Ads by Google X

رواية جارحي الفصل الثامن والأخير 8 بقلم ملك وائل

الصفحة الرئيسية

  رواية جارحي الفصل الثامن والأخير بقلم ملك وائل


رواية جارحي الفصل الثامن والأخير 

يزن. مش عارف مين الح.مار الي يطلق القمر ده 
ملك حطت ايدها علي بوقها
مصطفي بغضب. انا 
يزن بدل م كان بيضحك بص وراه والابتسامه بتختفي وحده وبوحده 🙂 
يزن.هو انت 
مصطفي بغضب.ايول انا الح.مار الي بتقول عليه انا جوزها 
يزن. قصدك طلقها 
مصطفي مسك يزن من القميص 
مصطفي بغضب. وانت مين بقي ي حلو 
يزن. شيلي ايدك ي قطه وهي سليمه بدل م اقطع.هالك 
مصطفي بغضب. قطه واقطع.هالك هههه وضر*يه ف دماغه 
ملك بخوف.بس ي مصطفي بسس علشان خاطري
يزن مسك مصطفي
 وضر*به ف بطنه مصطفي وق.ع علي الارض 
ملك بخوف. ابوس ايدك ي يزن خلاص علشان خاطري لو ليا خاطر عندك
يزن بغضب علشان خاطرك انتي بس مش هعمل حاجه 
مصكفي وهو بيمسح الد.م 
الي عل دماغع 
 مصطفي. لو راجل استنا 
يزن بص لملك. يزن ارجل منك وحياتك بس علشانها هي هسكت 
ملك بخوف. امشب دلوقتي ي يزن 
يزن. وهسيبك مع مين 
ملك علشان خاطري هو هيشوف حمزه وهيمشي 
يزن بص لملك ومشي وهو بيبص لمصطفي بق.رف 
مصطفي قام ودخل جوا عند ملك و مسك حمزه 
مصطفي. كان بيعمل اي الواد ده هنا 
ملك. اعتقد ان دي حاحه ملكش دعوه بيها انت جي علشان حمزه مش اكتر 
مصطفي . يعني انتي  مش عايزه ترجعي صح 
ملك. اظن اني قولت كده كام مره 
مصطفي ساب حمزه 
مصطفي. تمم هاجي اخد حمزه منك كل جمعه يقعد معايا انا وماما ومراتي الجديده وهجيبه بليل 
ملك اتصدمت وقلبها وجعها اوي ازاي ده لسه بيسئالها ترجعله ولا لا 
ملك بحزن. تمم ربنا يوفقك 
مصطفي مشي وملك فضلت قاعد مع حمزه شويه والباب اتفتح كانت يسرا واماني جم من برا قعدو شويه وفون ملك رن 
سابت حمزه مع اماني وقامت ترد 
ملك. الو 
يزن. وحشتيني 
ملك. مين 
يزن. يعني معرفتيش صوتي 
ملك. هتقول مين ولا اقولك هبي بلوك 
يزن بسرعه. لالا خلاص انا يزن 
ملك. اه ادان كده ماشي 😂 
يزن. ايوا بقي ضحكت يعني قلبها مال 
ملك بضحك. وخلاص الفرق مابنا اتشال 
_لمأخذه ي شباب مش فاكره الاغنيه ولا عارفع الي انا قولته ده صح ولا لا😂  
يزن. طب اي 
ملك. اي 
يزن برتباك . بصي بقي علشان انا مش عارف اقولها ازاي بس بس ملك انا بحبك من اول يوم شوفتك في وانتي دخالتي قلبي كده مش عارف ابعد عنك ي ملك سيبك من مصطفي عرفت انو هيتجوز مصطفي نسيكي ي ملك انسي انتي كمان وتعالي نبدء صفحه جديده 
ملك. بحبك 
يزن بصدمه. قولتي اي 
ملك. بقول الكلامه مره وحده بس 
يزن. طب مره كمان علشان خاطري 
ملك. لا وسلام علشان حمزه بيعيط  
يزن. سلام ي حب 
ملك قفلت وهي بتضحك 
_عوض ربنا بيكون حلو اوي متستعجلوش .. 
تاني يوم 
كلنت ملك قاعد بتلعب م حمزه ف الاوضه والباب بتاع الاوضه خبط 
ملك ادخل. 
يزن دخل وهو ماسك ورد احمر وعلبه شوكولاته 
ملك بصدمه. يزن  
يزن بضحك. ايوا مالك اتخضيتي كده لي 
ملك بضدمه. انت دخلت ازاي 
يزن بضحك. مامتك وخالتك قالولي ادخالها جوا اصلي قط.عت عليهم وهما بين.مو  علي الناس 😂 
ملك بضحك. عايزه ابعدهم عن بعض 
يزن قرب منها. طب اي مش عايزهم ولا اي 
ملك. اه شكرا ي يزن بجد انت اخ محترم 
يزن بضدمه. نعم يختي اخ 
اومال ابويا وامي الي جايين ف السكه علشان نطلب ايدك دول اي 
ملك بتكلام بجد ي يزن 
يزن. شكلي بهزر هلف وارجع تاتي 
ملك بسرعه. لا لا روح انت وسيب الشوكولاته 
يزن بصدمه. بقي كده 
ملك. احم اه 
يزن.ده انا هسبهم ل خالتو وماما بره 
يسرا واماني دخاله الاوضه 
يسرا. اي ده اي ده اي ده شوكولاته 
اماني. الله ده الورد الي انا بحبه 
يسرا خدت الشوكولانه وخرجت واماني خدت الورد وخرجت ملم ويزن بصو لبعض وضحكو... 
ملك ويزن اتجوزو 
مصطفي اتجوز وكان بياجي ياخد حمزه من ملك كل جمعه  بس يزن مكنش بيحب مصطفي خالص ولا بيط. يقه حتي لمه ياجي ياخد حمزه ..
بعد 3سنين
حمزه.ماميييييي 
ملك.اي يروح مامي 
حمزه.بصي رسمت اي رسمتك انتي وبابا 
ملك.ي روحي جميله اوي 
يزن من وراهم.يعني بتوريها هي وانا لا 
حمزه بضحكه طفوليه.مقدرش ي بابي بص دي ودي كمان 
يزن بحب.حلوين اوي ي حبيبي 
حمزه.بص دي بقي ي بابي انت ومامي غمضو عينكم علشان مفاجأه
ملك ويزن ف صوت واحد.حاضر 
حمزه طلع ورقه مخبيها 
حمزه بصوت عالي وضحكه طفوليه. مفاجأاااااه 
ملك ويزن بصو للصوره وكانت عباره عن اب وام وطفل صغير كانت رسمه جميله 
والرسمه دي بتمثل يزن وملك وحمزه وهما مع بعض ك عياله وحده.... 

مش كل زوج ام بيكون وحش 
ومش كل زوجت اب بتكون وحشه 
مش كل صوابع ايدك زي بعضها... 

تمت الرواية كاملة عبر مدونة دليل الروايات
  • الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية كاملة :"رواية جارحي" اضغط على اسم الرواية 
google-playkhamsatmostaqltradent