Ads by Google X

رواية وقعت في حب أم لسان طويل الفصل الثالث 3 بقلم راندا علي

الصفحة الرئيسية

    رواية وقعت في حب أم لسان طويل الفصل الثالث بقلم راندا علي


رواية وقعت في حب أم لسان طويل الفصل الثالث 

هوبا لاقيت الف*قر دخل اقصد سليم اخويا حييبي
سليم / في اي 
البنت بدلع / دا مكانا ي دكتور والأستاذة واللي جنبها مش عاوزين يقومو يرضيك كدا
سليم بغيظ / معلش اتفضلي ف مكان تاني وبعدين هنا جامعه مش مدرسه مفيش مكاني ومكانك
ومشيت كيان طلعت لسانها وبصت قدامها حسيت أن سليم وشه بيطلع نا*ر وتكه وهيق*تلني وبداء يشرح 
كيان بمرح/ يااه دا دكتور سليم دا طلع شرحه حلو اوي وعلي مياه بيضا
بقلمي /Randa Ali
كارما / هو شاي ي كارما انتي هتجننيني 
كيان/ لا بن نينيني بقولك قومي
كارما/ هنروح فين 
كيان / ل سليم اقصد دكتور سليم 
كارما / لي 
كيان / هنراقبه
كارما / لاا ي كيان
كيان / متخفيش انا معاكي
كارما/ مهو دا اللي مخوفني
كيان / بقي كدا ونا اللي بحاول اظبطك لي عشان تتجوزي
كارما /خلاص اسكتي هتفضحيني يلا بينا 
بقلمي /Randa Ali
وقومنا انا وهي لاقينا سليم وحده واقفه معاه وبيشرحلها بس البنت نظراتها معجبتنيش 
كيان / بت ادخلي خليهم اقطعي كلامهم متخليش البت تقف معاه
كارما بخوف/ لا لا ي كيان مستحيل اعمل كدا يلا نرجع
كيان / بطلي خوف بقي اقولك تعالي نقرب منهم وقربنا 
كيان / سامعه ي كارما البت بتقوله يديها درس برايفت لوحدها البت مطلعتش سالكه 
ولاقيت حد ورايا وبيخبط علي ظهري 
كيان / لحظه وحده
بردو بيخبط
بقلمي /Randa Ali
كيان بغيظ وعصبيه / ماقولنا لحظه خليني اركز بيقول اي ي زف*ته ي كارما خليني اسمع بدل مالواد يروح مننا
يوسف / بسرعه كدا لحقتي تحبي وتراقبي 
كيان / طيب وربنا ي ك.
وسكت مره وحده اي دا صوت دا مش غريب وبتعدل لاقيت دكتور يوسف قدامي وكارما واقفه هتعيط
كيان بابتسامه / منور ي دكتور الجامعه كلها هي دي الكافتيريا
بقلمي /Randa Ali
يوسف بنظره غريبه / لا والله
كيان / يبقي انا توهت يلا ي كارما ولسه هاخدها وامشي
لاقيت دكتور يوسف مسكني من كتفي وبقت رجلي مرفوعه 
كيان / عيب كدا ي دكتور نزلتي انت تعرف اصلا ثمن التيشيرت دا بكاام اصلا 😂😂😂نزلني
يوسف / انتي جيتي من انهي مص*يبه
كيان / عيب كدا ي دكتور 
يوسف / انتي ابتلاء مصي*به ووقعت قدامي
بقلمي /Randa Ali
كيان /  مصي*به لما تشيلك 😂
😂😂 ولاقيت سليم جه وشالني من ايدو 
سليم بغضب وماسك نفسه / في اي ي دكتور هو انا كل مشوف حضرتك الاقيك بتتخ*انق مع الطالبه دي
كيان / أقوله عشان عندو صحه بيف*تري عليا 😂😂😂
سليم داس علي رجلي جامد 
كيان بوجع / اااه خلاص يلا ي كارما 
بقلمي /Randa Ali 
يوسف / علي فين البنتين دول كانو واقفين بيسمعوك بتقول اي 
كيان بغيظ / لا استني كدا نسمعه اي احنا كنا ماشين من هنا صدفه مش اكتر صح ي كارما
لاقيت كرما هتعيط ف ضرب*تها ف رجليها
كارما بتوتر وخوف / ا.اه صح كدا
لاقيت يوسف هيقول....
🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂
استوب كدا نسيت اقولكم الشخصيات 
(سليم معيد ف الجامعه عندو 27 طويل عريض واسيم جداا عندو لحيه عيونه رمادي بشرته قمحاوي شخصيه جدا وعصبي عندو اخت وحده )
(كيان عندها ٢٠ سنه ف كلية صيدله شاطره جدااا عيونها خضراء رموشها كثيفه شعرها عند خصرها وطويل وناعم اوي ولونه بني محروق جسمها ممشو*ق قصير جميله جدا بس لسانها طويل ملهاش ف الحب وكلام دا وتبقي هي وسليم اخوات بيحبو بعض اوي )
يوسف يبقي عندو ٢٦ سنه عصبي جدا بيتعصب بسرعه مش بيحب حد يطول لسانه عليه طويل وعريض عندو عضلات عيونه زتوني بشرته خمريه جذاب جداا )
( كارما خوافه جداااا بتحب سليم اوووي من اول مدخلت الكليه طولها متوسط شعرها عسلي نص خصرها كيرلي عيونها بني فاتح جسمها مظبوط وشاطره معندهاش صحاب)

يتبع الفصل الرابع اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent