دي غلطة. 
ليث بغضب طخخخخ: فوقييييي. 
ملاك بانهيار:  مش عايزة طفل منك مش عايزك انت اصلا مش قادره اعيش معاك انا جسم وروحي مع سيف. 
ليث بغضب:  لسه بتحبيه بعد كل دا بتحبيه. 
ملاك بدموع: الحب مش بايدي. 
ليث شدها من شعرها:  فوقي يا ملاك يلي بتحبيه اتجوز وانتي ولا في دماغه اصلا. 
ملاك بصدمه: انت بتقول ايه. 
ليث: اتجوز بنت عامية ومعه وبيحبها وانتي ولا كانك موجوده. 
ملاك بصدمه: ا اتجوز. 
ليث سابها وراح وقف في الشباك ودمعه نزلت منه:  خد مني نور و انا اخدتك منه ليه بيحصل بينا كده عملت المستحيل عشانك وعشان تحبيني و ابني في بطنك عايزة تمو"تيه لي ذ"نبه ايه. 
ملاك بتمسح دموعها:  ل ليث ا انا. 
ليث بهدؤء:  خلاص يا ملاك انا هطلقك. 
ملاك بصدمه: تطلقني. 
ليث مسح دمعته:  هطلقك وابعد عنك شوفي حياتك بس ابني هشوفه حافظي عليه. 
ملاك بنغزة في قلبها وصوت ضعيف: متسبنيش. 
ليث خرج وقفل الباب بغضب. 
بيضرب الدركسيون: غبي غبي كل حاجه حلوة لسيف كله ليه هو لي انا بعيد هبعد عنهم كلهم وامشي هبعد.
اتصل بالمحامي:  اعمل اوراق طلاق. 
بقلم ميرا ابوالخير. 
~~~~~~~~~~~. 
سيف ببرود: ايوا هنتجوز دلوقتي. 
ناهي بفرحه في نفسها: اخيرا. 
شروق بهدؤء: عن اذنكم. 
سيف: استني عشان تشهدي علينا. 
شروق: طيب. 
سيف استغرب هدؤها: تمم... قالها بغضب. 
غفران: اذا كان كده موافقين. 
(بارك لكما وجمع ببنكم في خير). 
ناهي بفرح: مبروك يا قلبي. 
سيف بخبث: الله يبارك فيكي. 
شروق خرجت وسابتهم ايد شدتها: امممم. 
فهد: متخافيش دا انا. 
شروق: خضتني في ايه. 
فهد بحب: بطمن عليكي احم انت مبسوطه مع سيف. 
شروق بهدؤء: جوزي اه مبسوطه. 
فهد بغيرة: اممم تمم تحبي نتمشي. 
شروق بابتسامة: اه. 
بيتمشوا ويضحكوا  تحت نظرات الغضب والغيرة. 
ناهي: اي يابيبي مالك. 
سيف بيدخن: مفيش. 
ناهي بدلع: مش هتيلا بقا. 
سيف تجاهلها: شروق اسكتي. 
ناهي بغضب: انا ناهي مش شروق. 
سيف سابها ومشي. 
ناهي بغل: ماشي يا شروق انا هوريكي جاه في بالها خطه وابتسمت بمكر هو دا. 
شروق: شكرا يا فهد كنت محتاجه حد اتكلم معه. 
فهد بفرح: معاكي ديما. 
شروق:  عن اذنك. 
 مشيت بتيجي ناهي: بتحبها مش كده. 
فهد: وانتي مالك. 
ناهي بخبث:  اي رايك في انك *******. 
فهد بتفكير: هتستفادي اي. 
ناهي بشر: كتير اوي. 
فهد مبتسم: موافق. 
ناهي بخبث:  يبقا ناخد كاس. 
بقلم ميرا ابوالخير. 
~~~~~~~~~~~. 
بيضر"ب كيس الملاكمه بغضب: ماشي يا ميرا انتي والزفت التاني دا. 
شوشو بخبث: مالك. 
شهاب:  مفيش. 
شوشو ابتسمت بمكر: طيب. 
بقلم ميرا ابوالخير. 
~~~~~~~~~~~. 
مر اسبوعين وناهي بتحاول توقع شروق وتا*ذيها و فهد بيقرب منها وسيف متجاهلا ناهي و شروق هادي من ناحيتها. 
ميرا مبتردش علي شهاب ولا عايزة تشوفه ومالك بيخرج ومبسوط معها شهاب بيخطط يعمل حاجه في سيف المرة دي. 
وصل مالك البيت في لحظه دخول شهاب. 
ميرا كانت اعده تعبانه. 
مالك بخوف: مالك يا ميرا. 
شهاب قلق للحظه وطنش الفكرة دي. 
ميرا لسه هتتكلم وقعت جري عليها شالها. 
شهاب بخوف تلقائي:  ميرا. 
خدوها علي المستشفى وشهاب قلقان عليها لاول مرة خرجت الدكتورة مبتسمه: مبروك المدام حامل. 
مالك وشهاب: 😳😳😳. 
بقلم ميرا ابوالخير. 
~~~~~~~~~~~~. 
سيف ببرود:  الهانم كنت بتتسرمح مع فهد. 
شروق بغضب: احترم نفسك يا سيف. 
سيف بغيره:  مبحبش حاجه تخصني تروح لغيري علي مو"تك. 
شروق بعصبيه: انت اتجوزت طلقني بقا. 
سيف ببرود:  لا يعني لا. 
شروق كانت بتجري وتصرخ: عايزه أمشي تعبانه ارحمني ارحمني 
سيف  جري وراها ووقفها شروق بدموع: سيبني يا سيف بتعذ"بوني سيبني . 
سيف بغضب: لاا. 
شروق بانهيار: أنت ظا"لم قت"لتني وأنا وعايشة يوم ما لمس تتي غصب عنك بقيت رماد أنت محبتنيش دور جوه قلبك دور زين وهتشوف الحقيقة،  أنت أخترت الانتقام وانا مليش ذنب محتش بيا ولا يلي جويا   علشان كرامتك وغضبك كله دا لي ما ترد. 
سيف مسكها من دراعها وشدها بقوة: مالك نافشة ريشك عليا لي اوعا تفتكري اني حبتك لا فوقي لنفسك انتي واحدة عامية و زبا"لة. 
شروق حطت ايده في جيبه وشدت المسد"س:  يبقا المو"ت اكرم لي يا سيف. 
صغطت علي الزناد وووو
سيف:شرووووق.
د"م في الارض والصدمه حلت عليه وفهد وناهي داخلوا انصدموا من يلي شافوا.. 
في مكان اخر. 
بيدخل حد المجهول: نورت يا عزيز بيه انت ودعاء. 
عزيز بصدمه: هو انت يلي بتعمل كل دا. 
دعاء بخبث: اخيرا هربنا. 
المجهول: سيبكوا مني المهم عايلة المنشاوي تتد"مر نهائي

google-playkhamsatmostaqltradent