رواية ليان الادهم البارت الثامن 8 بقلم دينا مصطفى
رواية ليان الادهم الفصل الثامن 8
ادهم: ويخدوش الاذن مني ليه
ليان: ضيقة عيونها وياخدو ليه منك وعموا لسا موجود
ادهم: هيرد ابراهيم بابتسامه خلاص يا ولاد روحوا اتبسطوا
عمر: وانت مش هتاجوا معانا ابراهيم لا روحوا انتوا احنا هنخلص شويه شغل هنا
سلمي: خلاص انا هطلع اجهز نفسي
حازم: وانا كمان
كريمه: لعمر وليان وانتوا مش هتغيروا انتوا كمان
عمر وليان: لا احنا جهزين
ليان: قامت وراحت قالت ل مصطفى شئ في اذنه
مصطفى: بابتسامه حاضر اعملي الي انتي عايزاه
ليان: اوك يا درش يلا يا عمر نستنا برا وبصت لادهم لحسن الجو هنا حساه بارد اوي
عمر: فهم قصدها يلا وطلعت عمر لا ميل علي ادهم متزعلش هيا هبله شويه
ادهم: وهي قالت حاجه تزعل يلا انا هاجي معاكم علشان معتز عايز يشوفك وهياجي علي النادي
عمر: اوك والله واحشني الواد ده يلا
ادهم وعمر يلا السلام عليكم يا جماعه
الجميع وعليكم السلام
نزل حازم وسلمي
حازم: اي ده هما مشيوا الوطيين
ابراهيم اهدي يا حيوان هما مستنينكم برا
سلمي وحازم: اوك يلا باي
وخرجوا لقيوهم مستنينهم
ادهم: يلا اركبوا
حازم انا هاجي انا وعمر في عربيتي وانت خد البنات معاك
ليان: لا انا هاجي مع عمر
سلمي: يلا يا ليو تعالي معانا
عمر: يلا امشي معاهم يا ليو
ليان: اف حاضر
ادهم: اركبوا يلا
ليان: لسلمي اخوكي ده بارد اوي
سلمي: بضحك اسكتي لحسن سمعك
ليان: ايه سمعني ازاي دانا صوتي واطي جدا
ادهم: سمعتك وخلاص واسكتوا انتوا الاتنين
ليان: بقرف والله احنا نتكلم براحتنا مش هناخد الأمر منك يعني
ادهم: ادايق ان هي بترد عليه ومبتسمعش الكلام زود سرعت العربيه ومعلومه ليان عندها فوبيا من سرعه العربيات ليان خايفه بس مش عايزه تبين بس ادهم شافها في مرايت العربيه وكان مبسوط انوا خوفها بس فجأه اتغيرت ملامحه لما شاف ملامحها اتغيرت اووي
في عربيه حازم
عمر- بخوف لحازم هو ادهم بيسوق بسرعه كده ليه
حازم: عادي مفيهاش حاجه
عمر: اسرع يا حازم امشي قصادهم ليان عندها فوبيا من السرعه ممكن تختنق
حازن: بخوف حاضر واسرع
بس ليان وقتها كانت بتاخد نفسها بالعافيه
سلمي: ادهم الحقني ليان وشها قلب لونه احمر ومش قادره تاخد نفسها ادهم وقف فجأة
ادهم: بخوف لاول مره في ايه مالها
سلمي: مش عارفه
حازم وعمر وصلوا
عمر: ابعدوا دقيقه ليان ليان حولي تاخدي نفسك
ليان : بصوت متقطع م ش قا در ه
عمر: طلعها من العربيه وادهم واقف هيتجنن مش عارف يعمل ايه وندمان انه عمل كده
سلمي: بعياط هيا فيها ايه
عمر: بخوف علي اخته والدموع في عيونه ليان حبيبتي انتي كويسه
ليان: بعد منفسها انتظم اهدي يا حبيبي انا كويسه الحمدلله
عمر: ضمها لحضنه الحمدلله ياقلبي
ادهم: شلها يا عمر نوديها للدكتور
ليان: بشر لادهم لا شكرا اووى لحضرتك
ادهم: فهم قصدها وان هيا مش طيقاه بسبب الي عمله
حازم: خلاص يا شباب يلا نرجع البيت مش لازم النادي علشان ليان ترتاح
ليان: لا هنروح النادي ولا انتوا مش عايزنا نشوف النادي الي بتروحوا
ليان: لسلمي ليه الدموع يا سلومه انا كويسه والله
سلمي: بتمسح دموعها خلاص اهو
ومشيوا علي النادي وهما دخلين الكل بيبص عليهم والشباب عيونهم علي ليان بسبب جمالها الجذاب والبنات بيبصوا علي الشباب
وجه عليهم شاب
اهلا اهلا منورين النادي يا ادهم باشا والشاب مشلش عيونه من علي ليان وسلمي
ادهم: ببرود لشاب لانه حاسس انه ممكن يموته عارف اننا منوري هو احنا اي حد داحنا ولا الدمنهوري برده
ليان: لسلمي وحازم وعمر اف هو مغرور كدا ليه هيخلي الناس تتكلم علينا دلوقتي بسبب الغرور ده
حازم وسلمي وعمر: وفيها ايه
ليان: باردين
ادهم: يلا ادخلو
وفجأه
- تابع الفصل التالي عبر الرابط: "رواية ليان الادهم" اضغط على أسم الرواية