Ads by Google X

رواية وقعت في حب أم لسان طويل الفصل التاسع والعشرون والأخير 29 بقلم راندا علي

الصفحة الرئيسية

   رواية وقعت في حب أم لسان طويل الفصل التاسع والعشرون والأخير بقلم راندا علي


رواية وقعت في حب أم لسان طويل الفصل التاسع والعشرون والأخير 

وقفت ف النص وبصت بصدمه كان سليم قدامها ف النص واقف ولابسه بدله سودا جميل اوي وطالع شكله حلو اوي وماسك بوكيه ورد كبير وقرب منها ومبتسم
كيان وشها احمر وواقفه بصدمه ولا عارفه تكلم ولا عارف تعمل اي
يوسف قرب منها وبصلها وهو مبتسم وقدملها البوكيه ومسك أيدها
كيان بصدمه/اي دا ... انا..انا..مش العروسه 
يوسف /لا هو انتي
كيان/ازاي انت مش بطي*قني
يوسف/مهي دي بقي المشكله اني مش بطي*قك 😂 ووقعت ف حبك ازاي مش عارف نصيبي اقع ف حب ام لسان طويل
كيان لا عارفه تضحك ولا تعيط وبصت ل كارما ومش عارفه تعمل 
يوسف مسك أيدها ونزل علي ركبته/اهدي كدا مش عاوزه تعرفي مين شخصك المخفي
كيان حطت أيدها علي بوقها/لا...لااا اوع تقول
يوسف فضل يضحك/انا شخصك المخفي
كيان /بس...ازاااااي
فلاش باك
ف مره جت كارما قبل كيان المحاضره قبل الخطوبه بتاعتها هي وسليم
يوسف بتردد/انسه كارما
كارما بخوف منه/نعم ي دكتور
يوسف بنفس التردد/كنت عاوز رقم كيان
كارما باستغراب /لي
يوسف /كدا عاوزه
كارما بعناد/لاااا مستحيل مقدرش دي امانه لو عملت كدا ابقي مش صاحبه مستحيل ي دكتور الا كدا
يوسف /باسسس باسسس ايىي ي بنتي كل دا هو انا قولتلك هخطفها أو هعمل فيها حاجه دا بقولك عاوز رقمها
كارما/ايوااااا دي امانه عاوزها لي
يوسف/بحبها ارتحتي ي كارما
كارما بصدمه وابتسامه/بجااااااد😂😂
يوسف/انتي بتنادي علي جاد ولا اي مالك ي بنتي ايوا اتني*لت علي عيني ووقعت في حبها
كارما باستغراب/ياااااه ي دكتور دا انت اكتر واحد بت*كر*هنا
يوسف بضيق/نصيبي ..نصيبي والله هاتي الرقم
كارما بعناد/لا وانا اي يضمنلي انك بتحبها وهتجوزها مش زي اي واحد يروح يلعب بوحده ويسيبها
يوسف/وحياة امي م بلعب أو اتسلي كارما هتجيبي الرقم ولا لاء
كارما/اهدي شويه الله مش ف محاضره تز*عقلي وكمان ف مصلحتك تز*عق
يوسف/مش هتكلم مانتي صاحبتها اكيد لسانك يبقي طويل
كارما/تمام تمام يلا سلام شوف غيري انا غلطانه كنت هدهولك
يوسف/خلاص خلاص بهزر معاكي متبقيش بتقفشي بسرعه
كارما /ايوا كدا ..بس
يوسف/اي تاني
كارما/لو عرفت ممكن تزعل مني
يوسف /لا متخفيش خليها عليا انا بوعدك
كارما/تمام خد*****
يوسف بابتسامه/شكرا ليكي 
كارما/العفو يارب بس يطمر 
يوسف ضحك ومشي
كارما/دا طلع بيضحك اهو 😂
باك
كيان بصت ل كارما
يوسف/انا اللي صممت والله هي ملهاش ذنب
كيان /ازاي ماما وكل عيلتي هنا انت طلبتني منهم
يوسف /ايوا كدا
فلاش باك
راح ل سليم بعد معرف ب العريس
يوسف/دكتور سليم
سليم/أهلا دكتور يوسف
يوسف ابتسم/كنت عاوز اتكلم مع حضرتك شويه
سليم /تعال تقعد ف الكافتيريا عقبال معاد المحاضر 
وقعدو
يوسف /بصراحه...
سليم /خير في اي 
يوسف/بصراحه كدا انا طالب ايد اختك
سليم كح جامد 😂
يوسف طلب مياه وشرب
يوسف /عامل اي دلوقت
سليم /الحمدلله
يوسف/ها قولت
سليم /انت متاكد من اللي انت بتقولوا  دا؟ انا معنديش اخت غير كيان
يوسف/ايوا مهي كيان
سليم /ي حول الله معقول
يوسف /مالك في اي رافض
سليم /رافض اي دا انا كنت ناوي اتبري منها دي جيبالي كل المصا**يب 😂دا انت معاك ربنا 
يوسف فضل يضحك
سليم /بس رغم كل دا هي احلي حاجه ف حياتي
يوسف ابتسم/ربنا يخليكم لبعض
سليم/خلاص شوف يوم وتقدم في
يوسف/لا كنت عاوزها مفاجاه بصراحه
سليم /ازاي
