رواية سندريلا بلا رحم الفصل الرابع بقلم فيروزة
رواية سندريلا بلا رحم الفصل الرابع
ايهاب ...ده بس سببك..انتي عايزه تسبيني علشان حاجه تفه زي دي ...
آيه بدموع.... بقي اني عمري ماهكون ام دي حاجه تفه بنسبه ليك ...وانك لو كملت معايا عمرك ما هتكون اب ده حاجه تفه..
ايهاب بحب ...طبعا حاجه تفه...انتي اهم عندي من اي حاجه واي حد ...انتي بنتي وحبيبتي وامي وصاحبتي وحياتي وان شاء الله مراتي ...اوعي فيوم تفكري اني ممكن ابعد عنك علشان اي سبب حتي لو طفل ....انتي عندي في كفه والدنيا فكه ...
آيه بدموع...انت بتقول بس كده دلوقتي لكن مع الايام هتبقااا نفسك في طفل يقولك يا بابا ويجري حواليك...ويشل اسمك ...
ايهاب بحب ...الطفل لو مش منك يبقااا مش عايزو...انتي مش عارفه انا بحبك قد ايه ...انتي حلم حياتي ...انتي اغلي عندي من حياتي ....انا عايش بس علشانك انا قبلك كنت جسد بلا روح ...انتي جيتي حياتي علشان تكوني الامل في بكره واللي جاي ...انتي جيتي حياتي علشان روحي ترجعلي من تاني ....انا مش بس بحبك انا بدمنك ❤️🥺...
آيه بحب ...وانا كمان بحبك ...انا دخلت حياتي علشان تنورها...وترجع قلبي ينبض من تاني ❤️🥺...
ايهاب بفرحه ...الله اكبر اخيرنا قالتلي بحبك ...ازغراط من الفرحه ويقول الواد اتجن ....انا مش بس بحبك انا بعشقك ❤️...
آيه بحب ...ربنا يخليك ليا ...
ايهاب بحب ...ويخليكي ليا...وافرح بيكي وانتي عروستي ومراتي وحته من قلبي وروحي 🥺❤️...انا هكلم بابا النهارده علشان أجاي اخطبك ...
آيه بقلق ...ازاي يا ايهاب ...بعد اللي حكتهولك ده ...
ايهاب بحب...ولا تخافي انتي خلاص هتبقي مراتي ...وعلي العموم الناس دي تجي بالفلوس ...وان شاء الله نتجوز في اسرع وقت ...
آيه بحب...يارب يا ايهاب يارب ...
ايهاب بحب...نامي يا قلبي واقفلي علي نفسك الاوضه كويس ...والصبح هيكون من اسعد ايام حياتك ...اللي جاي كله ايهاب وبس....ومع ايهاب وبس ....
آيه بحب...يارب يارب ...تصبح علي خير يا حبيبي ...
ايهاب بفرحه ...انا ممكن اموت منك كده كلمه حبيبي ردت الروح فيه ...
آيه بدموع...بعد الشر عنك يا ايهاب ....ربنا يخليك ليا...
ايهاب بحب...ويخليكي ليا انا قاعد علي قلبك ....
آيه بحب...يارب....طيب هقفل ...
ايهاب ...سلام يا سندريلا....
....
آيه قفلت مع ايهاب ...ورغم كلامو ده بس لسه خايفه ...
خايفه اوي ...
يارب ...
يارب ...
نمت وصاحيت علي خبط جامد علي الباب ...
فتحت بسرعه ...
آيه بقلق ...في ايه يا مرات ابويه ..
مرات ابويه ...في انا السعد جالك يا بنت المحظوظه....
آيه بقلق....سعد ايه اللي بتكلمي عنو ...
مرات ابويه ...في عريس جايلك المغرب بس ابوكي بيقول راجل متريش ...ومع فلوس علي قلبو اكوم اكوم....
آيه بدموع....بالله عليكي مش عايزه اتجوز ...
مرات ابويه ...اسكتي انتي يا وش الفقر ...ده الراجل ده هيخلينا نقب علي وش الدنيا ...ادخلي غيري والبسي حاجه حلوه علشان تعجبي الراجل ....ونخلص منك ....
آيه بدموع...حاضر ....
...
داخلت اوضتي بسرعه ورنيت علي ايهاب مش بيرد ..
دموعي زدات والخوف داخل قلبي اكتر من الاول ...
فضلت ارن وارن لحد ما رد ...
آيه بدموع...ايهاب عملت ايه .. كلمت بابك ...
ايهاب ببرود ....ايوه ...
آيه بدموع....طيب قالك ايه ...
ايهاب ببرود ...قالي اني لازم أخطب بنت عمي ...وانا بعد تفكير وفقت ....
آيه دموعها زادت من القهر ....ازاي وفقت طيب وكلامك ليه امبارح كان ايه...
ايهاب ببرود ...ولا حاجه كان شفقه مش اكتر ...
ايه بقهر ...شفقه ...بس شفقه ...مع السلامه يا ايهاب...
قفلت مع ايهاب ودموعي نزلت اكتر من الاول ازاي كان شفقه ...ازاي ...ده انا حبيتوا اكتر من نفسي ازاي ازاي ...انا مش مصدقه ...انا حاسه اني بحلم ...لا ده مش حلم ده كابوس ....ايوه انا هحاول أغمض عيني وافتحها يمكن اصحي من الكابوس ده ...
فضلت آيه تغمض عينيها وتفتح تلقي نفسها صاحيه يعني مش كابوس ده وقع ..
.انا صاحيه يعني حياتي بقيت كابوس...
فضلت اعيط لحد ما سمعت خبط علي الباب ...
فتحت ..
مرات ابويه ...يلا ياختي غيري هدومك وحطي مكياج الراجل جاه ...يلا ...
آيه...حاضر ...
لبست وخرجت ...
ودخلت الصالون لقيت ايهاب قاعد مع ابويه ومع ابوه...
دموعي نزلت من الفرحه يعني ايهاب كان بيضحك عليه ...
مسحت دموعي بسرعه وقدمت العصير وقعدت...
ابويه ...يلا يا حاج نسيب العرسان مع بعض ....
ايهاب ...ملوش لازمه يا حاج ...خلينا نتكلم في المهم.....
ابويه ...اللي يريحك يا ابني ...
ايهاب ...عايز اعرف طلبتك يا حاج ...
في الوقت ده داخل بهجت ....
بهجت
ايهاب
آيه...مستحيل ....
ابويه ...اسكتي انتي ...
يتبع الفصل الخامس اضغط هنا
- الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية كاملة :"رواية سندريلا بلا رحم" اضغط على اسم الرواية