Ads by Google X

رواية احببتها رغم انتقامي لها الفصل الثالث والعشرون 23 بقلم الاء عوض

الصفحة الرئيسية

             رواية احببتها رغم انتقامي لها الفصل الثالث والعشرون بقلم الاء عوض


رواية احببتها رغم انتقامي لها الفصل الثالث والعشرون

الأسبوع عدي بسرعه والنهارده الكل بيجهز للفرح
كانت مديحه هي اللي بتلبس ملك وأحمد طبعا سيف جاب ليهم هدوم جديده
كان أحمد لابس بدله وملك لابسه فستان فرح قصير كانو الاتنين قمرات
كانت نور لابسه فستان بيج طويل وفيه لولي ابيض وطرحه بيج وعليها تاج وشوذ ابيض وكانت عامله  ميكب خفيفه ذادها جمال كانت حوريه في الجمال
كان سيف لابس بدله بيج وعليه قميص ابيض وشوذ ابيض وساعه بيضه
كانو الاتنين لابسين نفس الألوان وكانو قمرات
كانت ساره لابسه فستان زهري طويل وواسع وفيه لولي ابيض  وعليها طرحه بيضه وشوذ ابيض وكانت عامله ميكب خفيفه ذادها جمال
ومراد لابس بدله كحلي وقميص ابيض وشوذ ابيض 
كده الكل جاهز 
مراد اخد معاه ساره وملك وأحمد في العربيه في  اتجاهم للقاعه  
وسيف اخد نور ومديحه وسعاد في في العربيه في اتجاهم للقاعه
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
بعد نص ساعه كان الكل في القاعه كانت قاعه فخمه ألوانها جميله الديكور بتاعها جميل
كان الكل بيرقص في كل مكان وملك وأحمد اخوات ساره كانو مولعين الدنيا رقص وساره فرحت شويه وطلعت من مود الاكتئاب ومراد كان واقف جنب ساره علطول سعات يرقصو شويه وسعاد يتكلمو شويه ومديحه كانت قاعده جنب سعاد بيهزرو
سيف ونور طلعو باركو العروسين
سيف / مبروك يا دكتور احمد
أحمد / الله يبارك فيك يا سيف
نور / مبروك يا احمد مبروك يا عروسه
أحمد / الله يبارك فيكي
حان وقت رقصه السلو
سيف / يلاا
نور / يلا اي
سيف / اكيد يلا نرقص
سيف احد نور من ايدها وطلعو على الاستيتج
َرقصو اسلو على اغنيه( حياتي ودنيتي جنبك)
كان سيف قريب خالص من نور ونور كانت مجرحه جدا
نور / فاكر لما غنتلي الاغنيه دي 
سيف / فاكر طبعا  لما كنت في باريس
نور / كان احلى اسبوع والله
سيف بإعجاب  / نور انت حلوه اوي
نور بكسوف / شكرا 
كانت طول ما الاغنيه شغاله كان سيف بيغني معاها كأنه بيقول لنور ولما كانو بيرقصو كان سيف بياخدها في حضنه 
كانت نور مستمتعه جدا معاه 
بعد ما خلص رقص نزلو تاني 
كانت نور سرحانه وحزينه وسيف كأنه قراء أفكارها 
سيف / اوعدك اني اعملك احلى فرح في الدنيا كلها انا عارف انك زعلانه عشان ظروف جوازنا بس اوعدك يا نور اني اعوضك عن كل اللي فات 
نور حضنت سيف بقوه كأنها بتداري دموعها اللي خانتها ونزلت لما افتكرت يوم كتب كتابهم 
بعد الرقص والغنى وكل حاجه كل واحد روح على بيته مراد وصل ساره وروح على بيته 
والكل اتحهه لاوضته 
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
في فيلا مراد 
كان داخل مراد الفيلا وكان بيغني ومبسوط ومزاجه عالي 
رهف بمرح / وربنا مش قولت الصناره غمزت مسمعتش كلامي 
مراد / الله يخربيتك يا رهف انت بتطلعيلي منين منك لله هديتي اللحظه الرومانسيه اللي كانت جوايا 
رهف / معلش معلش بس قولي هي حلوه طويله قصيره رف... 
قاطعها مراد / بس بس وانت مالك بشكلها 
رهف / مش هتكون مرات اخويا لازم اعرف إذا كانت حلوه ولا لاء 
مراد / استريحي يا ستي هي قمر اوي 
رهف بسخريه  / يا واد يا رومانسي 
مراد / غوري يا رهف على اوضتك 
رهف / خلاص خلاص سكت اهو بس انت مستني اي اخطبها 
مراد / خايف بابا ميوافقش 
رهف / وبابا مش هيوافق ليه 
مراد / عشان هي مش من نفس مستوانا وملهاش حد في الدنيا انا معنديش مانع بس خايف ابوكي يرفض
رهف / انت لو متمسك بيها وبتحبها أقف قدام اي حد وميهمكش حد اتوكل على الله يا مراد ونتضيغاش من ايدك 
دخل مراد اوضته وفكر في كلام اخته واخد القرار خلاص 
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
في فيلا الدمنهوري تحديدا في غرفه سيف 
نور / الفرح كان جميل خالص مش كده يا سيف
سيف / انت اللي كنتي جميله خالص يا نور
نور / احمم شكرا يا سيف
سيف بمرح / هو انا كل ما اقولك حاجه تقولي شكرا وبعدين اصلا شكرا مش بتتقال كده
نور بعدم فهم / امال بتتقال ازاي
سيف / كده
قرب سيف من نور وقبلها قبله كلها شغف واشتياق وهي بدلته نفس الشعور وذابو في بحور عشقهم

يتبع الفصل الرابع والعشرون   اضغط هنا  
google-playkhamsatmostaqltradent