Ads by Google X

رواية احفاد المنشاوي الفصل العاشر 10 - بقلم ندى الشرقاوي "اميرة الرعد الجزء الثالث"

الصفحة الرئيسية

رواية احفاد المنشاوي البارت العاشر 10 "اميرة الرعد الجزء الثالث" بقلم الكاتبة ندى الشرقاوي

رواية احفاد المنشاوي كاملة

رواية احفاد المنشاوي الفصل العاشر 10

اوس بصدمه /هو ياجنه نفس اللي في الصوره
جنه /ايوه هو دا الشخص اللي مطلوب بس لازم نعرف هو قريب من الفندق ليه
رد اوس قائلا /جنه ممكن يكون نازل هنا علشان كده اللواء أمجد أسر ننزل هنا 
جنه /كده تمام هنتقابل بليل كلنا
اوس شدها لحضنه /خايف
جنه برفع حاجب /خايف
اوس /خايف عليكي اوي لو حصلك حاجه انا ممكن امو*ت فيها اوعديني نرجع سوا
جنه بابتسامة /اوعدك
اوس بحزن /مش عاوزه تعرفي انا بعدت عنك ليه 
جنه /انا قولتلك اخر يوم في العمليه دي هتقولي 
اوس /تمام 
👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌
تاج قعده علي الكورنيش لوحدها بتحب القعده لوحدها من غير حد واتعودتت علي الوحده 
انس /اي بقالك ساعتين قعده ما تروحي بقا
تاج بصتله بستغراب /انت بتراقبني ولا اي
انس بكل صراحة /اه 
تاج /بتمشي ورايا ليه يابن عمي 
انس/مش عارف الصراحه بس اللي عاوزه اني اكون قريب منك وقبل ما تفهميني غلط عاوز اكون صديق ليكي وبس موافقه موافقه مش موافقه خلاص همشي وعادي 
تاج بابتسامة /موافقه تكون صديق ليا 
انس بابتسامة واسعة /بجد طيب بدل ما انا صديقك بقا ياله اتفضلي علي ألبيت بقالك كتير قعده عاوزه حد يعاكسك ولا اي ياانسه ياله Nada Elsharkawy 
ضحكت تاج على كلام انس وقامت وروحوا سوا 
✅✅✅✅✅✅✅✅✅✅✅✅✅✅✅
مها طال الزمن ساظل اعشقك ياصغيرتي عشقتك منذ أن رأيتك 
رعد بعشق وهو حاضن اميره بتملك /نفسي أفضل في حضنك على طول مخرجش منه 
اميره واديها علي شعره /وانا ملك ليك يارعدي وفي أي وقت هتلاقيني بقولك انا تحت امرك 
رعد ودفن راسه في عنقها يستنشق رائحتها الذي أصبح إدمان لها واصبحت الأكسجين بالنسبه لرعد /انا تعبت اوي 
اميرة بصتله بحب  /معلش انت قوي وقدها وهنفضل هنا لحد ما نفسيتك تتحسن ان شاء الله وتكون كويس 
رعد رافع راسه وتقابل عيونهم ببعض /انا لو عليا افضل هنا العمر كله وكمل بعشق كفايه اني هكون في حضنك وحضنك يغنيني عن العالم كله 
واقترب منها و ذهبوا الي عالمهم الخاص عالم العشاق كما اطلق عليه رعد 
⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡
في الساعه الثامنه مساء بتوقيت تركيا 
في الفندق Nada Elsharkawy 
جنه وهي تمشط خصلات شعرها 
جاء اوي من الخلف وعانقها بكل حب وحنان 
اوس وهو يقبلها من خدها احست جنه بكهرباء  في جسم*ها بعد قبلته 
اوس بحب /حلو الفستان دا اوي بس مش حاسه انه لونه اوفر 
جنه بستغراب /الأحمر اوفر 
اوس وهو بيقرب عليها /ما اللون الأحمر الناري دا جميل اوي عليكي مش عاوز حد يبصلك 
جنه سرحت في ملامحه وشعره الطويل ولحيته الخفيفه التي ظهرت موخرا كم عشقته اكثر من قبل لاحظ اوس انها غارقه في ملامحه ومسك اديها فاقت جنه علي لمسته 
اوس بحنان /اهدي متخافيش 
وحط اديها علي وجهه نزولا للحيته الخفيفه البنيه 
