رواية ندم العشاق الفصل التاسع بقلم شروق السيد
رواية ندم العشاق الفصل التاسع
الدكتور: البقاء لله
حازم بصدمة: لا لا اكيد لا انت كذاب نغم مستحيل تسبني وتروح حببتي مستحيل تسبني انا متأكد هي وعدتني
الدكتور بحزن: شد حيلك
حازم: لااااااا نغممممممممم
ماجد بخوف: حااازم حاااازم فوق حااازم اصحي
حازم بنهجان: نغم نغم مش هتسبني
ماجد: اهدي اهدي في اية هي بقت كويسة
حازم بلهفة: بجد بجد بقت كويسة اانت متأكد
ماجد بستغراب: ايوا يابني في اية الدكتور مش لسة قايل انها بقت كويسة وفاقت الحمدلله
حازم بفرحة: يعني اقدر اشوفها صح صح هشوفها ولم ينتظر الرد وذهب لغرفتها
حازم بدموع وفرح : حببتي وحشتيني اوووي ياااا نفسي اضمك لحضني وارمي كل همومي واريا وافضل معاكي طول العمر
نغم بدموع: للاسف الكلام دا متأخر اوووي انا خلاص مبقتش احبك انت بالنسبة ليا بقيت شخص عادي
حازم بجنون : لا لا نغم انتي بتحبيني صح قولي بتحبيني
نغم بجمود: مبحبكش ياحازم خلاص مبقتش احبك
حازم بدموع: سامحيني والله مكنش قدامي غير الطريقة دي علشان احميكي بيها مكنتش هستحمل اضحي بيكي وتتقتلي قدامي يانغم انتي روحي وانتي النفس اللي بتنفسة والله انا كنت بتقطع في كل لحظة عشتها بعيد عنك كنت بموت وانا شايفك قدامي ومش قادر اضمك لحضني سامحيني علشان خاطري وخاطر بنتنا
نغم بسخرية: بنتنا ودا من امتي دا ان شاء الله
........: من اللحظة اللي شافك انتي وقمر مع بعض
نغم بصدمة: مصطفي
حازم بغضب: انتي جاي هنا لية
مصطفي بحزن: انا اسف عارف اني غلطت في حقك كتير لما ضغطت عليكي ومنعتك تشوفي بنتك علشان تتجوزي اسلام
نغم بطيبة: انا مش زعلانه منك يامصطفي انت عملت كدا علشان اخوك بس للاسف مليش حد يقف جمبي ويساندني
اسلام: وياترا هتسامحيني انا كمان وحياة قمر
نغم بفرحة: قمر حببتي تعالي ركضت قمر لاحضان امها
قمر: ماما حببتي كنتي عايزة تسبيني لوحدي
نغم بدموع: مقدرش ياروحي مقدرش
اسلام بمرح: طب وحياة الذغردة اللي معاكي لتسامحيني كنت غبي
قمر بطفولة: بابا انت عايز ماما تسامحك صح
اسلام: اه اعمل اية قوليلي
قمر بطفولة: هخليها تسامحك بس بشرط
اسلام: قولي ياذغردة
قمر بتذمر: متقوليش كدا
اسلام بضحك: خلاص ياقمري قولي
قمر: عايزة شوكلتات كتييير اوووي وعايزة فستان زي سندريلا كمان وعصاية سحرية علشان مخليش ماما تعيط تاني
اسلام بحب: هجبلك احلا فستان وشوكلاتات كتييير اووووي بس ماما تسامحني
قمر: ماما سامحي بابا بقا
نغم بستغراب: اسلام لية قمر بتانديلك بابا
قمر: بسرعة علشان كان بيلعب معايا كتير ومبخليش الشريرة تضربني بس انا زعلانه منه علشان زعقلي وضربني وانا مشيت من البيت
اسلام: اسف حقك عليا والله مكنتش اقصد اضرب قمري ابدا وانتي عارفة صح وبعدين العصاية اللي جت عليكي بالغلط
نغم بمرح : سماح المرادي يامعلم انت اخويا
اسلام: وهكون ليكِ ونعم الاخ والسند صدقيني
نغم: اما انت ياحازم فا انا خلاص اكتفيت ومبقتش اقدر اسامح
نور بدموع: طيب وانا
نغم بدموع: وحشتيييني اووووي
نور بفرحة: بجد انتي مش زعلانه مني
نغم: انتي صحبتي الوحيدة انا سمعت كل حاجه انتي ضحيتي بنفسك علشان ومستحيل ازعل منك اكتر من كدا
بس اللي مفهمتوش لية حازم اختارك انتي
نور بجهل: مش عارفه
نغم وهي تنظر لحازم: اشمعنا نور اللي كنت عايز تضحي بيها يعني لو كان حصلها حاجة بسببي انا كنت همـ ......... قاطعها حازم ووضع يده علي فمها
حازم بنفي: مكنش هيحصلها حاجة
نغم بستغراب: ازاي ولما انت كنت هتقدر تحميها لية محمتنيش انا
ماجد بحمحمة: لان نور تبقي بنت داغر الجبالي
نور بصدمة: ايييييية
يتبع الفصل العاشر والاخير اضغط هنا
- الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية كاملة :"رواية ندم العشاق" اضغط على اسم الرواية