Ads by Google X

رواية وقعت في عالم الذئاب الفصل التاسع 9 بقلم حبيبة الشاهد

الصفحة الرئيسية

     رواية وقعت في عالم الذئاب الفصل  التاسع 9   بقلم حبيبة الشاهد


رواية وقعت في عالم الذئاب الفصل التاسع 9  

حور بخوف  : يعني ايه 
توم توجه نحوها وفك الحبل 
وشلها تحت مقومتها ليه واخداها وماشي
حور قلبها كان بيدق جامد انفتح الباب امامها
 وضهر ساهر ومسكها من شعر"ها 
جرجرها علي السلم الي بيطلع لفوق
 وحور بتصرخ وتترجاه يرحمها 
واول ما بيوصلو لفوق بيرفعها ع كتفه 
حور بتفضل تضرب فيه بأيديها 
لكن ساهر بيضربها بعنف ع ضهريها 
علشان تبطل ضرب فيه حور
 اتألمت جدآ وسمعت صوت توم بيتكلم 
توم  : مينفعش نخاطر بحياتنه علشان سليم 
ساهر خدها جوه وقطع"ها وتكون عشانا 
ساهر ماشي وحور دموعه نزله اترمت ع ترول 
مليان د''م ....مجلط والمكان بيكون ... 
ريحته بشع"ه قيد اديها في الترول ...
وسابها وراح ناحية ترابيزة مليانه أنواع مختلفه
 من السكا"كين الحاد"ه ..
ساهر مسك ساطو"ر ضخم وتوجه ناحيت
 حور رفع الساطو"ر علي حور ...ونزل بي عليها
 بمنتهي القوه 
حور غمضت عينيها.. لكن 
محصلش حاجه فتحت عينيها رئة سليم مسك أيد ساهر ..خد الساطو"ر من إيده ورماه في الأرض 
بيشد حور من ع الترول وبيوقفها علي قداميها 
ولكن حور وقعت من إيده.. فاقده الوعى
______________________________________
______________________________________
نوران بتفوق بتتفأج بسها 
نوران بدوخه   : انتي ايه الي دخلك هنا 
سها بأحرج  : احم ا..انا 
نوران بتتقدم نحوها 
سها بتوتر  : خليكي في مكانك انتي لسه تعبانه 
نوران بتمسك سها من رقبتها وبتحاول تخنقها 
سها بتمسك ايدها بيديها الاتنين 
سها بخنقه  : ابعدي همو"ت 
نوران بتميل برأسها  لرقبة سها وبيظهر أنيا"ب 
مثل مصاص الدم"اء 
سها بتضع يديها خلفها وبتمسك حقنه وبتغرز"ها
 في رقبة نوران 
نوران بتتألم وبتدفع سها الي الحيطه ويتقع...
 فاقده الوعي  ونوران بتقرب ليها بس أثر المخدر
 الي سها عطتهلها بيخليها تقع علي الارض وبتنام
__________________________________________
__________________________________________
كران بيوصل الي المنزل وبيدلف الي غرفت نوران .. 
بيفزع من الوضع بيتجه نحو سها وبيحاول افقتها ولكن بيفشل بيذهب الي نوران وبيضعها علي الفراش
 وبيأخذ سها الي غرفته وبيطهر جرحها الي في رأسها
سليم بيصل ومعه حور الفقده الوعي بيصعد الي الاعله بيضعها علي الفراش ...بيدلها ملابسها وبيهبط الي الاسفل لإحضار الطعام لها ويجد كران يحضر طعام 
سليم بأستغراب  :بتعمل ايه 
 يلتفت اليه كران : جبت حور 
سليم  : اه ونوران فين 
كران  : فوق هي وسها 
رد سليم بتعجب  : سها بتعمل ايه 
كران  : جت بعد ما خرجت وكانت مع نوران 
لأنها في طب وسعادتها  
سليم  : خاليها تروح لي حور لأنها تعبانه 
كران بتوتر  : ا..اصل 
سليم بشك  : اصل ايه 
كران  : باين نوران فاقت واتهجمت علي سها لاني
 جيب من بره شفتهم هما الاتنين مغم عليهم وسها 
مجروحه في رئسها 
سليم  : اطلب دكتوره تيجي ليهم 
كران  : انت ناسي ان مينفعش 
سليم بعصبيه  : امال نعمل ايه 
كران  : نجيب ساهر 
سليم بغضب  : كرااااااان 
كران  : سليم احنا هنبقا معاه وهو عمره ما 
هيعرف يعمل حاجه واحنا معاه 
سليم  : في خلال نص ساعه يكون موجود
بيعد الوقت كران بيوصل هو وساهر الي المنزل 
سليم : اتفضل شوف شغلك 
ساهر  : ممكن تخرجو بره 
سليم  : لا 
ساهر : وانا مش هعرف اشوف شغلي طول ما انتو واقفين كده 
سليم  : يعني ايه 
ساهر  : يعني اتفضل استنا بره وانا هشوف شغلي ومتخفش مش هعملها حاجه 
كران  : سليم خلاص هنستانا بره وهو مش هيعرف يعملها حاجه 
 سليم بينظر اليه بغضب وبيدلف خارج الغرفه ومعه كران وبيقفله الباب خلفهم 
ساهر بينظر لمعشقته بحب وبيقرب عليها وبينزل لمستوها وبيطبع قبله بجوار شفتها وهوووووبااااا

google-playkhamsatmostaqltradent