اوس وايد جنة علي وجهه وهو مغمض عيونه وكان نفسه اللحظه دي متخلصش 
جنه استغربت هو ازاي فهم انها عاوزه تلمسه ازاي 
اوس فتح عينه ومسك ايد جنه وقبلها بعشق وقال /طبعا بتفكري انا ازاي عرفت كده صح 
جنه بتبرير  /احمم
اوس /اوعي تكذبي عليا انا حافظك اكتر من نفسك ياجنه اوعي تكذبي  
جنه /اوس محتاجه فرصه 
اوس قعد وشدها قعدها علي رجله قبل أن تعترض ودفن راسه في عنقها قائلا /وانا هستناكي ولو بعد 20سنه 
جنه بابتسامه وتوتر من قربه /شكرا 
وجت تقوم أصدر اوس صوتا اي انه يعترض 
جنه بحنان مفاجئ واستغربت من نفسها وحطت اديها علي شعره بحنان /لما نرجع هنسهر سوا ونقعد نتفرج علي فيلم زي زمان 
اوس بفرحه مثل الأطفال الذين ذهبوا لشراء ملابس جديده او حصلوا علي هديه قيمة /بجد 
جنه بابتسامه هاديه /بجد 
ونزلوا تحت في الاستقبال وكان في بنت بتبص لاوس كاعجاب 
واحست  جنه بالغيرة واجبت ان تثبت لها انه ملك لها فقط مسك جنه في ايد اوس بتملك بصلها اوس وفهم هيا عاوزه اي
وقبلها من خدها وقبل يداها ومشيوا وطلعوا بره الفندق 
اوس حب يضايقها /بس البت حلوه فعلا الأتراك حلوين زي المسلسلات 
جنه بغيره ظاهره /تحب اجيلك رقمها 
اوس بخبث /ياريت بس انا معايا الأحسن منها الورد الجوري الأصيل مش البلاستك 
جنه  بتغيير الموضوع /ياله علشان زمان الراجل وصل 
اوس /ياله 
ومشي وجت سياره أجره توصلهم الي الد*يسكو 
وبعدين 15دقيقه وصلوا الي المكان ودخل اوس وجنه 
دخلوا وكانت صوت الاغاني عاليه اوي واضائه خفيفه 
دخلوا بطلتهم المبهجه 
اوس /ياله نرجع انتي شايفه بيبصولك ازاي هنا 
جنه بتشده /تعال بس الله يهديك دي مهمه مهمه دخلوا وكان مارك قاعد عند البا*ر 
قعدو في الترابيزة اللي في وشه علي طول 
وقعت عيون مارك علي جنه نزل الكأس من علي فمه وبص لجنه بصه مقر*فه 
واوس قاعد ماسك اعصابه بالعافيه 
جنه مسكت ايده 
جنه بصوت واطي /في اي اهدي 
اوس بعصبيه /اهدي اي ياهانم مش شايفه بيبصلك ازاي 
  جنه حاولت تكتم ضحكتها 
💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓
كم اتمني ان اراي وجهك يا من زين وجهك قطعه من الحرير لتغفي عني ملامحك التي اشتقت إليها كم أتمنى لمس خديك او انفك الصغير وشعرك هل مازال لونه كما هو او حدث تغير فيه Nada Elsharkawy 
..... /سرحان في اي 
مالك بدون وعي /في ذات النقاب اللي خطفت قلبي 
فردوس /ايوه ياعم خديجه صح 
مالك فاق لنفسه ولكلامه /احمم انتي فاضيه ولا اي 
فردوس /اه بس قولي انت بتحب خديجه 
مالك /الصراحه اه 
فردوس /انت مفضوح علي فكره كل العيله عارفه انك بتحب خديجه 
مالك بزهول /بجد 
فروس /طبعا انت مش شايف نظراتك ليها وكملت مسرعه تحب اوصفهالك 
مالك برفض /لااااا 
فردوس بستغراب /ليه 
مالك برفض تام /مش حلالي يافردوس مش حلالي علشان اسرح في ملامحها ولا اقعد اتأمل فيها افرض هيا في قلبها حد تاني اكون خت حاجه مش بتاعتي ليه 
فردوس /خلاص دا انا كنت هوريك صورتها 
مالك /لا لا مش عاوز انا مش بعيد لو شوفتها اروح اجبها من بتها احبسها هنا 
انس بضحك /ايوة اخويا اللي وقع في الحب 
تميم /ياعيني طب وانا 
مالك حذفه بالساعه /روح زاكر يافاشل 
