رواية اغتصبني وأجبرني علي الزواج ( اسيرة حبه ) الجزء الثاني 2 الفصل الرابع عشر بقلم مي محمد
رواية اغتصبني وأجبرني علي الزواج ( اسيرة حبه ) الجزء الثاني 2 الفصل الرابع عشر
ويذهب بهاا الي مكان خالي من الناس لا احد يعرفه غيره هو وروحه انهاا السخر
نيمهاا ع السرير برفق ونام جنبها 😍
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ف الصباااح
الكل صحي ومبسوط اليوم كتب كتااب حور السيف هذا الاسم الذي اطلقه سيف ع حرمه
ـــــــــــــــــــــــــ ع سفرة الفطار
الكل متجمع الا سخر وروح "
ورد.. امال روح فين كل دا نوم اما اطلع اصحيهاا
حور... لا لاا خليكي انا هطلع
وطلعت فتحت الباب ملقتش روح بس لقيت ورقة ع سريرها
( عمي انا طلبتها بزوق مش نفع انا اسف اطريت اخطفها ولو عايزين نرجع ماشي كتب كتابي يكون بعد ساعة من دلوقتي هبقي اكلمك " سخر)
حور ببكاء وتجري ل تحت.. الحقووو ياابابا
الكل اتخض وقام من مكانه... ف ايه
حور ادت الورقه ل رامز وقرا بصوت عالي الرسالة وبصو لبعض ورامز متنح 😦
اسر... يابن الكل"ب يا سخر خطف بنتي كده من بيتي
حور ببكاء.. كان فيه اي ياعمو لو وافقت ع جوازهم بردو احسن من الحصل دا
سيف بعصبية... والله لنفخه ماشي ياسخر الكل'ب
وخرج يبحث ع اخته
ورد ساكته وكاتمه ضحكتها تتذكر يوم اختطافها وغصب عنها ضحكت هههههه والكل فكرها اجننت ههههههههههه
لميس بخضه عليها.. ورد انتي كويسه مالك
ورد...هههههههه
رامز بص ع اسر ... مالك ياورد
كفايه ضحك بقي
ورد بتحاول تهدا... ههههه اصل افتكرت يوم ماخطفتني يا اسر ههههه كان يوم زي دااا هههههه هموت مش قادرة ههه
اسر ابتسم .. يعني اي الحكايه بتتعاد تاني معا بنتي
رامز و الميس..ههههههههههه
اه والله سبحان الله
الكل ...ههههههههههه
حور واقفه مش فاهمه حاجه سابتهم وطلعت اوضتها*،
اسر... ماشي يا سخر امته هيرن هو الباشا
رامز بضحك... هههههه مش عارف والله مقليش
ورد ولميس.... هههههههههه
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ف الشركه ف مكتب سيف
سيف ف الفون... تشفهولي فين انت فاهم بسرعه
الشخص... والله يا باشا دورت عليه كأن الارض انشقت وبلعته
سيف بعصبية... انا ميتلويش دراعي انت فاهم اتصرف مفهوم وقفل * منه بعصبية ونرفزه وغضب
سيف ف سره... ماشي ماشي ياسخر والله لنفخك ماشي زفر بغضب وخرج برا المكتب
وتوجه للبيت
وف نفس للحظة كان سخر بيكلم اسر * وباقي العيله( مكالمة فيديو)
سخر برتياح ... ههههههه اطمنو ع روح هي كويسه وبتسلم عليكم
ورد بابتسامه... الله يسلمها يارب ويخليك ي
قاطعها نظره من اسر اخرستها
اسر ببرود..عاوز اي يااض
سخر... حبيبي ياعمي تجوزني روح دلوقتي هنااا قدام عنياا
وقتهاا هرجع
سيف بعصبية... داا عند امك والله ماهسيبك ياسخر الكل'ب
انت فاهم هنفخك
سخر بيستفزه ... ههههه هجوزها وقبلك كماان😝 وطلعلو لسانه
سيف بغيظ.. هنشوف هتقع تحت ايدي ومش هرحمك
اسر... متحترموناا شويه ممكن
سخر بضحك... ههههه عمي انا دلوقتي مصر علي اقوالي هههه واخد بالك ياسيف وبيغيظ فيه
سيف ببرود... ولو معمناش كده هيحصل اي
" استمع ل جملة ورد تعرفهاا جيدااا وصدمه اسر لهذه الجملة فزمن يعيد نفسه ابنته
سخر وحاطط قدمه فوق الاخر وقاال بجرأه ... هغتصبها ونرجع عادي
الكلل واولهم روح التي افاقت وسمعت مايقول وتوجهت لغرفتها واغلقتها عليهاا جيدا وهي تبكي ومنهاارة
" كيف يعقل هذه الذي احبته يتكلم اهه كذا كيف يرأهاا حبيبته اماا مااذا ما يريد البقا بجوارهاا وانه يريد جسدها"
ـــــــــــــــــــــــــــ
رامزز بعصبية...انت اجننت تغتصب مييين يااض انت هه
سخر بابتسامه... زي ماسمعتو اقسم بالله لو مجوزتهاا قدام سيف وحور ليكون مغتصبهااا اهه قولت وقاال بعصبية وحدا معااكم ساعة ونص كمان مستني منكم مكالمة فديو ل كتب الكتااب سلااااام وغلق
وتوجه لغرفت روحه الذي رأهاا وعرف انها سمعت ما كان يقوله ""؛ بيخبط ع باب اوضتها
سخر ودموع متحجره... افتحي يااروحي متخافيش انا عمري ما هذيكي افتحي ياروح والله مهعمل حاجه ياروحي افتحي يلااا
روح من اداخل بزعيق وصريخ وعياااط... لاااااا مش هفتح
انت... واحد .. ح..حيوان ..وحقير.. ع ..عاوز ..ت تغتصبني...انا.. ح حبيتك يا... س .سخر وانت ك كنت بتفكر ف.. ج جسم"ي وبس هو دا ...اجواز والحب ..ب بنسبالك
سخر ترك لدموعه المجال لسقوط... لااا والله ياروحي كنت بخوفهم بس والله وحياتك انتي ياروح كان مجرد كلام عشان اجوزك افتحي بقييييي وفضل يخبط ويزق لحد موقع ومفيش اي صوت روح قعدت وخايفه تخرج ونفس الوقت قلقانه عليهاا فهوا حبيبهاا من صغرهاا
روح علت صوتها عشان تعرف هو فين..سخرررر فينك
لايوجد رد ـــــــــــــــــــــــــــ
روح بقلق وسندت راسها عند الباب ... سخر رد علياااا ف ايه مالك هه
لايوجد رد ـــــــــــــــــــــــــــ
روح سلمت امرها وفتحت الباب لقته جنب الباب وماسك دماغه بإيدو بتعب ومش قادر يقف ولا يتكلم جريت عليه وقعدة ع ركبتهاا ... سخر مالك هه سخر حاسس بيه رد علياا بقي متقلقنيش
ـــــــــــــــــــــــــــ
سخر بتعب... م مش قادر يا روح تعبان ح حاسس روحي بتتسحب مني
وفضل يعيط حضنته ... لااا لااا ياروحي خلاص مسدقاك والله انا اسفه والله مش هتكلم اسفه ياسخر
سخر بعناد... لاا انتي ازاي تفكري كده في هه ازاي ياروح ازاي بسس
روح ببكاء... اسفه والله
سخر بص عليها بخبث ( كان بيمثل انه تعبان عشان عارفها
هترفض تكون معاه )
سخر بخبث... خلاص ياروح البسي وهوديكي البيت تاني خلاص مش عاوز اجوز
روح ببراءه... لاا لاا انا عاوزه اجوزك ياسخري وهقعد ساكته والله.. وحطت ايدها ع بقها ببراءه..فهل السخر سيقاوم تلك الروح المتمرده عليه
نظر اليها نظره داكنه تعرفهاا جيدااا وكاد ان يقبلهاا
روح بابتسامه وكبرياء انثي..هههه لا فوق خلاص اما نجوز ههه وسندته ومشيت ع غرفتها"
انا روح تلك القويه المتمرده ...
