رواية احببتها رغم انتقامي لها الفصل الثامن والعشرون بقلم الاء عوض
رواية احببتها رغم انتقامي لها الفصل الثامن والعشرون
تاني يوم في المستشفى
سيف / انا عايز اروح الفيلا
الدكتور / لاء انت لسه تعبان يا سيف باشا
سيف / انا كويس اهو وعايز اروح
الدكتور / صدقني لو طلعت هتتعب والجرح كمان في ضهرك يعني انت محتاج رعايه
نور / انا ممكن اساعده
الدكتور / هتقضري
نور / ايوه هقدر
الدكتور بقله حيره / خلاص ماشي انا هروح اكتبله على خروج
فعلا سيف اتكتب ليه على خروج وطلع وكان مراد ومحمد سندينه وراح على الفيلا
✨✨✨✨✨✨✨✨✨
سعاد / نورت البيت يا حبيبي
سيف / بنورك يا حبيبتي
سعاد / اطلع استريح في اوضتك يا ابني
سيف / ماشي
طلع سيف اوضته وكانت نور سنداه
نور / نام الوقتي وارتاح يا حبيبي
سيف/ خليكي معايا
نور / هنزل اعملك غدا
سيف/ لاء تعالى نامي معايا
نور بابتسامه / ماشي
نام سيف علي يمينه لأن الرصاصه كانت في كتفه من وراه في ضهره عشان كده مينفعش ينام غير على جنبه
سيف / احضنيني يا نور
استغربت نور من طلبه بس حضنته
نور حضنت سيف ونامو مع بعض
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
تاني يوم
نور / يلا يا سيف عشان اغيرلك على الجرح
سيف / ماشي
قلع سيف تيشرته عشان نور تغير الجرح
اتكسفت نور جدا ولما كانت بتغير جرحه وايدها تلمس جسمه كان جسمها بيقشعر
وكان سيف مستمتع وهو شايفها متوتره ومكسوفه
بعد ما خلصت نور جت تقوم لكن مسكها سيف والتهم شفتاها وذهبو في عالمهم الخاص ده ملناش دعوه بيه 😂😂
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
بعد شهر
سيف صحته بقت كويسه ونزل الشركه تاني وبدأ ينفذ المشروع الجديد وجاب سكرتيره تانيه
سيف / صباح الخير يا جماعه
الكل / صباح النور
قعدو يفطرو في جو عائلي جميل
سيف / لسه اسبوع على شهر رمضان عايزين تشترو حاجه
نور وساره مع بعض / طبعاااا
سيف بضحك / عايزين اي
ساره / قول مش عايزين اي ده اول رمضان لينا مع بعض احنا لازم نخربها 😂😂
سيف / اي رايكو نطلع النهارده نجيب لينا كل حاجه
الكل / موافقين
سيف / وقولي لكريمه يا ماما تكتب اي حاجه نقصه المطبخ عشان اجبها وانت يا ماما مديحه شوفي اللي انت عيزاه وانا هجيبهولك
مديحه / ربنا يخليك لينا يا حبيبي
الكل / امين يارب
بعد مخلصو فطار سيف ونور وساره وأحمد وملك طلعو عشان يجيبو مشتريات رمضان
جابو كل الاكل الناقص للبيت وجابو ومشتريات رمضان
وبعدين جابو زينه رمضان كتييير عشان يزينو الفيلا والجنينه
نور / انا عايزه إسدال جديد
ملك / وانا كمان
ساره / وانا كمان
سيف بمرح / وانا كمان 😂😂
ضحك الكل على سيف
جاب سيف لكل واحد فيهم اسدال جديد وروحو بعد ما خلصو فلوس سيف الحمد لله 😂😂
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
رجعو البيت لقو مراد موجود
مراد / خرجتو وسيبتوني يا كلاب
سيف / انت يابني معندكش شغل
مراد / لاء اجازه
أحمد بمرح / بص يا مراد جبنا زينه رمضاااان
مراد / اي رايكو نعلقها مع بعض
ملك وأحمد / موافقين
سيف ومراد وأحمد علقو كل الزينه في الفيلا كلها وفي الجنينه كان شكلهم تحفه
مراد / اي رايكو كده
نور / تحفه
ساره بعشق/ تسلم ايدك
نور بمرح / يا محنوووو
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
بعدها بأسبوع
النهارده اول ايام شهر رمضان الكريم
نور / يلا يا حبايبي نعمل زي ما قولنا
ملك وأحمد / اشطا
نور علمت ملك واحمد ازاي يتوضو
نور / عيزاكو تقولي زي ما انا هقول بالظبط
ملك وأحمد / ماشي
نور علمتهم يصلو ازاي
نور / شطااار يلا كل واحد يمسك مصحف ويقراء واي كلمه مش عارفين تقرءوها تقولولي
ملك وأحمد / ماشي
طلعت نور صحت سيف
سيف / صباح الخير يا حبيبى
وباسها في خدها
نور / صباح الجمال يا حبيبي يلا قوم صلي الضهر
سيف / ماشي
نزلت نور تساعد كريمه في الأكل لان هما عزمين أحمد ومني مراته وعائله مراد بمناسبه اول يوم رمضان
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
اليوم جرى بسرعه والوقتي الكل منتظر أذان المغرب
اول ما المغرب أذن
ملك وأحمد / هيييييي
نور / لاء استنو نصلي المغرب الأول وبعدين ناكل
صلو كلهم مع بعض وكان أبو مراد هو الإمام بتاعهم ( فكروني بجو رمضان عندنا والله ☺️)
قعدو كلهم على السفره وفضلو يهزرو ويضحكو مع بعض بعد ما خلصو اكل قعدو كلهم يتفرجو على التلفزيون وقدامهم طبق الحلويات وطبق التمر والعصاير
ابو مراد / سفره دايما
سيف بابتسامه / بالهنا والشفا
ام مراد / الاكل كان جميل ماشاء الله مين اللي طبخ
نور / انا وكريمه يا طنط
ام مراد / تسلم ايديكو الأمل تحفه
طلعو البنات مع بعض عشان ياخدو راحتهم كلهم اتعودو على بعض كأنهم يعرفو بعض من سنين
✨✨✨✨✨✨✨✨✨
كان رمضان كله عزومات وخروجات وفسح كان الكل مبسوط وفرحان ومراد قرب اكتر من ساره وابو مراد وافق على ارتباطهم
نور حضنت سيف وعيطت
سيف اتخض عليها جدا
سيف بقلق / مالك يا حبيبتي بتعيطي لي
نور بدموع وفرحه / سيف انا حامل
يتبع الفصل التاسع والعشرون اضغط هنا
- الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية كاملة :"رواية احببتها رغم انتقامي لها" اضغط على اسم الرواية