Ads by Google X

رواية عشقتك يا مكانيكية الفصل الثاني والثلاثون 32 بقلم شمس العمراوي

الصفحة الرئيسية

        رواية عشقتك يا مكانيكية  الفصل الثاني والثلاثون بقلم شمس العمراوي


رواية عشقتك يا مكانيكية  الفصل الثاني والثلاثون

بدأ رحيم في تدريب قمر علي كيفية الدفاع عن نفسها...... كان يستغل كل الوقت في الاقتراب منها
اصبح رحيم عاشق لكل تفاصيل قمر
وقف ينظر اليها وهي تضرب كيس الملاكمة وهي ترتدي القفازات الخاصه به........
رحيم: انا من رأى كفاية كدا
قمر وهي تلهث من شدة التعب قالت: ماشي
ناولها رحيم المنشفه وقال: نشفي عرقك
اخذت قمر المنشفه وقالت: شكرا
جلس رحيم علي كنبه وجاءت قمر وجلست بجواره
رحيم: قمر جهزي نفسك عشان جاسر ويوسف ومازن ومراته جين عندنا علي العشاء
قمر بابتسامه: حاضر
ذهبت قمر الي غرفتها ودخلت الي المرحاض
خرجت وجدت رحيم يقف وهو لا يرتدي غير البنطال
وقفت تنظر الي هيئة لا تصدق انها تزوجت من رجل
مثل هذا رجل لا تراه غير في لافلام
انه فارس احلام كل فتاه

لبس رحيم تي شرت اسود علي بنطال تي رنج اسود والتفت الي قمر وجدها تستند علي الحائط
ذهب إتجاه ها وقال: مالك
قمر: مبسوطه اني متجوزتش وحد بكرش وذهبت اتجاهه ومشت يدها علي عضلات يده لا تعلم من اين لها بكل هذه الجرأه وقالت: ورياضي وعنده عضلات.... ومشت يدها علي العرق البارز في يده وقالت...... بحبهم اوي... وانا كنت صغيره كنت بحب امشي ايدي علي العرق ده عند بابا......
ومشت يدها علي وجهه وقالت: ودقنه خفيفه ورموشه طويله عارف كل ما أشوف رموشك بيبقي نفسي المسهم ووضعت يدها علي شعره الاسود
وقالت: بحب شعرك اوي نفسي امشي ايدي فيه

كان رحيم يستمع الي قمر بتركيذ شديد اعجبته لمستها....... كانت عضلات جسده تتصلب عندما كانت
تمشي يدها علي منحنيات كتفه ووجهه
نظرت قمر في عين رحيم وجدتها شديدة السواد
لف رحيم يده علي خصرها وقال بصوت منخفض
: اممم وايه كمان
قمر بصوت هامس قالت: بحب حنيتك علي اخوتك اوي.... بحب اول ما اقوم من النوم علي حضنك..... بحب استناك ترجع من الشغل عشان تكون اخر شخص سمعت صوته وشوفته قبل ما انام
..... تعرف انا بغير من ملك لما تحضنك بحس بنار
ببقى عوزه اجبها من شعرها وانط في كرشها اجبيب مصارينها...... بس برجع انهر نفسي ازي دي اختك دي بنته الي مخلفهاش ..... بس اعمل الي بحس بنار في قلبي...... وقول حضن رحيم ملكي محدش يشاركني فيه..... برجع اقول كدا غلط...... تعرف لما روحت الشركه وشوفت جميله دي ومنظرها حسيت بنار في قلبي ازي دي كل يوم قدامك تقف معك تشوف كل انفعالاتك اللي من حقي انا بس
لما نادت اسمك قدامي كانت عاوزه اضربها وابوظ خلقتها... بس لما شتمتني .... لقتها فرصه اعمل فيها
اللي بفكر فيه..... زعلت منك لما قولتي اعتذرلها
لقيت نفسي بقارن بيني وبها وعقلي طلعها الكسبانه

ثم سكتت بعض الوقت وقالت: رحيم انا بحبك
عارفه انو غلط بس اعمل ايه قلبي مش بعرف اتحكم فيه..... عارفه ان جوازنا من الاول اتفاق بس انت اول رجل في حياتي عمري ما اختلط مع اي راجل
لما كنت في الورشه كان بابا هو اللي بيتعامل مع اي راجل انا كنت بصلح معاه بس مش بتكلم مع حد
حتي في المدرسه كنت في حالي
لا عندي اصدقاء...... كنت بعزل نفسي بعيد حتي البنات
ماكنش في غير مالك. ودا كان صديق الطفوله اخوي الصغير اللي كان بيدافع عني لما نكون في الورشه سوي.........

