Ads by Google X

رواية معشوقتي طفلة الفصل الحادي عشر 11 بقلم ندى ناصر

الصفحة الرئيسية

  رواية معشوقتي طفلة الفصل الحادي عشر بقلم ندى ناصر

رواية معشوقتي طفلة الفصل الحادي عشر

فارس وقف العربية قدام عمارة فاخمة ورقية جدا ومسك دراع ملك بعنف و بيجرها بعنف وراه
ملك بدموع وشهقات : انت تصدق عليا كده يا فارس ا انت مش واثق فيا و واللهي انا مش حامل
فارس طلع بيها بالاسانسير بتاعه و بعد شوية باب الاسانسير انفتح و دخلوا شقة وفارس زقها جوا وقفل الباب
ملك بخوف وبترجع ورا ودموعها نزلة شلالات : متخوفنيش يا فارس اكتر من كده حرام عليك ركبي سابت ونبي مش تضربني
فارس مسكها وقعدها علي رجله وبتكلم بهدوء مخيف : ليه عملتي فيا كده 
ملك بخوف من نظرة الحدة ليها وخصوصا ان العمارة باين عليها فاضية ومفيهاش حد حتي كريم باشا الي كانت هتستنجد بيه مش موجود ملك خلاص جابت آخرها و دموعها اخدة مجرها وبدأت تنزل سيول علي وشها وبتتكلم بالعافية : م.. معملتش.. حاجة كله كذب.. انت مصدقني انا مش هما... ص.. صح
فارس مسك درعها وكان هيكسروا في ايده وبتكلم في وش ملك بصوت جهوري هز المكان : هتعمليهم عليا ياروح امك ولا ايه ومسك وشها بعنف و كل كلامه بعيون كالجحيم هو مين بقا الحيوان الي فضلتي عليا هاا
ملك مبتدرش ومرعوبة بتبصله وبتحول تبعد عنه وايدها بتوعجها
ضغط فارس علي وسطها اكتر وبيتكلم بغضب : أنا اما اكلمك تردي عليا هو مين قوالي يلااااا
ملك مستحملتش اكتر من كده وانفجرت في العيط وبتحول تنزل من علي رجله بخوف وبتخفي وشها بايدها خايفة يضربها 
فارس بغضب : تمام براحتك مترديش
وفاجاة حط ايده علي وسطه وبيشد الحزام بتاعه وقال : أنا بقا هوركي ازي مترديش عليا وتخليني بكلم نفسي
ملك بدموع وخوف : حرام عل عليك انا قلتلك ده ده كذب وانت انت مش صدقتني.... وبصت علي الحزام الي مسكه في ايده الي بينوي ضر*بها بي وقالت هو انت بتستغل ا اني مليش مليش اهل هيقفوا قصادق او حتي حد يدافع عني فا هتعمل فيا الي انت عايزه وتضر*بني عشان انا ا..انا وحيدة مليش حد في الدنيا دي مفيش حد بعد امي و ابويا حتي انت الي فكرتك هتبقي كل حاجة بنسبالي بقيت وحش وهتضر*بني وانفجرت في البكاء 
فارس مقدرش يقسي عليها اكتر من كده و رمي الحزام من ايده واخدها في حضنه وقال بحب و حزن وغضب من نفسه : لا لا انا عمري ما اضر*بك ابدا ياروحي انا اسف انا اهلك انا عيلتك كلها انا عمري ما اضر*بك يا ملوكتي انتي حببتي و بنتي وكل حاجة لياا
فضل يمسح على ضهرها بحنان لحد ما هديت خالص و بطلت عياط بس شهقاتها لسه موجوة
ملك بشهقات : انت مصدقني يا.... يا... فارس
فارس مسك ايديها وبسها وقال : ايوة عشان ملوكتي عمرها مابتكدب ولا بتعمل حاجة غلط ابدا
ومسك وشها وبيبو*س كل انش في وشها و بينزل علي رقبتها و اخيرا بيوصل لشفيفها وبيبو*سها بحب وشغف وبيحول علي قد مايقدر يكون رقيق معها وملك بتحوال تبعد وخدودها احمرت من الكسوف و بتحوال تقوم وتفلت بس فارس كان مسكها بايده الاتنين ومثبتها و بعد عنها بعد مدة عشان حس انها هتمو*ت لو ما اخدتش نفسها
ملك بغضب وهي بتضربه في صدره العريض : يا ساافل ياا سااافل يا قليل الادب ابعد عني 
فارس بضحك وهو ممسك بايدها باحكام : هشششش احنا بليل الناس نايمة 
ملك بغضب : اوعي بقا بلا نايمة بلا صاحية ده انت خالتها خل
فارس بضحك : طب خلاص يلا نروح ننام 
ملك : طب مش هنروح الاقصر 
فارس وهو يلعب انفها : تو تو هنقعد هنا
ملك : لا تعال نروح الاقصر عشان بابا
فارس بغضب وهو يضغط علي وسطها : ايه بابا بابا كتك بو مفيش بابا غيري انا قولتها كلمة هنقعد هنا يعني هنا 
ملك بخوف والم ودموع : ف.. فارس شيل ايدك.. انت بتوجعني
فارس شال ايده من عليها ثم مسح علي ضهرها بحنان : أنا آسف بس انتي عصبتيني يا ملك واللهي مش كل حاجة اقولها تجدليني فيها و تعندي وبيمسح دموعها وبيقبل خدها 
ملك بضحك وطفولة وهي بتمسح الباقي من دموعها : انت عندك انفصام في الشخصية واللهي يا اما توحد مش متأكد 
فارس بضحك وهو مستمتع بمشغبتها المحببة لقلبه :ههههه أنا يا ملك 
ملك بتضحك وبتهز براسها بعني ايوة
فارس بضحك : هههههه ماشي ياستي يلا بقا ننام عشان وريا شغل بكره 
ملك بحزن وخوف : أنت هتسبني وحدي انا بخاف اقعد وحدي
فارس : لا طبعا من بكره هتيجي نهال الي بتنضف تقعد معاكي 
بس.... مكملش كلامه لما لقي ملك نأمت علي كتفه من كتر التعب فارس ابتسم وشالها ودخل الأوضة وخلع لها الشوز و الجاكيت عشان ترتاح في نومتها و خلع هو جاكيت البدلة بتاعته و اخد ملك في حضنه 
فارس بغضب : ماشي يا مصطفي الكل*ب هو مفيش غيره بس برضه لازم اتأكد ولو طلع كلامي مضبوط سعتها هخلي يتمني المو*ت وميطلوش 
وفضل يرقاب ملك الي نايمة زي الملايكة و يتأمل ملامحها الطفولية البريئة وثواني ونام هو كمان 
اليوم التاني جه فارس صاحي علي صوت المنبه بتاعه الي وقفه بسرعة عشان مايصحيش ملك و قام من جنبها براحة عشان ميضيقهش و لبس بدلته و طبع قبلة علي خد ملك ونزل علي طول علي شركته 
وفي نص اليوم فارس كان بيشتغل وبيوقع علي ورق الصفقات بتاعته الساعة كانت ٤ العصر فون فارس رن 
فارس : الو
نهال بسرعة : الحقني يا فارس باشا ملك فاجاة تعبت واغمي عليها
فارس حس بنيران بتقطع في قلبه ونزل من الشركه زي المجنون و ركب عربيته وبسوق بسرعة كأنه بيسبق البرق و اخيرا وصل للعمارة وطلع بسرعة وفتح الباب الشقة وهو بيجري وعلي وشك البكاء وصدم لقي ملك وشها اصفر وشفيفها زرقة حمالها بسرعة وركب عربيته واتجاه الي المشفي 
فارس بصوت جهوري : ترولي بسررعة انتوا بتتفرجوا عليا 
كلهم فروا خائفين من صوته وثواني واخده ملك و دخلوا أوضة الكشف وفارس كان هيمو*ت من رعب و قعد علي أرضية المستشفي رجله مش قادرة تشيلوا وخوفه عليها ميتوصفش
بعد ساعة ونص
الدكتور خرج وعلي وجه علامات الحزن
فارس بلهفة وخوف : هي كويسة يادكتور طمني عليها 
الدكتور باسف :.......


يتبع الفصل الثاني عشر اضغط هنا 
google-playkhamsatmostaqltradent