Ads by Google X

رواية احببتها رغم انتقامي لها الفصل العشرون 20 بقلم الاء عوض

الصفحة الرئيسية

رواية احببتها رغم انتقامي لها الفصل العشرون  بقلم الاء عوض


رواية احببتها رغم انتقامي لها الفصل العشرون 

في فيلا الدمنهوري تحديدا في غرفه نور وسيف
سيف بشفقه  / ساره صعبانه عليا اوي 
نور بحزن / سيف ممكن تجيبها تعيش معانا هنا انت عارف ظروفها  وان بيتهم ايجار ولما هي هتنزل الشغل هتسيب أخواتها الصغيرين فين احنا لازم تساعدها ونقف جنبها يا سيف
سيف / طبعا يا نور منغير ما تقولي انا بس سيبتها ترتاح شويه وبعدين هجبها هنا بالذات لأن انا عارف فقدان الاهل دي شعوره بيكون اي
حزنت نور علي سيف لأن كلامه صحيح هي ابوها توفي الدنيا استودت في وشها ما بالك هو أمه وابوه واخته كلهم ماتو في وقت واحد  هيعمل اي
حضنت نور سيف بقوه كأنها بتطمنه
نور / انا اسفه يا سيف
سيف / اسفه على اي
نور بحزن /اسفه أن بابا هو السبب في انك تفقد اهلك
سيف بحنان / متتاسفيش يا نور مش احنا اتفقنا ننسى اللي فات ونعيش حياه جديده وبعدين انا اللي اسف لكل اللي حصلك بسببي
نور / متتاسفش انا مسمحاك يا سيف كل إنسان بيغلط وربنا غفور رحيم  وواجب علينا اننا نسامح عشان لما احنا نغلط نلاقي اللي يسامحنا وكمان انا مسمحاك عشان بحبك
سيف بصدمه / قولتي اي
نور / قولت بحبك يا سيف
سيف / مكنتش متوقع اني اسمعها منك يا نور
نور / واديك سمعتها بقولك اي ما تغنيلي
سيف بمرح /  قرفتني في عيشتي يا شيخه  كل يوم غنيلي غنيلي
نور بمرح / إذا كان عجبك 
سيف / عجبني طبعا 🤩
نور / طيب اساعدك ازاي اطبلك 
سيف بصدمه / تطبليلي اي يا نور هو احنا في كباريه 
نور / خلاص ارقصلك 
سيف بغمزه / إذا كان كده ماشي 
نور / لالا اشمعنا دي وافقت عليها بسرعه كده انا سحبت كلمتي خلاص 
سيف بعند / وانا مش هغني غير لما ترقصي 
نور بخبث / اوعدك أن انا ارقص بعد ما تغني 
سيف / موافق 
غني سيف اغنيه (جوا مني) 
جوا مني تعالا قرب من سكات 💖🎶✨
هات ايديك نبعد بعيد سوا من هنا 💖🎶✨
يا طير بيسحرني يا كل المعجزاااات💖🎶✨
حضنك سما بسكنها واحنا لوحدناااا💖🎶✨
انت الكيان وحاجه أرق من الخيااال💖🎶✨
يا ساكن كل حته فيااا مصدقه 💖🎶✨
يا صوره نازله من السما كل الجمااال💖🎶✨
يا دنيا جوا دنيا تانيه انا بعشقككككك 💖🎶✨
بحبككككك💖🎶✨
نور / صوتك جميل اوي يا سيف انا كنت هيعيط
سيف / اي رايك بقا
نور بإعجاب / تحفه تحفه
سيف / طب يلا ارقصي
نور بمرح / هاااا اه اي انا كنت بضحك عليك عشان تغني وبس
سابته نور وجريت وهي بتضحك
سيف / يا بنت الحلوه خدي يا بتتت
فضل يجري وراها وهي تجري وتضحك
سيف بمرح / والله ما هسيبك
نور بهزار / سماح المرادي عشان خاطري يا كبير 
سيف وهي بيجري وراها / ابداااا
جريت نور ونزلت على السلم بسرعه  جيه يجري سيف  على السلم وقع واخد السلم كله زوحليقه 😂😂
سيف / اه يا ضهري اااه
نور بضحك / اهو ده حال اللي بيجي على الغلابه اللي زيي
سيف بوعيد / غلابه وربنا يا هسيبك يا نور
جيه يقوم سيف بس ضهرو وجعو
سيف / منك لله يا نور 
نور بضحك / تعيش وتاخد غيرها يا بوص 
✨✨✨✨✨✨✨✨✨
تاني يوم 
كانو الجميع بيتغدو مع بعض وقاطع صمتهم على صوت رنين فون نور 
نور / الو 
ساره بدموع / الحقيني يا نور صاحب البيت عايز يطردنا من البيت عشان الإيجار تعالى الحقيني انا مش عارفه اعمل اي 
نور بخضه / خليكي يا حبيبتي عندك وانا وسيف جاينلك  اهو 
ساره بدموع / ماشي 
قفلت نور مع ساره وقامت بسرعه 
سيف / خير في أي ساره مالها 
نور/ صاحب البيت عايز يطردهم عشان عليهم فلوس الإيجار 
✨✨✨✨✨✨✨✨✨
اتجهه سيف ونور اللي بيت ساره 
ساره اول ما شافت هم جريت عليهم 
ساره بدموع / الحقيني يا نور عايز يرمي عفش ماما في الشارع 
سيف بغضب / يعني هي دي أصول ولاد البلد يا حج 
الراجل / اعملها اي جايلي سكان جداد وفلوسهم جاهزه وهي مش راضيه تندفع الفلوس المتأخره 
ساره بدموع / ما قلتلك أول ما اشتغل هجبهالك 
سيف / اهدي يا ساره وكل حاجه هتتحل
تسريع الأحداث سيف دفع الفلوس المتأخره للصاحب البيت واخد ساره واخواتها الفيلا معاه 

يتبع الفصل الواحد والعشرون اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent