رواية ياليتك تغفري البارت الخامس 5 بقلم هاجر العفيفي
رواية ياليتك تغفري الفصل الخامس 5
نيره بغضب : ماترد ياسى قاسم انت كمان ياترى عملت فيها ال اتفقنا عليه ولا لاء
أنس بصدمه من وراها : انتى تعرفى مكان يارا
نيره بخوف والتلفون وقع منها : انا انا
أنس ضربها وقال بغضب : انتي ايه أنطقى يارا فييين
نيره بدموع وحقد : مش هقولك عشان متلحقهاش
أنس بعدم فهم وغضب : الحقها من ايه ؟؟ انتي عملتى ايه فيها ياوا"طيه
نيره بشر : زمانها دلوقتي بقت بح خلاص بقت مدام قاسم المنشى
أنس بصدمه : قصدك ايه
نيره : زي مافهمت انساها بقا وخليك معايا انا دي متستاهلش انك تفضل تحبها هي وانا لاء
أنس ضر"بها اكتر لما سمع منها الكلام ده وقال بغضب : أنطقى فين العنوان
نيره بتعب من الضرب : مش هقولك
أنس ضر"بها تاني وقال : أنطقى بقولك وربى لو مانطقتى هق&تلك
نيره بخوف : خ خلاص هي في ......*
أنس مسكها مره اخرى وحبسها وسابها ونزل يجرى على العنوان
عند يارا قاسم قرب منها وزقها واته"جم عليها
يارا بخوف ودموع وبتقا"ومه : بالله عليك متأذنيش
قاسم بغضب أعمى : بقا حتة بت زيك بتضربنى انا انا هخليكي تكر"هى اليوم ال اتولدتى فيه
يارا بصراخ : الحقووونى الحقووونى
قاسم بسخريه : لو عملتى ايه محدش يقدر يجروء يدخل المكتب من غير أذني
يارا كانت بتدعى ربنا ينقذها منه وفجأه لقت زهريه قريبه منها شدتها وخبطته على دماغه بشده ومسك دماغه بألم
قاسم بألم : اه يابنت ال......*
يارا خدت شنطتها وفتحت الباب ونزلت تجرى وهي مخضوضه من ال حصل
أنس كان نازل من عربيته وهي خارجه من الشركه تجرى وباين عليها أن الخمار أتفك ووشها احمر والدموع مغرقه وشها
أنس جرى عليها بخوف ولهفه : يارا انتي كويسه حصل فيكي ايه انطقى
يارا بعدت عنه لورا بخوف وهي بتتر"عش وبتتكلم كلام مقطع : كان كان ع عايز يدمرنى انا عملت ليكم ايه انا انا بكر"هكم كلكم
سابته وجريت ركبت تاكسى وهو جه يمسكها زقته وركبت بخوف وطلعت على البيت
أنس بصدمه من فعلها : اكيد عملها حاجه يابن ال...* والله مش هرحمكم
ركب عربيته وطلع على البيت عشان يشوف نيره الأول
يارا روحت البيت وهي منهاره واتفاجأت أن أهلها موجودين
صالح قرب منها بشر وضر"بها بالقلم وقال : كنتي فين ياقليلة الربايه انتي
يارا بعدت عنه واتكلمت بكل الوجع ال جواها ودموع : انتو عايزين مني ايه ها جاين هنا تانى ليه أنا ماصدقت اخرج من سج"نكم بعتونى بالر"خيص والبيعه خسرت وهتبعوني تاني انتم اهل انتوا خايفين عليا مثلا ولا خايفين على مستقبلى ابعدوا عني بقا انا بكر"هكم ابعدوا عني
قعدت فى الأرض وانهارت وكريمه جريت عليها بحنان ودموع وخدتها فى حضنها وقالت : أهدى يابنتي أهدى ياحبيبتى
دعاء والدتها بقسوه : اه خلاص مانتي لقيتي البديل هتحتاجينا فى ايه تانى
صالح بغضب : يلا يادعاء نمشي وهي تعتبر أن احنا مو"تنا من النهارده
خدها ومشي وهي اترمت فى حضن كريمه وقالت : اصلا هما دايما سايبنى انا مش عايزاهم تاني ياماما كريمه مش عايزاهم
كريمه أخدتها الأوضه بحنان ودخلتها وغيرت ليها الهدوم ونيمتها واتنهدت بحزن على حالها
أنس رجع البيت وهو ناوى شر ل نيره بس اتفاجئ أن فى حد معاها جوه قرب بالراحه عشان يسمع واتصدم
نيره بدموع : قاسم انا بحبك ليه هتعمل كده
قاسم بغضب : وانتى بعتيني واعترفتي عليا
نيره بخوف : م محصلش
قاسم بعصبيه : لاء حصل بإمارة لما شوفت أنس قدام الشركه معني كده أن عرف كل حاجه وانا ال يبيعني ميلزمنيش تانى
نيره بخوف : ق قصدك ايه
قاسم طلع مسد"سه من جيبه وقال : قصدى باى باى نيره هتوحشينى يارووحي
نيره بصراخ : لاء لاء ياقاسم ل
صمت عام فى المكان بعد ماطلعت طلقه من المسد"س واختر"قت جسد نيره ووقعت فى الأرض والد"م حواليها
- تابع الفصل التالي عبر الرابط: "رواية ياليتك تغفري" اضغط على أسم الرواية