رواية حب نص امريكي ونص مصري البارت السادس 6 بقلم دنيا احمد
رواية حب نص امريكي ونص مصري الفصل السادس 6
مسلم بيكلم حد في الفون عايزك تنزل صوره ليا انا وهنا علي جميع التواصل الاجتماعي وتكتب عليها اللي هبعتهولك في رساله حالا
الشخص :.................................
مسلم : تمام زي ما قولتلك الصوره تنزل علي جميع السوشيال ميديا وقفل معه
مسلم بتوعد لهنا : ماشي يا هنا اما اشوف مش هتسمعي الكلام ازي بعد كده و ابتسم بخبث
//////////////////////بقلم دنيا احمد....................
عند شهاب في الشركه :
شهاب قاعد في المكتب وينظر اللي الملفات التي أمامه باهتمام
وفجاه تدخل السكرتيره
السكرتيره ميار : مستر شهاب المتقدمين للوظيفه بره ادخلهم لحضرتك ولا استنا شويه
شهاب : اومال فين سليم يعمل هو معهم الانتر ڤيو
السكرتيره: مستر سليم في شركه الار تي جه اخد الملفات وقالي أن حضرتك اللي هتعمل الانتر فيو وهو هيكلمك
شهاب بثبات انفعالي : قفل الملفات خلاص تمام دخلي اول متقدم
ميار : حاضر وطلعت
ميار فعلا دخلت كذا حد وشهاب مش مقتنع بحد نهائى لحد لان كل واحد يامه الثقه في نفسه قليله يامه c.v نقص خبارات
شهاب بتنهيده : لو لسه فاضل حد الغي انهارده كفايه كده
ميار : امرك يا مستر شهاب
وطلعت ميار بره
ميار : اسفه يا فندم شهاب بيه لغي المقابلات انهارده
البنت :يعني ايه حضرتك اقعد كل والوقت ده ويلغي انهارده كونتي حضرتك قولي من الاول
ميار بقرف: وحضرتك محدش قالك اقعدي واتفضلي c.v بتاعك اهو ومع السلامه
البنت بغضب وخبث : بقا كده ماشي
واخدت الملف بتاعها وعملت نفسها ماشيه و هوبا دخلت لشهاب 😳
شهاب بيبص 😠 :................................
////////////////////////////بقلم دنيا احمد.............
عند هنا في الكليه :
قاعده هنا وندي واصحابهم وقاعدين يضحكوا
سلمي: ههههههههههه مش معقوله انتي يا هنا
هنا :يا بنتي انا حفيد الشاذلي والبنداري ومش حتت عيل يستخف بيا
ندي: ههههههههههه يستهل عشان يدوق شويه من اللي بيعملوا في بنات الناس
منه :مسكه الفون وبتبص و بلمت في الفون اي ده يا هنا
هنا: في اي يا كلب البحر مالك
ندي وبتاخد الفون منها وبضحك هستيري ههههههههههه هنا هتجوز ههههههههههه
هنا بصدمه 😳: مين هنا اللي هتجوز دي
سلمي: بتبصلهم هنا هنا وكلهم بصولها
هنا :مالكم يا بنات مين قال كده ده انا معرفش اكيد مش انا
ندي: خدي كده اقرائي وشوفي مين العريس
هنا بغضب :مسللللللللللللللم
مسلم جه من وراها : عيونه ومبتسم ومعه بوكيه ورد
هنا :اول ما شافتو ارتبكت 😳 انت انت انت ايه اللي جابك هنا
مسلم: مش انتي بردو اللي نداهتي عليا وغمرلها
بنات الكليه كلهم وقفين يتفرجوا عليهم وعاملين يعكسوا في مسلم
هنا ساكته؛ وبتبص لقيت كل الكليه بتبص عليهم وبذات البنات عينيها هتاكل مسلم
مسلم :هفضل ماسك الورد كده كتير
هنا :اخدتو منه ومسلم نزل علي ركابته وفتح علبه فيها خاتم
مسلم :accept you marry me♥️😍
(تقبلي تتجوزيني ♥️)
هنا مرتبكه مش عارفه تعمل ايه
أصحاب هنا وافقي وافقي وافقي لحد ما كل اللي كانو واقفين قالوا معهم وافقي
هنا قربت وهزت رأسها ومسلم لبسها الخاتم وباس ايديها وقالها l love you Hana❤️ وقالها بصي لفوق
هنا بصت لفوق لقيت بلونه كبيره عليها تتجوزيني بحبك و شوكولاته نزلت علي كل اللي وقفين وهنا مكنتش عارفه تعمل ايه وحسه أن هيغمه عليها من كتر الفرحه وبداءت فعلا تصدق جدها لمه قالها أن مسلم بيحبها
ندي راحت عند مسلم: مبروك يا عريس
مسلم: حبيبتي يا نودي عقبالك انتي و ايان
ندي: يارب يا اخويه
والكل جه يبارك لهنا
...............................................................
