رواية عشقت المالك البارت السادس عشر 16 بقلم شهد علي
رواية عشقت المالك الفصل السادس عشر 16
عشق بتوتر مالك أنا عايزة أنزل البيبي
مالك/هزري يا عشق والواحد مبسوط
عشق بتوتر/بس أنا مش بهزر
مالك ملامح الفرحة اللي كانت علي وشة راحت
مالك بصدمة/لية يا عشق
عشق بتوتر/مالك أنا مش عايزة اخلف
مالك/لية وقرب منها/ولا مش عايزة تخلفي مني يا عشق
عشق/مش عايزة يا مالك
مالك/طب بصي يا عشق بنتي أو أبني هتحافظي عليها وتولديه وانا هاخده بعيد عنك
عشق بغضب/يعني أية هتح*بسني لحد ما أولد أنت أية يا مالك
مالك/أنت اللي أنا*نية يا عشق
عشق مسكت الس*كينة وحطتها علي أيدها بس مالك مسكها وضر*بها كف/أنت أية قلبك أية هتمو*تة لية أنا مش هسمحلك يا عشق وخرج من الاوضة وهي قامت غيرت وكانت هتخرج لقيتة في وشها
مالك/علي فين
عشق/هروح للدكتور عشان انزلة
مالك شالها وهي بقت تر*فص/نزلني يا مالك
مالك حطها علي السرير ومسك أيدها وبدأ ير*بطهم بالحبل
عشق بعياط/هتخليني اكر*هك تاني بعد ما كنت خلاص
مالك بدموع/وأنت عايزة تمو*تي أبني اللي مجاش علي الدنيا ومش هسمحلك بدة يا عشق
عشق/بكر*هك يا مالك
مالك ر*بطها وقام وهي فضلت تعيط
مالك خرج ودخل بالليل وعشق عينيها كانت حمرا
مالك بو*جع عليها/كفاية عياط يا عشق
عشق بسخرية/ودية هتمنعها ازاي يا مالك
مالك/اسكتي ويلا كلي
عشق/مش جعانة
مالك/بس أبني أو بنتي جعانين
عشق/مش هاكل يا مالك وهمو*تهم
مالك لأول مرة مسك شعرها وشده جامد ناحيتة بغضب/روحك قصاد روحهم يا عشق
عشق دموعها نزلت/روحي قصادهم هو دة اللي أنت كنت عايزوا مني صح
مالك/اة يا عشق لو دة هيريحك اة ولو اذ*يتيهم يا عشق زي ما شفتي حبي هتشوفي كر*هي وغضبي وفكها وقفل عليها وخرج
بتعدي الا يام والشهور ومالك حا*بس عشق
عدي حوالي خمس شهور
عشق حست بحاجة وبقت تعيط
مالك بخوف/مالك يا عشق
عشق بدموع/بطني هما بيتحركوا
مالك ميل علي بطنها وحط أيدة وكان حاسس بحركتة البيبي
مالك بابتسامة/بيتحرك
عشق دموعها نزلوا/مالك
مالك بصلها
عشق/أنا أسفة يا مالك أنت كان عندك حق أنا فعلا أنا*نية وقامت ناحيتة وحضنتة/سامحني
عشق كانت بتعيط وهو مستحملش/مسامحك يا عشق وبعدين أنت وحشتيني
عشق ضحكت وهو شالها و🙈
في مكان أخر
يلا نفذ
عشق صحيت ومالك كان جنبها باستة /بحبك يا مالك♥️♥️ أنا عشقتك مش حبيتك وقامت غيرت ونزلت قعدت في الجنينة وفجأة حد جة من وراها وخد*رها وخدها
مالك صحي ولقي ورقة جنبة/أنا هنزلة يا مالك أنا مش عوزاة
مالك اتج*نن بعد ما قرا الرسالة وبقي يك*سر كل حاجة حوالية
بعد شهرين
عشق كانت بتعيط من الو*جع اللي جالها وهما ربط*ينها من وقت ما خط*فوها بيفكوها وقت يدخلولها الاكل وكدة
عشق/مالك يا مالك فينك اعااااااااااااا مااااااااااالك
مالك حس بنغزة وساب الاجتماع وخرج برة وفجأة
/مالك بية أحنا اكتشفنا أن عشق مرات حضرتك مخط*وفة
مالك بصدمة/مخ*طوفة
عند عشق
دخلوا عليها ٢ ستات فكو*ها وخدوها
لاوضة فيها سرير ومعدات ونيموها علي السرير ومسكوها قوي
عشق/ابعدوا عني محدش يقرب مني
قرب منها وهي بتعيط وعطها ح*قنة بن*ج و
بعد اكتر من ساعة
عشق بتفتح عينيها لقيت مالك واقف قدمها وحاطط مسد*سة علي رأس الدكتور نفسة والبيبي جنبها
عشق بو*جع/مالك
مالك بصلها وساب الدكتور وقرب منها/أنت بخير يا عشق
أدهم جة من ورا مالك وحط المسد*س علي راسة/هي بخير وأنت لاء الا صحيح معرفتش انها كانت بتحطلك مخد**رات
مالك بص لعشق بصدمة/المرة دية همو*تك علي وجعي علي عشق وبنتي يا أدهم وأنت يا عشق أنت طالق
عشق حاولت تقوم وشالت بنتها
مالك ضر*ب أدهم لحد ما أدهم تعب وسابة
مالك قرب من عشق وأخد بنتة وهي واقفة دموعها نازلة
مالك/مش هحر*مك منها أنا هطلقك وكل حاجة هتنتهي واداها لعشق
أدهم مسك المسد*س/هو*جع قلبك يا مالك
عشق كانت عطيا ضهرها ل أدهم ومالك لمحة
أدهم ضر"ب ط*لقة ومالك زق عشق
عشق كانت حاضنة بنتها وبدموع/مالك لاء أنت عملت أية
البنت الصغيرة بدأت تعيط
عشق قربت من مالك
مالك بتعب/بحبك يا عشق
عشق بدموع/وانا بحبك وبمو*ت فيك قوم
مالك بابتسامة مليانة و*جع/اتاخرتي عشان تقوليها يا عشق اتاخرتي قوي بحبك وغمض عينية
عشق بصريخ/قوم يا مالك أنا بحبك متسيبنيش قوم قوم لاء يا مالك
- تابع الفصل التالي عبر الرابط: "رواية عشقت المالك" اضغط على أسم الرواية