رواية ولكنني احببتك الفصل الثالث بقلم بسملة بدوي
رواية ولكنني احببتك الفصل الثالث
انا مليكه مرات عاصي الي عايزه تدبسيه في الِ بطنك...
هههه مليكه عامله اي الوقتي
ملكييش دعوه وردي علياا اخلصي ... اناا اصلا معايا دليل الي فِ بطنك دا مش ابن عاصي
هههه ضحكت لا بجد ضحكتيني هههههه.... معاكِ دليل ازاي وانا مش حامل اصلا وكل دا فييك
ابتسمت بسعاده وبصيت على عاصي المصدوم... قفلت السكه فِ وشها
ها.. صدقتني قولتك من الاول ان فِ حاجه غلط وان شيري دي مش سهله
لقيته قام بسرعه رايح عند الدولاب طلع جاكيت واخد مفاتيح العربيه وفونه... مسكت ايده بخوف من شكله
رايح فين استنى... رايح فين بس ﯾ عاصي.. اهدى بس الاول
اهدى اي بنت******ضحكت عليا واستغفلني... وربنا ماسايبها سيبي ايدي
عاصي ارجوك اهدى بس الاول.. بطل تهور... ارجوك فكر بهدوء
بقوووولك سيبي ايدي.. زقني وجري على برااا
ركب عربيته بسرعه وراح الشركه .. لمكتبها
شريييييهااااااااان
شريهان بخصه... فِ اي فِ اي انا عملت اي
الموظفين واقفين بيتفرجوا
بقااااااا انا تستغفليييني ياااابنت*********
شريهان بدموع..... انا انا... مستغفلتكش والله
_مااااااتذكوووريش اسم ربنااااا على لسااااااانك ال******... لميي حاااجات وبرااااا ماااشوفش ووووش تاااااني والكل*ب التااااني الي اسمه سااااامح هيحصلك براااااااااا
شريهان بدموع.... انا اسفه انا عملت كد عشان تكون معايا انا بحبك
قسماً عظماً ياااشيريهااااان لو سمحت حرف تاني لسمعهم المكااالمه انا مسجلها فاا بذوووق برااااا بدل مااا اندهلك الامن برااااااااا
شريهان مشيت بخوف وقفها صوته... استني عندك انتِ.. طالق.. طالق.. طالق براااااااا مش. عايز المح طيفك بعد كدا
سامح جه على الصوت العالي وباين عليه التوتر.... في اي ايه الي بيحصل هنا ده.. طردت شريهااان ليه دي من اكفأ الموظفين ده بدل ما تكاافأها
عاصي بهدوء مخيف...... اكافأها امممم لا مفروض انت الي تتكافأ انت الراااااس الكبيره.. نها كلامه بلكمه اطرحته ارضاً..... بقااااا يبن الكل*ب... تعمل فيااااا كدا ي ******* وربناااا ماااهرحمك من اييييدي يااا*******
سامح بخوف وهو بيمسح الد*م من على وشه....... في اي انا مش فااااهم حاااجه
ثواني وسمعواااا صوت البوليس.
عاصي بعصبيه.... بقا بتمضييني على وصلات امااانه وبتبتذ مرااااتي يابن ال*******
خدوووووووه
.. وانتوااااا بتتتفرجواااا على اي كل واحد على شغله يااااالاااااااا
بقلمي بسمله بدوي
رجع شقته وهو حااسس بالذنب والخوف من انها تبعد عنه
مليييكه مليييكه
مفيش رد
سكن الخوف قلبه وبيدور. عليها في الشقه بجنون ورعب...... لييييه سيبتييييينييي لييييه
لفت نظره ورقه على السفره
_عاصي انا سبت البيت.. خلاص معتش قادره استحمل بجد.. استحملت كتير نظرات ومعاملتلك وانا مليش ذنب بالعكس انا كنت بحميك ضحيت بسعادتي واستحملت نظراتك واسلوبك... بس خلاص طفح بيا الكيل.. انا بس كُنت عايزه شويه ثقه فياا بس انت شكيت فيا... انا اه غلطت اما روحت ليه الشقه... بس دا عشااانك انا لو مَكنتش روحت وحر"قت الورق كان قدم وصلات الأمان لنيابه واتحبست... وانا مش هستحمل اشوفك كدا
انا بحبك اوي اوي بجد.. وللاسف لسا بحبك بس.. للاسف انت مش بس كسر"تني انت كمان مخلتش عندي ثقه في نفسي اماا روحت واتجوزت شيريهان حتي لو كنت بتصلح غلطتك بس مافكرتش فيا ولا في مشااعري... ما ذلك اتمنالك حياه سعيده بس.. بس بعيد عني... ورقتي توصلي انا مستحيل ابقى على ذمتك بعد الي حصل... انا غاليه اوي واستااهل واحد يحبني ويثق فيا ويحبني بجد .. مع السلامه
عاااصي بدموع..... غبي غبيي ضيعتها من ايييدك وربناااا بحبك واالله مقدرش اعيييش من غيييرك بس مستحملتش اشووووفك في شقته كدا غيييرتي وحشه..... اسف... بس مش هسيييبك وزي ما ضيعتك هرجعك من اول وجديد
عدا اسبوع وعاصي بيحاول بكل الطرق يتكلم معاها بس مش عاارف..ويروح لها بس مكنتش موجوده عرف انها عند خالتها فِ اسكندريه.. اول ما عرف راح العنوان عشان يشوفها
_حااضر حاضر يالي على الباااب
اول ما شوفته دموعي نزلت .. شكله اتغير اوي دقنه كبرت وهالات سوده تحت عينيه وباين عليه الارهاق والتعب بس رغم ده لسا وسيم وحلو لسا بيخطف قلبي كانها اول مره
عاصي بلهفه...... مليكه حبيبتي... وحشتني اوي ينفع كدا.. قاطعته... لو سمحت مش عايزه اسمع حاجه وبعدين انت عرفت مكاني منين انا اصلا قاايلالهم مايقولوش على مكاني بس ازاي
هونت عليكي يا ملكيه... كل البعد. ده انت متعرفيش انا كنت عامل ازاي من غيرك
فجأه صرخت بفرحه...... عاااااااا ياااااامن وقومت جريه حضنااااه.... عاااا وحشتني اوي
يامن بضحك.... ﯾ مجنونتي خضتيني وانتِ كمان وحشتني يابنووتي
لسا هتكلم لقيت عاصي بيشدني بعصبيه ونزل ضر*ب في يامن وووو
يتبع الفصل الرابع والأخير اضغط هنا