يوسف /عاوز اعرف مشاعرها هقولها اني هخطب وهشوف رد فعلها وهي هتيجي علي اساس انها معزومه
سليم/لا ي يوسف احسن متكنش موافقه هتبقي ف منظر مش حلو
كارما جت/بدور عليك 
يوسف /كنت بطلب منه ايد كيان زي مقولتلك
كارما/بفرحه بجددد
سليم/هي كارما تعرف 
يوسف/ايوا انا قائل قدام كل الناس هخطب قريبتي لحظه هرد علي فون دي ولدتي وراجع
سليم شدها/عارفه ازاي
كارما بخوف/بصراحه
سليم بعصبيه/احكي
كارما بخوف/وحكت كل حاجه
سليم بصلها/ازاي توافقي علي حاجه زي دي ازاي توافقي انها تكلم واحد من ورايا حقيقي اتصدمت فيكي وسابها وقام
كارما عيونها مليانه دموع جريت عليه ومسكت ايدو/انا اسفه سامحني بس والله شوفت ف عيونه حب كيان وكيان كمان شوفت حبها لي عشان خاطري متزعلش مني وعيطت :مقدرش تزعل مني ومتكلمنيش
سليم مقدرش يستحمل دموعها ومسك أيدها وبا*سها/هششش بطلي عياط مقدرش علي زعلك
كارما ضحكت
وخططو كل حاجه 
بااااك
كيان بصدمه/حتي انت ي سليم
سليم حضنها/يوسف بيحبك عشان كدا وافقت وراي الاخير ليكي
يوسف /رجلي وجعتني
كيان/احسن
يوسف ضحك/حقيقي بحبك معن بكر*هك ومش بط*يقه وكنت بحلم ب اليوم اللي هتتر*فضي في
كيان/تصدق اني غلطان اصلا اني بسمع واحد زيك
يوسف/هنبداء وبصوت عالي:كيان
كيان بخوف بصتله
يوسف بصوت عالي ورقه وابتسامه/انا بحبك تقبلي تجوزيني
كيان وشها حمر وحطت أيدها علي خدودها/اه اقبل
يوسف بفرحه طلع خاتم من الماس ومسك أيدها ولبسهالها وقام وحضنها ولف بيها
كيان حضنته جامد وكانت فرحانه
حمزه واقف مبتسم/كلمتها الصبح عشان اخطبها بليل اكون ف خطوبتها 😂
كارما /اوباااا اي الجمد*ان دا ي مني
مني ضحكت وحضنتها/انتي اللي طالعه قمر اوي تعرفي حاسه بصدمه دكتور يوسف وكيان
كارما ضحكت/نصيبهم سوا
مني بابتسامه/ايوا
كارما بغمزه /انتي عينك من دكتور حمزه ولا اي
كيان يوسف نزلها وناس جت تباركلهم يوسف جم صاحبه يهزرو معاه كيان راحت ل كارما 
كارما حضنتها علي طول/ونبي متزعلي مني
كيان وهي بتحضنها/كنت ناويه اعملك حساب من عصير😂 بس خلاص مسمحاكي
كارما/دا العشم ي سطا
مني راحت تحضنت كيان/معن انا مصدومه لسه مش مستوعبه انك العروسه بس الف مبروك ربنا يتمم علي خير
كيان وهي بتحضنها /انا كمان والله مصدومه الله يبارك فيكي عقبالك
مني عيونها علي حمزه وهو واقف
كارما ضر*بت كيان ف كتفها 
كيان/اييي ي بنتي
كارما/واخده بالك
كيان بتبص/اووو تعالي وراحو لزقو ف مني
مني/ في اي
كارما/خشي عليه
كيان/مستنيه اي وزقتها علي حمزه وبعدت بسرعه هي وكارما
حمزه/اي دا مش تحاسبي
مني بعيون مدمعه وخوف/والله غصب عني هما زقوني
حمزه باعجاب بيها /اهدي كدا هما مين ..؟ اي دا انتي معانا ف الجامعه
مني/اه مني اللي زعقتلها الصبح
حمزه ضحك/ميبقاش قلبك اسود كدا
مني ابتسمت وغمزاتها بانت
حمزه/تعرفي ماخدتش بالي خالص أن في قمر زي كدا ف الجامعه حتي لما تكلمتي صبح ماخدتش بالي
مني بثق/اكيد انا قمر ماخدتش بالك لان عيونك كانت علي كيان
حمزه/تبا لتواضغك ..كيان طلعت ف قصة حب هي ودكتور يوسف 
مني /ايوا ربنا يسعدهم
حمزه/يارب انتي مخطوبه
مني بخجل وفرحه ومش مصدقه نفسها/لاااا عاوز تجوزني صح 
حمزه فضل يضحك جامد
مني وشها حمر جامد وحطت أيدها علي وشها/لا مش معقول قولتها ولسه هتمشي
حمزه مسك أيدها بصوت عالي/ي جماعه قدامكم كلكم انا طالب ايد مني
كيان فرحت جامد هي وكارما مني بفرحه جامده/موافقه
يوسف مسك ايد كيان/بحبك
كارما/ونا كمان بحبك اوي مش متخيل أن انت خطيبي اكتر حد بيتخ*انق معايا
يوسف/نصيبي وقعت ف حب ام لسان طويل 😂❤️

تمت الرواية كاملة عبر مدونة دليل الروايات
google-playkhamsatmostaqltradent