رواية صغيرتي غيرت حياتي الجزء الثاني 2 البارت التاسع 9 بقلم صفاء احمد
رواية صغيرتي غيرت حياتي 2 الفصل التاسع 9
شافو مراد هو وجوري
وكانت جوري بتقول: هعمل كل الي انت عايزو يامراد
ملك وفارس: بتعمل اي هنا يامراد
مراد اتوتر: اصلي مدام جوري بنت خالتي وقالتلي اجي اقعد معاها
فارس بشك: اهلا يامراد
مراد بتوهان: ازيك ياملك وحشاني اياامم زمانن امتي تطلقي ونتجوز
فارس بعصبيه: يابن**** دي مراتي ومش هسبها اطلع برا
ومراد مشي
فارس مسك ملك من شعرها: تعالي
ملك ببكاء: ابعد ايدك شعري
جوري وافقه بابتسامه خبيث
ملك: ابعد عني بقيي
فارس بغضب: بقي مش عايزاني المس*ك عشان دا
ملك: انا مش عايزة حد انا معرفش مراد انت مش مصدقني ليه وخرجت برا الاوضه نامت في المطبخ
اشرقت الشمس
جوري بابتسامه خبيث: قومي ياحبيتي تعالي نامي في الاوضه
ملك قامت: في حاجه ياجوري
جوري بفضول: لا ابدا بس عملتوو اي امبارحح لما مراد مشي
ملك بطيبه: مفيش انا مش عايزة يلمس"ني وبقيت بكرو"هو ومش طا"يق رحتوو بس بحبوو والله وهو اول شخص دخل حياتي اصللاا
جوري: اممم طب قومي ياحبيتي يلاا اعملي الغداء عشان حبيبي فارس ياكل
ملك: حاضر وقامت اخدت شور ولبست بيجامه خفيفه
ووقفه جاه من ورها مراد وحضن"ها
وجوري كانت وافقه وهي الي دخلت مراد وصورتهم
ملك: ابعد يامراد انت مجنو"ن
مراد بعد بعد مابص عل جوري بابتسامه خبيث
مراد: انا بحبك طيب اعمل اي
ملك بغضب: انا وحده متجوزه ومش هينفع اكلمك واطلع برا يلاا
مراد بخبث: ماشي يقطه باي
في الشركه فارس قاعد بيشوف شغلوو وفجاه جتلو رساله وكانت صوت ملك وهي مش هيلم"سني انا بقيت بكر"هو ومش بط*يق رائح"تو اصلا وصورة وهي ومراد حضن*ها في بي*تو
فارس كسر المكتب كلوو: بقي تخون"يني ياملك ماشي
وخرج راح البيت ولقها واقفه بتعمل اكل
فارس زقها عند الحيط"ة: بقي كدا ياملك تخو"نيني مع مراد 🐕
ملك: مخنت"كش مع حد والله يافارس صدقني
فارس: فاكرني هصدقك بعد ماشوفت بعنيه وورهي الصور والصوت ليها
ملك: دي لعبه من جوري صدقني
اخدها الاوضه ودخل وقفل الباب وبيفك زرير القمي"ص: بقي حلال لغيري وانا حرام واغتصب"ها بكل وحشي"ه
وقام من علي"ها قومي جهزيلي الحمام يلاا
ملك قامت وهي لاف نفسها بالملاي"ه
وقامت غيرت وجهزتلو الحمام
وقالت: تقدر تتفضل الحمام جهز
قام ببرود قر"ب منها وقب"لها بعن*ف
ملك بعياط وبتزوق بايديها: ابعد بقي انت مبت*زهقش
فارس: لا مبز"هقش وبيبص عل جسم"ها بوق"حه وكمل بجمود اعملي يلاا الفطار
ملك: حاضر وراحت دخلت المطبخ
ولقيت جوري في الصاله
ملك: علفكره انتي الي عملتي كدا ياجوري صح
جوري بتوتر: عملت اي ياملك مامتتكلمي كويس
ملك: لا عملتي وهتشوفي انا هاعمل اي ودخلت المطبخ
عملت الاكل وحطت عل السفراء
فارس بجمود: روحي عل المطبخ
ملك راحت المطبخ واتكلمت في التلفون
ملك: عايزك تراقبها كويس ماشي
مجهول: دانا عنيا ليكي يالوكه
ملك بضحك: طيب واي حاجه صورها يلا سلام
في مكان تاني
بتتكلم ف التلفون جوري
مراد: ايه ياجوري عملين اي انا عايزها يعني عايزها
جوري بدلع: منا عايزه فارس يعني مش انت بس
مراد: ماشي ياجميل
عند فارس وملك
بعد ماخلصت كل الي ورها
دخلت اخدت شور ولبست بيجامه خفيفه خالص.
عند تامر وسلمي
تامر بحب: صباح الورد يقمر
سلمي بكسوف: صباح النور
تامر: عايز احداد معاد مع ولدك عشان اكتب الكتاب ونعمل فرح كبير يابت
سلمي: بس ياولاا
تامر: اه ياولاا
سلمي ضحكت بميا"عه: اقولك مكلمتش ملك
تامر: لا مكلمتهش
نسيبي دول ونروح لملك
ملك قعده في الاوضه وسمع ضحك جوري
وبتعيط ملك عشان حب عمرها كدا واتغير
دخل عليها فارس: اي مالك شايفه الخا"ين جربتي بقي
ملك: مصدق دا كلوو ليه انت مش بتثق فيه يافارس
فارس بجمود: اه مش بثق فيكي
ملك: طب اطلع براا بقيى
فارس كل مبيفتكر صورتها هي ومراد
قام وضر"بها بالقلم والكر"باج وفضلت تصو"ت
- تابع الفصل التالي عبر الرابط: "رواية صغيرتي غيرت حياتي" اضغط على أسم الرواية