رواية زواج القاصرات والصعيد الفصل الثاني والعشرون 22 بقلم دعاء احمد
رواية زواج القاصرات والصعيد الفصل الثاني والعشرون 22
شمس بسرعه مسك ايد نجمه بقوه
شمس. مش هسيبك لو هتمو"ت يبقى نمو"ت سوا
نجمه بدموع وخوف. شمس سيب أيدي ارجوك بلاش تضيع نفسك معايا
شمس بقى يشدها بكل قوته وهو بيحاول يتفاد النظر لتحت لان المنظر يدوخ
نجمه بزعيق. سيب ايدي يا شمس حرام عليك
شمس بقوه. اخرسي بقى.
بقى يمسك في حديد الشباك بأيد ويرفعها بعد شويه مسكها من خصرها بأيديه الاتنين ووقفها جانبه
شمس. نجمه بصيلي متبصيش تحت هات ايدك
مسك ايدها وبقي يتحرك لحد ما وصل للبلكونه
شمس. متخافيش
نجمه. هتعمل ايه
شمس مردش ويحركه سريعه نط في للبلكونه التانيه. هاتي ايدك
بقيت تهز راسها بخوف بمعنى لا
شمس. نجمه بتثق فيا
نجمه. اكيد
شمس. هاتي ايدك
مسكها و بقى حاكم بايده عليها وهدوء دخلها البلكونه
اول ما دخلت قعدت على الأرض وفضلت تعيط
شمس. اهدي اهدي خالص محصلش حاجه كله تمام عديت
نجمه. انت مجنون ازاي تخاطر بحياتك
شمس شدها لحضنه وبقي يرتب على شعرها بخوف وحب. كنت هبقي مجنون لو سيبتك تضيعي من بين ايدي
نجمه بسرعه. شمس انا متجوزتش مدحت والله. انا مضيت على الورقه دي زمان بس مكنتش ورقه جواز والله
شمس بغيره. عملك حاجه
نجمه سكتت ووطت راسها
كور ايديه بغضب وغمض عنيه بيحاول يهدا
نجمه بخوف من شكله. انا والله مخلتوش يقربلي وضر"به بالتمثال في دماغه
شمس بهدوء عكس اللي جواه. خالص يا نجمه ياله بينا هنرجع البيت
نجمه. تاب البوليس ممكن يعملك حاجه؟
شمس بحده. متخافيش ياله بينا
نجمه. شمس انت زعلان مني؟والله انا مخلتوش يقربلي
شمس بصوت عالي. ااااخرررسسسيي بقى خلينا افكر
نجمه خافت جدا لأن دي اول مره يزعقلها بالطريقه دي وسكتت
مدحت. للأسف مفيش وقت تفكر يا شمس بيه
شمس بص لقى مدحت واقف ادامه وهو رابط دماغه وماسك المسد"س
مدحت. دلوقتي انا هقت"لك وهقول انك اته"جمت على بيتي واغت"صبت مراتي اللي هاخد منها حقوقي دلوقتي وايه رايك يبقى ادامك وساعتها يبقى دفاع عن الشرف والنفس ايه رايك بقي
شمس رجع نجمه وراه وهي بقيت ماسكه في قميصه
شمس بغضب. يبقى ناويت على مو"تك لو حاولت بس تقربلها
فجأه في رجاله كتير دخلوا الاوضه ونجمه بقيت تعيط وتستخبي وراء شمس
شمس باستفزاز. فاكر انك كدا هتبقى را"جل تبقى غبي يا مدحت
مدحت بغضب. خلصوا عليه
نجمه.لا ارج
بترت جملتها بنظره ارعبتها من شمس
الر"جاله بدوا يتشابكوا مع شمس اللي بيدافع عن نفسه بكل قوته
مدحت راح ناحيه نجمه ومسكها من ايديها بقوه وبقي يطلع من الاوضه
شمس شافه اتجنن وفضل يضر"ب فيهم لكن عددهم كان اكتر من قوته واحد طلع سك"ينه وضر"ب شمس في قلبه بقى ينز"ف بغزاره وَفقد الوعي
شمس بانفاس متق"طعه.
نجمه نج مه
في احد الغرف
نجمه برعب. مدحت ارجوك خليهم يسيبوا شمس وانا اوعدك هعملك اللي انت عايزه بس ارجوك سيبه ابو"س ايدك
مدحت بهوس. هههششش متجبيش سيره اي حد تاني غير على لسانك انتي فاهمه
نجمه برعب . فاهمه فاهمه بس ارجوك سيبه وانا اوعدك هعمل اللي انت عايزه ارجوك يا مدحت بلاش تعمله حاجه
مدحت شدها من خصرها وحطت ايديه على شفايفها بطريقه مق"ززه. تعرفي اني بحبك اوي يا نجمه بحبك لدرجه اني ممكن اد"مر العالم كله عشان تبقى ملكي لوحدي نفسي تكوني ملكي
نجمه بعياط وقر"ف. سيب شمس ارجوك
شخص من برا. خلصنا عليه يا باشا وبسخريه الله يرحمه
نجمه صر"خت بقوه وفصلت تعيط زقت مدحت عنها وبنهيار. انت لايمكن تكون بني آدم شمس شششمممسس ارجوك متسبنيش لازم اشوفه وجيت تخرج من الاوضه مدحت شدها من دراعها بقوه ور"مها على السرير
مدحت بغضب. المره دي لايمكن اسيبك مش هتهربي مني
وه"جم عليها بكل و"حشيه
- تابع الفصل التالي عبر الرابط: "رواية زواج القاصرات والصعيد" اضغط على أسم الرواية