رواية احببتها رغم انتقامي لها الفصل السادس والعشرون بقلم الاء عوض
رواية احببتها رغم انتقامي لها الفصل السادس والعشرون
تاني يوم صحيت نور وهي مبسوطه جدا اول يوم في حياتها تصحى وهي مبسوطه كده
بصت على سيف ودققت في ملامحه بإعجاب قد اي هو انسان جميل مالت عليه وباسته في خده وفي لمح البصر كان سيف نام عليها
سيف بغمزه / بتتحمرشي بيا وانا نايم طب وانا صاحي احسن
نور وهي لسه في صدمتها / انت انت كنت بتضحك عليا
قاطع سيف نور بقبله حاره ودابو في بحور عشقهم
قاطع للحظه الرومانسيه فون سيف بص عليه لقى سالي
سيف / عايزه اي الزفته دي الوقتي
سيف / الو
سالي بقلق / الحق يا مستر سيف ورق الأرض الجديده اتسرق
سيف بغضب / ايييييييي
قفل سيف مع سالي وقام بسرعه لبس هدومه
نور بقلق / في أي يا سيف
سيف / مشكله صغيره في الشركه هخلصها واجيلك على طول
نور بحنان / انشاء الله خير خلي بالك من نفسك
سيف / وانت كمان يا حبيبتي
نزل سيف بسرعه في طريقه الشركه
لبست نور روب طويل ونزلت تحت ملقتش حد البيت هادي خالص
نور / معقول يكونو لسه نايمين الساعه ١١
دخلت نور المطبخ طلعت بيض عشان تعمل لنفسها فطار
وفجاءه حد حط مخدر على بقها وفي ثانيه كان اغم عليها وشالها وطلع من باب المطبخ
✨✨✨✨✨✨✨✨✨
في الشركه
وصل سيف الشركه دخل مكتبه وطلع الورق من مكان سري في المكتب لقاه كله كامل وملقاش سالي
سيف بغضب / اكيد الحركه دي وراها حاجه وازاي اصلا انا صدقت أن الورق اتسرق ومفيش اي حد يعرف مكانه خالص اكيد اللي في البيت في خطر
نزل سيف بسرعه ركب عربيته وساق بأقوى سرعه
دخل الفيلا وطلع جرى على الاوضه ملقاش نور اتجنن
سيف بصوت عالي / مامااااا يا ساااره
مفيش رد
دور عليهم في البيت كله ملقاش حد وبعدين دخل اوضه السفره لقا كلهم اغم عليهم مديحه وسعاد وكريمه وساره وملك وأحمد كلو وباقي الخدم كانو اجازه
سيف بقلق / ماما فوقي يا ماما فوقي يا ساره فوقوو
الكل بدأ يفوق
مديحه / اااه يا راسي اه
ساره بتعب / حاسه ان الدنيا بتلف بيا ااه
سيف بقلق / اي إللي حصل مين عمل فيكو كده
سعاد بتعب / كنا قاعدين بنفطر كلنا لقينا حد دخل علينا ورش علينا مخدر ملحقناش نعمل حاجه
قاطع كلامها صوت فون سيف لقى رقم غريب
سيف / استنى يا ماما
سيف / الو
الشخص / صباحيه مباركه يا عريس 😂😂
سيف بغضب / انت ميين
الشخص بسخريه / اي ده معرفتش صوتي يا عريس
سيف بغضب / سااالم
سالم / شااطر بس تعرف مراتك حلوه اوي
سيف بانفعال/ تعرف لو لمست شعره واحده منها وديني ما هسيبك في حالك
سمع صوت نور
نور بدموع / سيييييف الحقني يا سيف
سيف بيحاول يطمنها / حبيبتي مختفيش انا مش هسيبك يا عمري متخافيش
سالم / قدامك ساعه واحده يا تجيب ورق مشروع الأرض الجديده يا تنسى السنيوره بتاعك
قفل سالم الفون
سيف بغضب / الوووووو يا ابن الكلب وديني ما هسيبك
مديحه بقلق / بنتي فيها أي يا سيف
سيف / متقلقوش انتو انا هعرف اجبها
حاول سيف يقومهم كلهم وبعدين كلم مراد يجيله على الشركه
✨✨✨✨✨✨✨✨✨
عند سالم
قرب سالم من نور
سالم بخبث/ صباحي مباركه يا عروسه
بصت ليه نور بقرف
سالم / طب مش تنورينا اي إللي تحت الروب ده😂😂
نور بانفعال / ايدك لو اتمدت عليا هقطعهالك
سالم بضحك / شرسه وانا بموت في البنات الشرسه
سابها سالم وطلع وقفل الباب بالمفتاح
نور وهي تحاول أن تطمن نفسها
نور / سيف هيجي يخدني اكيد سيف هيجي وعمرو ما هيسبني ابدا اكيد
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
سالي / هنعمل اي يا سالم لو سيف مجابش ورق المشروع
سالم / اكيد هيجبها عشان السنيوره اللي جوه
سالي بشر / ياما نفسي اموتها
سالم بشر / لاء اهدي شويه دي نقطه ضعف سيف الوحيده لازم نلعبه عليها عشان ناخد الورق مش كل مره سيف هو اللي بيكبر شركته وانا شركتي اللي بتخسر
✨✨✨✨✨✨✨✨✨
عند مراد وسيف
شغل سيف كاميرات البيت وشاف ٣ رجاله دخلو من باب المطبخ كانو مغطين وشهم دخلو على اوضه السفره وخدرو كل اللي موجود بعدين دخلت نور المطبخ وواحد خدرها واخدها وطلعو كلهم من باب المطبخ
سيف / الكلااااب عارفين ان نور هي نقطه ضعفي الوحيده عشان كده بيسوموني بيها
مراد / اهدي يا سيف عشان نعرف نفكر
سيف بغضب / اهدي ازاااي يا مراد الحيوان ده ممكن يعمل فيها حاجه
مراد / مش هو كلمك احنا كده هنعرف مكانهم
سيف / صح ازاي دي راحت من بالي
سيف ومراد راحو لواحد صاحبهم تالت في عمليات المخابرات
(طبعا عارفين ان سيف عنده شركه مقولات كبير هو من صغرو وهو في المجال ده عشان كده بقا يكسب اي صفقه وشركته من أحسن الشركات في مصر الورق اللي سالم عايزه ده بتاع المشروع الجديد لو سالم أخده تعب سيف كله هيروح وبكده شركه سالم هتكبر لأن ده مشروع كبير جدا)
يتبع الفصل السابع والعشرون اضغط هنا
- الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية كاملة :"رواية احببتها رغم انتقامي لها" اضغط على اسم الرواية