كان رحيم يستمع الي قمر وهو لا يصدق نها اعترفت بحبها له وانها تغار عليه لهذه الدرجه...... ان قلب رحيم يقرع مثل الطبول

نظرت قمر الي رحيم منتظره اي كلام
رحيم: قمر انا ب...... وقبل ان يكمل كلمته استمع صوت الباب يقرع

رحيم: احم مين
ملك: رحيم جاسر ويوسف تحت ومازن وفي موزه معاهم وعوزينك

ابتعد رحيم عن قمر وقال: نكمل كلامنا لما الضيوف تمشي
نظرت قمر اليه كثيرا وقالت: عاوزه حاجه تطمني
خايفه ترفض حبي ليك
اقترب رحيم منها ومال عليها وقبل جبهتها وقال: انتِ جوهرة ثمينه ماقدرش افرط فيها
يلا ننزل

في الاسفل كانت كلا من جنه وجوري
جالستان في الصالون
كانت جوري تقرأ كتاب نزار قباني
وجنه كانت تتصفح علي الانترنت
دخل عليهم كلا من جاسر ويوسف ومازن ونور
نظر جاسر الي من اسرت قلبه
وجدها تقراء الكتاب الذي أعطها إيه
نظر يوسف الي حبيبته وجدها تجلس وهي تفتح اللاب وهي تاكل شيبس
نظر سيف الي اخوته وقال بصوت عالي: اتفضلوا
نظرت كلا من جنه وجوري الي من يقول سيف اتفضلو وجدتا جاسر ويوسف
احمرت كل من جنه وجوري كثيرا
ثم وقفوا وسلموا عليهم
سيف: مدام نور دول اخواتي جنه وجوري
نور: اهلا وسهلا
نظرت كل من جنه وجوري الي المرأه التي تقف بجوار مازن جنه بتلقائيه اطلقت صفيره عاليه وقالت: مين المزه الجامده دي
جوري وهي تنظر الي نور قالت: انتوا جايبين الصروخ دا منين

لف مازن يديه علي خصر نور وقربه منه وقال: بس يابت انتِ وهي متعاكسوش مراتي عارفين احمدوا ربنا انكم بنات كان زامنكم ميتين
جوري: وهي تقف امام نور قالت: انتِ مرات دا ازاي
مازن: جاسر حوش خطيبتك من قدامي

جاسر: بعد اذنك بقى يا سيف هز سيف رأسه
امسك جاسر يد جوري وخرج الي الحديقة

نزل رحيم بصحبة قمر وتعرفت قمر علي نور وانبهرت بجاملها
وكذالك ملك كانت امسيه رائع تجمع بين الاسرة

في اليوم جديد

كان ادوارد يركب علي السفينة وكان في قاع السفيه يوجد خمسون بنت لا يتجاوز اعمارهم العشرون
ادوارد وهو يتكلم مع بترو
ادوارد: اجل لقد عبرت الحدود مصر ولم يتم كشف شيء
بترو: حسنا هل زال شكك في رحيم
ادوارد: حسنا لنقول انه لا يعمل مع الشرطه لكنى لا احبه
بترو: وهل سوف تتزوجه لكي تحبه ما يهمني هو عمله لا تنسي انه ادخل الشحنة امس ولم ينقص منها اي شيء

ادوارد: حسنا سوف اغلق لانه تبقي اربع ايام واصل الي اليابسه

بترو: عندما تصل وتعبر من الجمرك اخبرني
ادوارد: حسنا يا صديقي
اغلق ادوارد الهاتف ونظر الي المرأه التي امامه وهي
تبتسم بدلع قالت: أنكمل ما كنا نفعله قبل رن بترو عليك ثم قطمت شفتها
ادوراد وهو يقبلها قال: هيا بنا
دخل ادوارد والمرأة الي الغرفة

عند قمر كانت تجلس في غرفتها وهي شارده فما حدث واعترفها لي رحيم انها تحبه لكن هو لم يلحق ان يعترف شعرت انه كان سيقول انه يحبها
لكن جاءت ملك
قمر: الله يسامحك يا ملك مكنتيش عارفه تتأخري شويه اهو هو كمان سافر
افتكرت قمر عندما عاد كلا من مازن وزوجته و جاسر ويوسف الي منزلهم
وعندما دخلوا الي الغرفة طلب منها ان تجهز له ملابس في حقيبه سفر
قمر: رحيم انت هتسافر
رحيم : ايوا يا حبيبتي جالي شغل مستعجل
قمر: طيب انت هتغيب
رحيم : لا كلها اسبوع وارجع
قمر : طيب انت هتسافر امتى
رحيم : علي تلاته الفجر
قمر: بعد 3 ساعات
رحيم : ايوا
دخل رحيم الي المرحاض
وبدأت قمر في اخراج ملابسه ووضعتها بجوار شنطه السفر واحضرت زجاجة عطره ومشط وكريم الخاص به وساعته و

خرج رحيم من المرحاض وهو يلف علي خصره المنشفه نظر الي السرير وجد قمر تطبق ملابسه وهي تبكي....... ذهب رحيم اليها ومسح دموعها وقال: بتعيطي ليه بس
قمر: عشان انت هتوحشني
رحيم وهو يقبلها من ثغرها بشغف لم ينتهي
ابتعد عن قمر ونظر الي هيئتها وضع جبهته علي جبهتها وقال بصوت متحشرج من فرط مشاعره: سبع ايام وهتلاقيني هنا
حضنته قمر وبكت كثيرا وقالت: متبوصش علي اي واحده هناك غض بصرك
ضحك رحيم وقال: هههه ليه قطع الارزاق دول حتى ملونين
قمر وهي تضربه علي صدره قالت بشراسه اعجبت رحيم: عارف يا رحيم والله لو بصيت في وش واحده من الملونين دول لا هنط في كرشك اعرف ان قمر غيرتها وحشه
رحيم: انا بدأت اخاف منك ثم ابتسم وقال: وبعدين انا ابص لبره ليه وانا معايا القمر بنفسه
قمر بغرور مصطنع: البلدي يكسب
افاقت قمر علي رساله من هاتفها؟
........؟....

يتبع الفصل الثالث والثلاثون اضغط هنا  
google-playkhamsatmostaqltradent