رواية ملاك الأسر الفصل السادس والعشرون بقلم زهراء السعيد
رواية ملاك الأسر الفصل السادس والعشرون
اسر / وصلنا
بعد ماوصلو شافت هدى ويونس واقفين قدام الاوتيل وبعد كده راحولهم وملاك جرت علي هدى وحضنتها قوي
هدي / وحشاني اوى اوى
ملاك / وانتي اكتر يا روحي
يونس ببرود / اللي يشوفكم يقول ماكنتوش مع بعض اول امبارح
هدي /😒😒
ملاك / هو دائما كده
هدي / اه
يونس /😑
الدمنهورى / انا هطلع ارتاح شويه من السفر
ملاك / مش هتاكل انت ما كلتش حاجه من الصبح
الدمنهورى بحب/ لا يا قلبي مش جعان لما اصحى ابقى اكل
ملاك/ ماشي تصبح على خير
الدمنهورى/ وانتي من اهله الخير
اسر ببرود/ المفاتيح اهي كل واحد ياخذ مفتاح ويطلع اوضه
هدي بمرح/ هو عامل زي الراجل الالى كده ليه🙄
الكل بضحك/ هههههه😂
الو
اسر/الو يا عمر انت جيت
عمر/ ايوه انا جيت انا اسماء انتم فين
اسر/ احنا لسه واصله دلوقتى قدام الوتيل يلا احنا مستنيكم هوه
عمر/ماشي احنا قربنا نوصل
اسر/ ماشي سلام
عمر/ سلام👋
"بعد شويه عمر واسماء وصلم"
اسر /ازيك يا عمر عامل ايه
عمر /انا الحمد لله انت عامل ايه يااسر
اسر/تمام
عمر /وديت اسماء مراتي
اسماء/ ازي حضرتك يا استاذ يااسر
اسر بابتسامة/ استاذ ايه بس انا اخوك الكبير قوليلي يا اسر
اسماء بابتسامة/ ماشي يااسر
ملاك بمرح/ طيب وانا مافيش حد هيقولي ازيك
عمر/ انا ما اعرفش انت مين بس هخمن انتي ملاك صح🤔
ملاك بابتسامة/ ايوا وانت عمر صح
عمر بمرح/ صح يا ملاكي
اسماء واسر/😑😠
عمر بخوف/ هههههه لا والله بجامل بس😅
اسماء/ انا اسماء ازيك يا ملاك
ملاك بحب/الحمدلله بين انا وانتي هنبقى اصحاب قوي
اسماء بحماس/ بجد ياريت اصل انا ماعنديش صحاب نفسي يبقى عندي
ملاك بضحك/ ومش كده وبس ده في كمان واحده اسمها هدى و هتحبيها قوي
اسماء/ بجد انا فرحانه اوى
ملاك/ تعالي تعالي ما اطلع الاوضه واحكيلك شويه حاجات
اسماء / بجد طيب يلا بينا
ملاك /يلا باى يا اسر😝
اسماء/ باى يا عموري👋
اسر وعمر😲😳
عمر/ الحق يا عم مراتك خدت الوليه اللي اسمها مراتي ومشت
اسر ببرود/ سيبهم هم محتاجين لبعض دلوقتي
عمر فهمت قصدي اسر لان اسماء محتاجه تتكلم مع حد
واسر عارف ان ملاك نفسيتها مش حلوه محتاجه تقعدي لوحدها
عمر/ شكلي انا وانت هنام مع بعض النهارده
اسر بضحك/ يلا بقىالنا كتير ماعدناش مع بعض اهى فرصه
عمر/ ههه يلا
////////////////////////////////////////💚
"في غرفه يونس وهدي"
يونس/ خلصي يا هدى عايزه اخش الحمام🗣
هدى من جوه الحمام /لسه شويه يونس اصطبر شويه كمان🗣
يونس بغضب/ بقالك ساعه ونص جوه يا هدى خلصي
هدي/ مااشي طلع اهووه يوه
بعد شويه خرجت هدى من الحمام وكانت لابسه البرنس وكانت جميله جدا وشعرها المبلوله كان جميل قوي
يونس سرح في جمالها وبدا يقرب منها وهي بتبعد لورا لما لزقت في الحيطه يونس حوضها بيديه في الحيطه
يونس بتوهان/ انتي حلوه كده ازاي
هدي/هاا
يونس/انتي حلوه كده ازاي
هدي/مش عارفه
يونس/ مش عارفه ايه بس يا هدي
هدي بتوتر/ مش عارفه انا حبيتك امتى بس انا حبيتك
يونس صدمه /بجد حبتيني يا هدى
هدى بحب/ ايوه حبيتك اوى يايونس حبيت شكلي معك حبيت كل حاجه فيك مش عارفه امتى ولا ازاي بس حبيتك بس مش عارفه انت بتحبني ولا لا
" لسه هتكمل يونس حط يديه علي بقها"
يونس بعشق/ ما تقوليش كده يا هدى عشان انا باحبك قوي
هدى بفرح/ بجد يا يونس
يونس/ بجد يا قلب يونس
(وسكتت شهرزاد عن كلام غير مباح🤭)
////////////////////////////////////////////
"في غرفه عمر"
عمر بصدمه/ مدام انت بتحبها ما قلتلهاش ليه
اسر/ مش عارف مش عارف اقولها
عمر/ صدقني يا اسر لو ما قلتهاش دلوقتي مش هتعرف تقوليها بعدين
عمر/ روح يا اسر روح وعترفلها دلوقتي احسن ما تيجي بعدين وتندم ان انت ما قلتلهاش
اسر/ انت عندك حق لازم اروح دلوقتي واقولها
اسر قدام اوضتها لسه هيخش سمع ملاك بتقول.......
يتبع الفصل السابع والعشرون اضغط هنا
- الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية كاملة :"رواية ملاك الأسر" اضغط على اسم الرواية