في الجانب التاني مجموعه شباب واقفه من ضمنهم رحيم الدمنهوري
رحيم: ايه اللمه دي يا شباب هو في فرح في الكليه ولا ايه 😂
هيثم: تلقيهم اتحاد الطلبه ولا حاجه
زاهر : أو تلقي هنا بتضرب حد جديد 😂😂
رحيم :أتصدق ممكن تعالي كده نشوف في ايه
فعلا راحوا واتفاجاه بمسلم
رحيم ايه ده دي هنا طلعت بنت اهي وبتعرف تحب مش كونت انا أوله طيب وبغمزلها
هنا كانت لسه هترد
مسلم بغضب نوله بالبكس في وشه وانت مالك بيها يا ابن ....... هنا خطيبتي يا ك.ل.ب
رحيم قام من علي الارض ومسح الدم من علي وشه
واتلم أصحاب رحيم حوليه
رحيم هو انت قد اللي عملتو ده انت متعرفش انا مين ده انت اهلك هيترحمو عليك انهارده
مسلم ضحك بسخريه هههههههه تعرف انا اللي هفعصك تحت رجلي لانك انت اللي مش عارف انا ابقا مين
رحيم بغضب : حلو اوي كده
وكلهم اتجمعوا حولين مسلم علي دخلت ايان
ايان بصوت جوهري رحيم
رحيم اتلفت حوليه راح مسلم خبطه بالرجل وقعه في الأرض وايان نزل هو كمان ضرب في أصحابه والاتنين ضربوا رحيم والأمن الكليه جه وحشوهم بالعافيه
واخدهم ودهم علي مكتب العميد
ياتري ايه اللي هيحصل ..........؟
//////////////////////////////////بقلم دنيا احمد.......
نرجع عند شهاب :
شهاب بغضب 😠 : انتي ازي تدخلي عليا المكتب بطريقه دي
تمارا بثقه وثبات : انا اسفه حضرتك ده اولا وبعدين راحت قاعدت علي الكرسي و تاني حاجه مش معقول ابقا ملطوعه بره كل ده وفي الاخر حضرتك ما تقبلنيش
شهاب بصلها كده 🤨 ولسه هيتكلم .....
ميار دخلت عند شهاب : انا اسفه يا مستر شهاب هي اللي دخلت انا عملت زي ما حضرتك قولتلي واتفضلي حضرتك اطلعي بره
تمارا بثقه : وحط رجل علي رجل وانا مش همشي الا لمه اعمل الانتر ڤيو لو متقبلتش همشي
شهاب تمالك أعصابه : اتفضلي اطلع بره
تمارا لسه كانت هتمشي
وشهاب كمل كلامه يا ميار وفعلا ميار طلعت بره
تمارا الثقه رجعت تاني
شهاب : اتفضلي هاتي ال c.v بتاعك
تمارا بثقه اتفضل
شهاب : بص لc.v وانبهار فعلا لقدراتها والشهادات بتاعتها بس حاول يبين الا مبلاه
شهاب :اتفضلي عرفيني بنفسك
تمارا : تمام اسمي تمارا الهادي عندي ٢٥ سنه وكملت تعرفي كل حاجه عنها
شهاب :تمام نبدا بقا في الجد وبداء يرخم عليها في الاساله وتمارا كانت بتجاوب علي الاساله بكل سهوله وهو اتفاجاه جدا ببلغتها في الحوار وذكائها وفي آخر المقابله
شهاب بحده : تمام تقدري تبدائي شغل من بكره ومش عايز تاخير اي غلطه هرفدك
تمارا وهي مبسوطه :أن شاء الله هكون عند حسن ظن حضرتك
شهاب: تمام اتفضل
تمارا: طلعت بره وراحت مطلعه لسانها 😝 لميار ومشيت
شهاب: كان شايفها من الكاميرات وأبتسم 😊 دي كانت اول مره يبتسم من سنه تقريبنا
ياتري للقدر راي اخر ؟
//////////////////////////// دنيا احمد............
عند عميد كليه هنا
ايان قاعد وحط رجل علي رجل هو مسلم
العميد : ممكن افهم ايه اللي حصل وحضرتك مينفعش اللي حضرتك عاملتو ده
ايان انت عارف كويس ان................
صوت فتح الباب والكل بص .........................
ياتري مين اللي جه ؟
- تابع الفصل التالي عبر الرابط: "رواية حب نص امريكي ونص مصري" اضغط على أسم الرواية