Ads by Google X

رواية احببتها رغم انتقامي لها الفصل السابع والعشرون 27 بقلم الاء عوض

الصفحة الرئيسية

           رواية احببتها رغم انتقامي لها الفصل السابع  والعشرون بقلم الاء عوض


رواية احببتها رغم انتقامي لها الفصل السابع والعشرون

كان سيف ومراد ومحمد عرفو مكان نور وكانو بيخطتو ازاي هيجبوها قاطع كلامهم صوت تلفون سيف
سيف / ده سالم
محمد / رد عليه بسرعه
سيف / الو
سالم / جهزت الورق
سيف / جهزته بس اي إللي يضمني انت متجيش جنب مراتي
سالم / هو لحد الوقتي مجتش جنبها بس لو اتأخر شويه  يعني متلومش غير نفسك العنوان..... تعالي لوحدك عشان السنيوره متقابلش وجه كريم
قفل سالم قبل ما سيف يرد
سيف بغضب / يا ابن الكل'ب
محمد / اهدي كده كل حاجه ماشيه صح انت روح ومعاك الورق والباقي علينا
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
في فيلا الدمنهوري 
مديحه بعياط / بنتي انا عايزه بنتي 
سعاد / اطمني يا مديحه سيف وعدني انو هيجبها 
مديحه / قلبي واكلني عليها اوي 
ساره / أن شاء الله خير يا طنط 
سعاد / اطلعي يا حبيبتي نايم اخواتك 
ساره / حاضر يا طنط 
طلعت ساره عشان تنيم أخواتها وكانت قلقانه على نور اوي ودعت ربنا ان يرجع نور ليهم بخير 
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
بعد نص ساعه كان سيف وصل المكان وكان معاه شنطه فيها كل الأوراق
هبط سيف من عربيته لقى رجاله سالم محوطين المكان
وطبعا العساكر كلهم كانو محوطين المكان ومراد ومحمد بس مستخبيين ورا الصخور 
سالم / نورت المكان يا سيف باشا
سيف / فين نور
شاور سالم لراجل دخل جاب نور
الراجل جاب نور وكان مكتفها اول ما شافته فرحت
نور بفرحه / سيييف
سيف / متخافيش يا نور
سالي بابتسامه / نورت المكان يا سيف باشا
سيف بقرف / كلب*ه فلو*س يا سالي 
سالي / منغير رغي كتير هات أوراق المشروع تاخد السنيوره بتاعتك
سيف ببرود / تجيبو نور الأول
سالم / انت هتستعبط ولا اي هات الورق
بص سيف لنور نظره هي فهمتها كويس
نور ضر*بت الراجل اللي مكتفها في بطنه وبعدين ضر*بته في دما*غه وجريت نحيت سيف وفي لمح البصر كان ضر*ب النا*ر في كل مكان وسيف خبي نور في مكان آمن
 سالم وهو مستخبي ورا عربيه
سالم بشر / عملها معانا سيف الدمنهوري يا قا*تل يا مقتو*ل يا سيف
فضل ضر*ب النا*ر مستمر بس رجاله سالم كانو بيقعو واحد ورا التاني مفاضلش غير سالي وسالم
محمد / سلم نفسك يا سالم احسن ليك
محمد / بقولك اطلع يا سالم وسلم نفسك 
طلع سالم وسالي من ورا العربيه 
محمد / ارمي سلاحك وارفع ايدك فوق 
فعلا رمو السلاح ورفعو أيديهم فوق وقربو من محمد وسيف حضن نور 
سيف / حبيبتي أنتي كويسه 
نور بدموع / انا كويسه 
في أقل من ثانيه كان سالم اخد المسدس من محمد وضر*ب سيف في ضهرو 
مراد / سيييييييف 
جرى مراد ومحمد علي سيف والعسكري اخد سالي وسالم
كانت نور في صد*مه
نور بانهيار / سيييييف قوم يا سييف عشان خاطري متسبنيش قوووم سييييييف
محمد بغضب/ كلمو الاسعااااف بسرعه 
مراد / اهدي يا نور اهدي سيف هيكون كويس 
الإسعاف جت وأخذت سيف والكل راح معاه 
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
بعد نص ساعه كانو وصلو المستشفى
ودخل سيف العمليات بسرعه
مراد / خدي يا نور البسي دول خشي الاوضه دي 
نور بدموع / حاضر 
ذهبت نور غيرت هدومها لأن كانت لسه بالروب وطلعت
نور / لازم تروح تطمن على جرحك يا مراد 
مراد / نتطمن على سيف الأول 
نور / لاء تعالا نروح لدكتور الوقتي عشان يشوف الجرح سطحي ولا لاء عشان ايديك ممكن تتجبس
مراد / ماشي يلا 
راحو للدكتور والجرح كان سطحي الحمد لله مكنش محتاج تجبيس بس لفها بشاش وقطن
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
بعد ساعه طلع سيف من العمليات
نور / خير يا دكتور هو كويس
الدكتور / اه كويس الحمد لله عرفنا نطلع الرصاصه وهو كمان ساعه وهيفوق أهم حاجه الراحه التامه ليه
مراد / الحمد لله شكرا يا دكتور
سجدت نور عشان تحمد ربها على رجوع سيف لها
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
بعد ساعه كان الكل في اوضه سيف 
سعاد بدموع / حبيبي حاسس بوجع 
سيف بتعب / فين نوور 
نور بحنان / انا هنا يا حبيبي انا كويسه 
مراد بمرح / طب اي مش هتسال عليا دا انا اخدت رصاصه في كتفي يا شيخ 
سيف / ما انت زي الحصان اهو 
ضحك الكل عليهم وقاطع كلامهم دخول ساره 
اول ما ساره شافت مراد ذراعه ملفوف وهدومه د*م 
ساره بخضه / مراد مالك دراعك ماله اي إللي حصلك
مراد بحنان / انا كويس متقلقيش عليا 
نور بمرح / شوف البت بدل ما تسأل علي صاحبتها اللي مخطوفه جايه تطمن على دراع مراد 😂😂
ساره بهزار / ما انتي زي الحصان اهو 
مراد بضحك هستيري / شوف يا سيف اتردت ليك في نفس اللحظه ربنا جابلي حقي 😂😂
ضحك الكل على كلام مراد وكانت نور ماسكه ايد سيف بخوف وتملك وهو كان مبسوط جدا وووووو 

يتبع الفصل الثامن والعشرون  اضغط هنا 
google-playkhamsatmostaqltradent