Ads by Google X

رواية زواج بالاجبار الفصل الاخير بقلم هاجر العفيفي

الصفحة الرئيسية

   رواية زواج  بالاجبار الفصل الاخير  بقلم هاجر العفيفي


رواية زواج بالاجبار الفصل الاخير  

وعد كانت نازله تجرى بعد لما شافت سيف فى حضن ميرهان وفجأه لقت عربيه سوده وقفت قدامها وحد شدها وبعدين محستش بأي حاجه خالص وفقدت الوعى أثر مخدر
سيف نزل يدور عليها ملاقاش ليها أثر نهائى ركب عربيته وطلع على بيته يمكن هي راحت تاخد حاجتها وتمشي 
وصل وطلع يدور عليها فى كل مكان ملاقهاش اتجنن اكتر بس وهو خارج من الأوضه لمح كشكول لونه بنفسجي وجنبه قلم فضوله اخده وراح مسكه وفتحه عشان يشوف فيه اي
كان مكتوب ( انا النهارده اتأكدت أن هو مش بيحبنى يمكن عشان هيتجوز عليا فكره صعبه بعد لما حبيته بس انا عارفه أن دي سعادته وانا مقدرش أقف قدامها )
قلب الصفحه التانيه وكان مكتوب (لما عرفت بخيانة صحبتى ليا مترددتش لحظه أن احافظ على حبيبى قولت اخد فرصه ولقيته بالفعل بيحبنى هو كمان انا مبسوطه اووى أن هبدأ معاه حياه جديده وان شاء الله هتكون أفضل)
سيف قفل الكشكول ودموعه نزلت عليها وقام قرر يدور عليها بكل الطرق عشان متضيعش من أيده وافتكر ميرهان وقرر يروحلها اكيد تعرف حاجه عن ال حصل
ركب عربيته وطلع على بيتها 
#هاجر العفيفى
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹أستغفروووا
فى مكان مجهول
وعد وكان محطوط على عنيها شريطه سوده قالت بعصبيه : انا فين وانتوا مين
راجل غريب جه وشال من على وشها الشريطه وقال : احنا عملك الاسود ياعسل
وعد بخوف بس حاولت تبان القوه : انت فاكرنى هخاف منكم وسيف مش هيسيبكم
الراجل ببرود : لاء لاء ده انتى طلعتي قطه شر"سه بقا وبتخر"بشى كمان
وعد : مين ال قالكم تعملوا كده
الراجل : ملكيش دعوه انتي متوصى عليكي حلو اووى لاء وكمان هتمو*تى بعد ال هيحصلك مننا
كان لسه هيقرب منها بطريقه مقز*زه بس فجأه الباب أتك"سر ودخل منه سيف والبوليس معاه
سيف جرى عليها وحضنها بخوف وقال : انتي كويسه ياحبيبتى
وعد كانت بتعيط بس مردتش عليه وكانت بتترعش
البوليس قبض على ال موجودين والظابط قرب من سيف
الظابط : حمد الله على سلامة المدام يا أستاذ سيف
سيف : الله يسلمك ياحضرة الظابط متشكرين ليك جدا
الظابط : ده واجبى عن أذنكم 
مشي وسابهم
سيف بحزن : وعد
وعد رفعت وشها ليه بس كان باين عليها الحزن والعياط
سيف بهمس : اسف
وعد زقته بضعف وقالت : انا بكر"هك ياسيف بكر"هك
سيف الكلمه وجعته بس قال : وانا بحبك ياوعد وال حصل ده غصب عني سبيني افهمك
وعد بغضب : تفهمنى ايه ها تفهمني ان دخلت لقيتك فى حضن واحده غيرى
سيف بحزن : انا كنت بعمل كده عشان اوقع ميرهان والله العظيم بعد ماعرفت حقيقتها
وعد بسخريه : لا والله هو أنا ساذجه للدرجه دي عشان اصدقك
سيف : هي دي الحقيقه والله ملك صحبتك أو ال كانت صحبتك لما ندمت أنها خا"نتك جاتلى وفهمتني أن ميرهان ناويه تتخلص منك لما فهمت منها كل حاجه حاولت اجيب ميرهان تاني عشان أوقعها واسجلها عشان لما احبسها يكون في دليل وبالفعل ده ال حصل
وعد : وعرفت مكاني منين
فلاش باك
سيف راح لميرهان البيت وهي فتحتله
ميرهان بخبث : منور ياحبيبي اخيرا غور"تها في داهيه
سيف : فين وعد ياميرهان
ميرهان بتوتر : أ انا معرفش حاجه أنا
مسكها سيف من شعرها وقال بغضب : انتي هتحورى يابت مانا عارف انك انتي السبب فى كل ال حصل والله لو ماقولتى هي فين هقت"لك
ميرهان برعب : هقولك هقولك
سيف : أنطقى
ميرهان بدموع : هي فى ......* 
سيف زقها والبوليس دخل خدها وهو خرج يجرى ووراه القوه ال راحوا عند وعد
بااك
سيف بحب : والله العظيم هو ده كل ال حصل ياوعد
وعد : يعني أنت بتحبنى
سيف بحب : من أول يوم شوفتك فيه
وعد : ولما جيت تقولى انك هتتجوز
سيف : يمكن وقتها كنت بقنع نفسي أن مش بحبك بس اتأكدت أن مقدرش اعيش من غيرك أصلا
وعد بابتسامه : أصلا
سيف بضحك  : أصلا
وعد بصت  فى عيونه : يعني مش متجوزنى بالإجبار
سيف بضحك : مش ممكن تقولى أن حبيتك مثلا وننسى الحوار كله ونروح نجيب اطفال حلوين زيك كده
وعد اترمت فى حضنه وقالت : بحبك ياسيف
سيف بحب : بعشقك ياروح وقلب سيف

تمت الرواية كاملة عبر مدونة دليل الروايات 

اقرا ايضا  "رواية طفلة الفهد" اضغط علي اسم الرواية
google-playkhamsatmostaqltradent