Ads by Google X

رواية وقعت في حب أم لسان طويل الفصل الخامس والعشرون 25 بقلم راندا علي

الصفحة الرئيسية

   رواية وقعت في حب أم لسان طويل الفصل الخامس والعشرون بقلم راندا علي


رواية وقعت في حب أم لسان طويل الفصل الخامس والعشرون

بعد ساعتين سليم رن علي كيان كانت نامت ف حضن كارما
اخدت الفون كارما وطلعت ترد برا
كارما /الو
سليم /انتي فين كل دا...اي دا كارما دا صوتك مش صوت كيان
كارما /ايوا انا ي سليم كيان جتلي بعد الجامعه تطمن عليا وكانت تعبانه اوي ف دخلتها اوضتي ونمنا انا وهي
سليم بخوف/لي مالها في اي
كارما/اهدي شويه هي مرهقه وباين اخدت برد
سليم /طيب انا هاجي اخدها
كارما/لا خليها معايا هي مع حد غريب
سليم /لا ي حبيبتي طبعا طنط عامله اي
كارما /الحمدلله بقت كويسه
سليم /الحمدلله ونتي عامله اي
كارما /انا كويسه ي حبيبي معلش تعبتك معايا امبارح جامد مش عارفه من غيرك كنت عملت اي
سليم /لو قولتي كدا فعلا هزعل منك
كارما /ربنا يخليك ليا صح دكتور يوسف هيخطب
سليم /مش معقول بجد ...عرفتي منين صح؟
كارما/مهو بعتلنا دعوة الخطوبه مع كيان
سليم /اه مانا فعلا مروحتش النهردا
كيان طلعت 
كارما /طيب هروح شوف ماما وقفلت مع سليم كارما راحت حضنتها/عامله اي ي روحي دلوقت
كيان بابتسامه/انا كويسه ي قلبي نمت كتير اوي مش عارفه ازاي
كارما وهي حضناها/ولا كتير ولا حاجه مهم انك كويسه 
كيان بابتسامه/انا بحبك اوي
كارما حضنتها اكتر /ونا بحبك اكتررررررررر يلا بقي نحضر الاكل
كيان /لا انا هروح معلش خليها يوم تاني 
ام كارما صحيت وطلعت/يعني يوم متيجي عندنا تقولي يوم تاني دا انا سايبه كارما علي طول معاكي
كيان راحت حضنتها /حمدل علي سلامتك ي طنط خوفتيني عليكي اوي 
ام كارما وهي بتحضنها وبتلمس علي شعرها /حبيبتي ربنا يخليكي ليا حقيقي انتم عيلتي ولا وقفت سليم معانا امبارح
كيان بابتسامه /عيب ي طنط دا واجبي
كارما جالها فون دخلت ترد ف البلكونه
كارما بصوت واطي/الو
-اي ي كارما عملتي اي
كارما بصوت واطي/هي معايا جوه وكل تمام زي مكنت متأكد
-بضحكه/بجد والله حقيقي مش عارفه اقولك اي ي كارما علي وقفتك معايا
كارما /ولا تقول حاجه تغورو من وشي انتم الاتنين وبس
-انتي لسانك طويل زي صاحبتك
كارما /ااه طيب يلا سلام وروح شوف وحده غيري تعمل كدا ونا اصلا صاحبتها الوحيده حتي لما جبتلها البوكس أهلها قالولها صاحبتك مين دي وانتي معندكيش غير كارما يعني مش هتجوزها يلا بقي سلام
-بتسرع /استني استني مالك كدا قفوشه لي بهزر ي كارما انا اقدر بردو دا انا اللي لساني طويل
كارما /ايوا كدا 😂
-خلاص اشطا ونا جهزت كل حاجه فاضلي حاجات بسيطه
كارما /طيب يلا سلام احسن حد يلاحظ
-سلام
وقفلت وطلعت
كيان /كنتي بتكلمي مين كل دا
كارما بتسرع/ولا حد دا...دا...سليم
كيان باستغراب/مش انتي لسه كنتي بكلمي
كارما بتوتر/كان بيطمن عليكي
كيان /اه
ام /يلا بقي عاوزه اكل من ايدكم انتم الاتنين تسريع الأحداث
كارما اخدت كيان ودخلوا المطبخ وكارما اتصلت قالت ل سليم أن كيان هتقضي اليوم معاها وحضرو الغداء وقضو اليوم سوا 
سليم جه بليل بلعربيه ورن علي كارما
كارما/ايوا ي حبيبي
سليم /خلي كيان ي روحي تنزلي عشان اروحها عشان يوسف اتصل بيها وعاوزني 
كارما باستغراب/عاوزك في اي
سليم /عشان بكرا الخطوبه بتاعته وكلنا هنسهر سوا
كارما /اه 
كيان كانت سامعه الكلام وساكته
سليم /يلا قوليلها تنزل
كارما /حاضر وقفلت
وقفلت كيان قامت انا سمعت الكلام أنه جه ياخدني هروح بقي انزل
كارما قامت وحضنتها/خلي بالك من نفسك اوووي تعرفي كان يوم حلوه اوي عشان معاكي
كيان وهي بتحضنها /ونا حقيقي اتبسط اوووي 
ومشيت نزلت ركبت العربيه من غير متكلم سليم
سليم بيحاول يكلمها /هتفضلي ساكته كدا
كيان حودت وشها ومردتش سليم سكت ووصلها
كيان قبل متنزل من العربيه طلعت الدعوه/دي بعتها ليك دكتور يوسف 
ونزلت من غير متسمع الرد
طلعت حضنت القطه بتاعتها وكانت مامتها نايمه اخدت القطه ودخلت الاوضه وفضلت تعيط 
كيان اللي مفيش حاجه بتهزها بتعيط عشان حد كانت دائما بتتخانق معاه وف لحظه لاقيت نفسها واقعه ف حبه

يتبع الفصل السادس والعشرون اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent