Ads by Google X

رواية نور الفصل الرابع 4 بقلم هويدا زغلول

الصفحة الرئيسية

 

رواية نور الفصل الرابع

ناهد :يابني هو انت ليه بتعمل في 
نفسك كده انت والله تستاهل وحده تحبك من قلبها 
جلال:يمكن لما تشوف حبي ليها تحبني 
ناهد :والله العظيم انت ابن أصول يابني ربنا يهديلك 
حالك يارب 
مني :ها هنروح عند نور ولا اي 
جلال :اللبسي الدبله يا مني 
هبه,:لا اسمع كلام امك 
جلال :امي هي امي كلمتك 
هبه : لا لا امك الجديده 
ناهد :اتربي يا مني 
هبه:انا عمري ما شوفت ام بتعمل معاه بنتها كده 
انتي ليه بتكرني 
ناهد :مافيش ام بتكره بنتها يا حبيبتي 
مني ،:اه واللي انتي بتعملي معايا ده اي طيب نور 
وقولنا كنتي بتعطفي عليها علشان امها ميته جلال 
بقي اي 
ناهد:حبيبتي علشان بحبك انا بعمل كده 
هبه : هههههههههههه والله ضحكتني 
ناهد :انتي الغرور بقي ماسكك يابنتي مش بقيتي 
شايفه حد الا نفسك كله عندك اقل منك معرفش ليه 
هبه :برحتك لو انتي شيفاني كده انا عايزه اروح لنور 
قرب عليها جلال وباس رسها لو بتحبني اللبسي الدبله 
هبه :لبسهالي وبصت لامها بصه وناهد كانت مخنوقه اوي
من اللي بيحصل 
جلال :ينفع اجي معاكم ولا اي 
هبه :انزل هات جاتو عقبال ما نلبس 
جلال :عنيا حاضر ونزل 
هبه :هتلبسي اي يا ماما 
ناهد :هروح كده 
هبه :بالعبايه هو ينفع 
ناهد :بلاش تروحي معايا لو مكسوفه مني 
هبه :لا برحتك البسي اللي انتي عايزه 
ناهد :اسمعني يا هبه كلامك اللي بتعملي ده يكون علي 
اي حد الا انا مفهوم يعني تيجي عندي وتعملي استوب 
هبه : حبيبتي ده انتي ست الكل عنيا ليكي يلا 
وراحت ناهد وجلال وهبه عند نور 
ام ادهم :اتفضلوا
ناهد :,الف الف مبروك 
ام ادهم :بجد حضرتك عرفتي تربي 
ناهد :مش فاهمه كلامك 
ام ادهم :مش انتي اللي ربيتي نور برضه 
ناهد :ايوه طبعا هو حصل اي 
ام ادهم :كل خير بنت حلال وطيبه 
هبه كلمت جلال بصوت واطي :لحقت عملت السحر 
هنا كمان 
جلال :ليه بتقولي نور كويسه ومحبوبه من الكل
هبه :بجد والله طيب لولا متجوزه كنت قولت ليك اتجوزها 
جلال :اي كلامك العبيط ده دي اختك 
هبه :لا مش اختي وغير الموضوع بقي 
نور :,عمته حبيبتي وحشاني 
ام ادهم :لحقت وحشتك هههههههههههه 
نور :انا بحبها جدا والله ربنا يعلم 
ام ادهم :ربنا يخليكم لبعض يا حبيبتي يلا يا نور 
خدي عمته علشان تتغدا 
ناهد :لا والله مش هقدر 
ام ادهم :لا مينفعش يلا يا نور 
نور :يلا يا عمتو هبه قومي 
هبه :والله لسه وكله 
نور :قومي بس والكل قام وعالسلم فوق كانت واقفه فرح 
وجودي وعاملين يبصوا 
فرح : هههههههههههه هو اي اللي عمتها لابسه ده 
جودي مش بقولك ناس بيئه 
فرح :,عندي احساس أن بنت عمتها دي ممكن تكون معانا 
جودي :مش ناقصه هبل خدي بالك ممكن تكون زيها 
فرح :لا لا شكلها مش بتحبها يابنتي انا بفهم في الناس 
جودي :تعالي نسلم عليهم 
فرح :يلا بينا ونزلوا 
جودي :مساء الخير 
ناهد :,مساء الخير يا حبيبتي اقعدي كلي معانا 
جودي :,ميرسي ليكي منورين والله 
نور :تعالي اقعدي
فرح :لا لا احنا برا في الجنينه عقبال ما تخصلوا اكل 
نور :تمام ماشي وخرجوا وتلفون ناهد رن 
هبه :مين 
ناهد :رقم غريب الو ايوه مين 
عزت :ماما وحشاني اوي 
ناهد :عزت ده رقم مصري انت في مصر 
عزت :ايوه وقدام الشقه انتو فين 
ناهد :عند نور انا جايه حلا 
نور :معقول عزت رجع 
ناهد :ايوه انا همشي 
هبه :تمام وصل ماما يا جلال 
جلال :نعم وانتي 
هبه :هقعد مع نور شويه 
ناهد :وهترجعي ازاي انشاء الله 
نور :هخلي السواق يروحها
ناهد :لا 
جلال :عايزه تقعدي معاها هرجع اخدك 
هبه :برحتك ومشيت ناهد 
ناهد :جه اللي هيعدلها 
جلال :والله هبه طيبه اوي 
ناهد :بس لازم تتظبط شويه 