تميم /اله وانا مالي يالمبي 
مالك /مالك باي انت مش إلى علمي ياض 
تميم بدموع مصتنعه /اه واللة بس دكتور طارق مقفلها علينا واللة 
(مش انت لوحدك يابني 😂😔) 
فردوس /طب في فكرة بدل ما رعد باشا واميره هانم مش هنا اي رايكوا نعمل عشا بنفسينا وناخد تيتا هدي وتيتا ساميه ونقعد في الجنينه وبالمرة نغير جو 
انس /فكره حلوة 
وبداو يجهزوا عشا ومشروبات للسهره
💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕
خديجه افتكرك مشهد مالك وهو بيدافع عنها وبدأت تتأمل فيه وفتحت الاكونت بتاعه علي الانستا وبدأت تشوف صورة واسرح في ملامحه لكن فات اخيرا 
خديجه برفض تام وقالت في نفسها /اي اللي بعمله دا استغفر الله العظيم واتوب اليه غضي بصرك ياخديجه دا مش حلالك حرام كده وقفلت الاكونت وقامت اتوضت وصلت ركعتين 
خديجه في نفسها /انا هتجنب مالك علشان كده حرام ولو جالي الكليه انا مش هروح معاه وهتحجج باي حاجه مش علشان انقذني مره يبقا خلاص لا كده حرام اصلا انا هقوم اقرا شويه في اي كتاب لحد ما اشتري جديد 
📖📖📖📖📖📖📖📖📖📖📖📖📖
في تركيا تحديد عند جنه واوس 
جنه /اوس هقوم اجيب حاجة اشربها 
اوس /هاجي معاكي 
جنه برفض /لا هروح لوحدي 
اوس بعصبيه /اغزي الشيطا*ن ياجنه بقا انا عفاريت الدنيا قدامي دلوقتي والحيوا*ن دا بيبصلك ازاي نظراته انا نفسي مش ببصهالك ياشيخه 
جنه/اوس عاوزين نخلص علشان ننزل مصر انا عاوزه المهمه دي تاخد 10 ايام وانزل مصر
اوس /جنه 
جنه بصوت عالي /خلاص انا مش سامعه من كتر الاغاني صوتها عالي لما نرجع 
وقامت 
جنه للجرسون /اريد واحد عصير ليمون وبعض الثلج 
الجرسون بستغراب من طلبها /امرك سيدتي 
مارك /مرحبا 
جنه بلا مبالاه/مرحبا 
مارك وهو يمد يده /انا مارك 
جنه مدة تديها لكن علشان تاخد العصير /ماريا بااي 
ومشيت راحت علي الترابيزه 
اتغاظ مارك من جنه لايمكن لأي بنت في تركيا ترفض مارك 
بس شاف اوس قاعد 
قام وراح نحيه اوس وجنه 
مارك بابتسامه خبيثه وقحه /انا مارك لم اتشرف بمعرفتك أيتها الجميلة 
اوس فقط اعصابه /اسمع ايها العا*هر انها زوجتي وانا رجل شرقي لا اريد احد ان يتغزل في زوجتي سامع ايها الخنز*ير العاه*ر والان أغرب من وجهه
مارك بغضب /اللعن*ه انا مارك لايوجد احد ان يتكلم معي بهذي اللغه سامع ايها العربي 
وبص لجنه بوقا*حه ولكن زوجتك تبدوا انها جميله للغايه أتريد ان نستبدل انا معي الكثير من البنات اذهب وخذهم جميعا واترك لي اتيها الجميله اقضي معها ليلي واحده ولكني اعرف اني لايقضيني ليلي وحده اريد  الكثير من الليالي
اوس بعصبيه وفقد اعصابه ومسك مارك من قميصه /أتريد ان تقضي  ليلي مع زوجتي ايها  العا*هر وضربه ضربه اطاحته أرضا وغلقت الاغاني والموسيقى وبدأت المعركه بين مارك واوس 
اوس قاعد فوق مالك وبيضرب فيه /انها زوجتي انا ذا رأيتك تقترب منها سوف افصل راسك عن جس*دك  انت لست رجل انت من اهل حواء 
جنه من خلفه /اتركه جورج اتركه 
والباقي لا يقدر على الاقتراب
مارك وهو لايقدر علي الحركه /يبدو أني عجبت زوجتك لذالك تريدك ان تتركني لكنها مثيره جدا 
اوووس /......... 


google-playkhamsatmostaqltradent