لايستطيع احد اخضاعي له!! يامن تحاول ان ان تعبر بحري وتقف ع شاطئ قلبي بكلماتك السخيفه التي لا تعني لي اي شئ
احترس ..فساحطم كبريائك وغرورك واجعل منك عبره لكل من حاول ان يتعدي حدود حصون قلبي المنيعه
فستغرق في بحر حبي وموجاته العاليه دون ان تحصل ع اي شئ مما تتوقعه سيحطمك هياجانه وستصارع كل ماتتخيله في بحري حتي لاتنفك حصون قلبي لك
فابتعد افضل لك !!!فقبلك الكثير من حاولوا وكان مصيرهم الهلاك
فانا روح التي تهزم اعتي الرجال واكثرهم صلابه
فمن انت بحق المولي لتتحداني
يامن سولت لك نفسك انك قادر ع اخذ قلب روح من كيانها!!!!
رد صخر عليهاا بنفس الكبرياء.."صخر..
تعتقديين ياروح الصخر انني سأحفي عاري القديمين وراء ظلك وانني سأتشمم عطرك النفاذ واجثو ع ركبتي امامك كي ترضي عني وتصفحي وتخرجي قلبك من هذا القفص الحديد
لا ياروح ليس انا ...ساجعلك تشتاقين لانفاسي .تحيين بوجودي.تتعطرين بعطر جسدي وانفاسي حتي يصبحوا كهروين تحيين بوجوده وتسللين خفيه لتفوزين بنفحه من عطري او هيرويني الذي يحييكي
ساعالج كبريائك وتمردك بخبثي ودهائي
سابحث عن كل ذره مكر فجسدي لتحارب لسانك السليط
سابتعد عن الكلمات العذبه وكلام المحبين السخيف الذي لايجدي نفعا معك ساحاربك بطريقتك
واحطم حصونك المنيعه واخرج ضعفك الكامن في عينيك حتي يظهر امامي انا فقط
فلا مانع من تعري روحك امامي فانا ساغطيكي بجلدي ان غاب الغطاء وساسقيكي بدمي ان غاب الماء وجفت عينيكي من الدموع؟
كوني مستعده لحرب ارواحنا
التي من المؤكد انني من سينتصر فيها
ياروح الصخر!!!!!يافتاه التمرد والكبرياء !!
ـــــــــــــــــــــــــــ
تقدم اليهااا ودخل غرفتهااا بكل مافيه
تجده يقترب منها بشده.ايه في ايه صخر احترم نفسك
صخر.مراتي وانا حر
روح.انت تنسي اللي بتفكر فيه لسسه مش مرات
والله العظيم اصوت و
يقطع كلماتها بشفتيه التي تقتحم شفتيها بدون هواده يسحق شفتيها بقبله تنسيها كلامها لايعلم ايعاقبها بهذه القبله ام انها ارادها بشده
كل الذي يعلمه علم اليقين انع مستمتع بقبلتها لحد اللذه والنشوه التي لايحصل عليها مع اجمل الجميلات ولكن يحصل عليها فقط مع هذه الشفاه العنيده التي لاتخضع ولا يظهر ارتعاشها الا امام شفتيه هو فقط
يبتعد بعد فتره وهو يقبل اطراف فمها باستمتاع ويطلق اهه بجانب اذنها قبل ان يبتعد ببطئ يهبر عن استمتاعه الشديد بقبلتها المميته
صخر.شفايفك عنيده زيك يا...روح بس بطعم التوت البري وانا بحب التوت
ابتسمت ..
ـــــــــــــــــــــــــــ بعد ساعة
العيلة كلمو صخر فديو وتم كتب كتااب ،( صخر وروح .. سيف وحور)
والعائله مبسوطه فهل الصخر سيرجع مثلماا ماقال اما سينفرد بتلك الجنيه لوحدهما
يتبع الفصل الخامس عشر اضغط هنا
- الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية كاملة :"رواية اغتصبني وأجبرني علي الزواج" اضغط على اسم الرواية