جلال :ربنا يهديها 
ناهد :بسرعه يابني والنبي عزت وحشني اوي 
جلال : حاضر حاضر 
وفي الفيلا 
فرح :شيك اوي لبسك 
هبه :ميرسي 
فرح :هو ينفع اخد رقمك 
هبه :اكيد طبعا ينفع هو انتي قريبه ادهم 
فرح :بنت عمه وكنت حبيبته 
هبه :معقول سيب القمر ده ويخطب نور 
فرح :شكلنا هنكون أصحاب 
هبه :اكيد 
نور :رايحه فين 
هبه :مروحه 
نور :مش جلال جاي يخدك 
هبه  :لا لا عايزه اروح 
نور :هي فرح كانت عايزه منك أي 
هبه :ابدا كانت بتشكر في لبسي 
نور :خدي بالك منها لانها شكلها مش سهله 
هبه :هو انا هشوفها فين تاني يلا باي 
وطلعت نور  وكانت سامعه جودي عامله تعيط وبتتكلم 
في التلفون 
جودي :يا احمد انا حامل ازاي هتسبني دلوقتي 
احمد :اعملي عمليه ونزلي اللي في بطنك 
جودي :هو ده اللي اتفقنا عليه 
احمد :وانا مراتي حامل ومقدرش اسبها دلوقتي 
جودي :انا موافقه انك تتجوزني عليها 
احمد:بقولك حامل لو عرفت كده ممكن تزعل والحمل 
ينزل وانا بصراحه بقيت احبها 
جودي :,اه يا واطي يا جبان 
احمد::احترمي نفسك 
جودي :انا هوديك في داهيه 
احمد:انتي اللي هتروحي في داهيه اياك تكلمني تاني 
جودي : انتي ازاي تدخلي الاوضه من
 غير ما تخبطي 
نور :الكلام اللي سمعته ده صح 
جودي :كلام اي انتي عبيطه 
نور :انتي ازاي تعملي كده في أهلك 
جودي :اخرجي برا 
نور :ينهار ابيض متجوزه من ورا اهلك 
جودي :اششش وطي صوتك بليز 
نور ,:ده مامتك لو عرفت ممكن تموت فيها 
جودي :ارجوكي وطي صوتك 
نور :طيب اتكلمي مين ده 
جودي :احمد ابن عمي 
نور :طيب ليه طلما من العيله مجاش أتقدم ليه 
جودي :علشان علشان علشان متجوز 
نور :ينهار اسود ومنيل متجوز ليه بتعملي في 
نفسك وأهلك كده 
جودي : لانه حب حياتي انا ومراته دي فلاحه زيك 
نور :شكرا لاصلك طيب الحل اي هتعملي اي 
جودي:انا حامل والحمل لازم ينزل وانا مش عارفه اتصرف 
نور :خدتها في حضنها طيب اهدي وانا معاكي والله 
ودخل ادهم 
ادهم :ايه ده من أمتي الكلام ده 
نور :اي ده هو انت تكره أن البيت يحبني 
ادهم :لا طبعا ربنا يجعلكم دائما مبسوطين 
نور :كنت عايز حاجه يا حبيبي 
ادهم :اه تعالي عايزك
نور :اه تعالي عايزك 
جودي :نور انتي اكيد مش هنتنقمي مني في كده 
نور :طبطت عليها انا معاكي متخافيش وخرجت ودخلت 
فرح عند نور 
فرح :ده اسمه اي بقي 
جودي :مش فاهمه 
فرح :هي كانت عندك بتعمل اي انشاء الله 
جودي :انا في مصيبه كبيره اخوكي قالي أنه مش هتجوزني 
فرح :نور كانت بتعمل اي هنا 
جودي :بقولك انا هتفضح وانتي همك نور اخرجي برا 
فرح :انتي قولتي ليها 
جودي :ايوه قولت ليها وهي قالت هتسعدني 
فرح :والله وانتي مصدقها 
جودي :انا في مصيبه وانتي همك نفسك اخرجي برا 
وساعه ودخل ادهم 
جودي :اي ده مالك فيك اي 
ادهم :انا هقتلك يا واطيه 
جودي :اي بس فيه اي 
ادهم :انتي حامل من احمد 
جودي :منك لله يانور 
ادهم؛وهي نور تعرف انك حامل من احمد منين
جودي : يعني مش هي اللي قالت لك
ادهم : يعني الكلام ده حقيقي ونزل ضرب في جودي
نور دخلت : هو في ايه بس ايه اللي حصل
جودي : منك لله يا شيخه
نور : انا هو انا عملت ايه
ادهم : انت ما لكيش عيش معايا يا نور ثاني بعد ما كنت
 عارف ايه ما جيتيش اختي
نور : عرفت ايه بس هو انت في ايه ما تقولي 
واتصل ادهم ب احمد 
ادهم : تعالى يا احمد
احمد : خير في حاجه
ادهم : اه عايزك كل ما تيجي هاقول لك
احمد :ماشي واتصل ب فرح 
فرح : ايوه يا احمد
احمد :شكل جودي قالت ل ادهم 
فرح :لا انا اللي بعت ليه رساله من رقمي اللي محدش 
يعرفه 
احمد:انتي غبيه ازاي تعملي كده
فرح :اصبر بس انا هقولك تعمل اي بس جمد قلبك 
يتبع الفصل الخامس اضغط هنا

google-playkhamsatmostaqltradent