رواية صغيرتي غيرت حياتي الجزء الثاني 2 البارت الثالث 3 بقلم صفاء احمد
رواية صغيرتي غيرت حياتي 2 الفصل الثالث 3
فارس شاف مراد دخل من ازازه الباب
فارس: في حاجه في شعرك ياملك
ملك بغباء حطت ايدها عل شعرها فين يافارس
مراد بغيرة عل ملك: قعدين في المكتب يعني
ملك: اه انا وهو بنحكي عن حاجه انت في حاجه يامراد
مراد بتوتر: لا لاا مفيش حاجه
مراد خرج ملك قالت: عجبك كدا لو شافنا كان قاله لعمو
فارس: ميقولو انا هاعملو ايه قدامي القمر دا كلو واقومو مقدرس
ملك بكسوف بعد كدا افتكرت جوري: لا والله وانت مال*ك اصلا روح عند جوري وعكسها
فارس عشان يغظها: ايوة صح هروح عند جوري قلبي
ملك بغيظ: اه روح يلا قام فارس وسبها
عند تامر ماشي باالعربيه عمل يغني هوبا خبط في بنت
البنت: انت مجن*ون مش شايف عمل تخبط في خلق الله
تامر ببرود نزل لاقها واقعه عل الارض: اسفه هاتي ايدك
البنت قمت واحدها: شكرا
تامر بسرعه: استني اسمك اي
البنت بكسوف: اسمي سلمي
تامر بنبهار بجمالها: تامر اسمي تامر
سلمي: عاشت الاسامي ياتامر
تامر بتوهان: هشوفك تاني
سلمي: انشاء الله ومشيا سلمي
في الشركه
فارس: يلا عشان اروحك ياملك وارجع تاني لبابا
ملك بطفوله: لا هروح مع قاسم
فارس بضحك: خلي كارمه تسمعك لتقتعلك شعرك دا
ملك مسكت في قاسم: مش مروح اللي معاك ياقاسم
فارس بغيرة: تعالي هنا يلا انتي كبيرة
قاسم بخبث: وانت مالك واحده وعمها
ملك: صح ياقاسم انت مال"ك يابر*د
فارس: ماشي ياهانم
تميم جاها: ايه دا جايت امتي ياملك
ملك بطفوله: اههه بابا وخدتو في حضنها
فارس: ليه كانن فين لكل دا
ملك: قاسم جابني معا
تميم بضحك قرص ودنها: عيب عمو قاسم يابت
ملك: انا بدلوعه اكمنو صغير يعني
فارس بغيرة: متحترمي ابنو الي واقف دا
ملك بمياعه: يلا نروح ياقاسم بقي.
فارس همس في وادنها: بس لالرقعك بو*سه قدمهم
ملك بتوتر: يلا نروح ياعمو انت وبابا
قاسم بخبث عشان عارف ابنو: يختي فارس معلمك الاد"ب من يومو
ملك: يلا يانروح بقي
روحو دخل فارس لقا ملاك وكارمه
فارس: الحقي ياست كارمه البت ملك بتعاكس جوزك
كارمه بغيرة: بقي كدا ياملك تعاكسي جوزي الاقمر دا
قاسم: طب منا عيزك من امبارح في اوضتنا وانتي مش راضيه تطلعي معايه
ملك بغباء: متطلعي معا بقي ياكارمه
كارمه بكسوف: بس يابت انتي متعرفيش حاجه
ملك: عرفيني يلا. عايز اعرف
فارس بهمس: ابقي اعرفك انا
ملك: لا انا عايزة اعرف من كارمه
ملاك بضحك: بس يابت عيب بتكسفي خالتك كارمه روحي ياكارمه اطلعي معا الاوضه ياختي
تميم: بقولكو صح
كلهم: قول
تميم: ملك جايلها عريس
ملك عشان تغيظ فارس: مين يابابا
فارس: بس يابت اهدي نسمع الاكبر
تميم بابتسامه: مراد
فارس: اي مراد متوقعتش منو كدا
تميم: ايه رايك ياملك
ملك بكسوف: الي تشوفو يابابا
تميم: اي رايك ياقاسم
قاسم بتوتر: البت لسه صغيرة ياتميم
تميم: عايزك برا ياقاسم
قاسم: انت ناسي من هي وصغيرة احنا عاملين اي مينفغس
تميم: ابنك خطب اصلا
قاسم: انا هشوفو اهدا
قاسم نادم: اي يابايا انت ناسي قبل متسافر عملت اي
فارس ببرود: انا مش عايزها خلاص
قاسم: خلاص جوزها ياتميم
فارس في نفسه بخبث مش هسيبك لغيري اصلا ياملكت قلبي
تميم اتصل بمراد: شرفنا ياابني بعد المغرب
مراد بفرحه لانو بيعرفها من زمانن: تمم ياعمي
بعد المغرب كانت بتلبس ملك ووسلمي بتسعدها
خلصت لبس ملاك يلا خدي العصير
قدمت العصير ليهم كلهم وقعده
ام العريس: نسبهم لوحدهم بقي
مراد: اي رايك موافقه عليه ياملك
ملك هتتكلم النور قطع حد من ورها خدرها وخدها
بعد مااختفت ملك النور جاها
مراد بستغراب: ملك ملك فين ياعمي
تميم: اركبي شوفيها فوق ضورو عليها مش لقينها
عند ملك مغمضين عنها بحبل
ملك بخوف: انا فين حد هنا
مجهول: اي ياملك خايفه متي بردو
ملك: انت مين ياحي*وان
مجهول: بس يابيبي عشان مزعلكيش وهمس في وادنها
عشان انتي بتعتي وملكي
ملك: طب طب انت مين
مجهول شال من عل عينها الي الحبل
ملك انت يا....
- تابع الفصل التالي عبر الرابط: "رواية صغيرتي غيرت حياتي" اضغط على أسم الرواية