Ads by Google X

رواية اسيرة الصاوي الفصل الثاني عشر 12 بقلم سجدة جمال

الصفحة الرئيسية

   رواية اسيرة الصاوي الفصل الثاني عشر 12  بقلم سجدة جمال

 رواية اسيرة الصاوي الفصل الثاني عشر 

افكركو حبايبي وقفنا المرة اللي فاتت لما تاليا راحت عند سيدرا عشان تاكل طفسه😂 وسليم حجز ع المجهولين بس ف صباح يوم جديد يستيقظ المز المزاميز بتاعنا احم سليم: صباح الخير ي علي صاحي من امتا علي: صباح النور من خمس دقايق كدا سليم: طيب هقوم اخد دش وننزل نفطر ع القهوة ماشي علي: تمم اكون انا لبست علي لبس(سويت شيرت اسود ع بنطلون اسود وكوتشي ابيض وساعة سمرا) وسليم (لبس سويت شيرت ابيض ع بنطلون ابيض ع كوتشي اسود وساعة سودا ونزلو) اما عند الشبر ونص سيدرا: صباح الخير ي ماما هناء: صباح النور يروحي راحه فين كدا سيدرا: هنزل اشتري رويات وهدوم نا وتاليا واجي ماشي هناء: ماشي ي روحي بس متتاخريش سيدرا: حاضر يلا سلااااام هناء: يارب صبري ع المجنونة دي عند تاليا تاليا: ايوا ايوا جاية يللي ع الباب سيدرا: بخخ يلا البسي عشان نخرج شوية تاليا: حمارة بتخبط ماشي بس هنروح فين سيدرا: البسي وبعدين اسألي تاليا: طيب هدخل اغير عند سيدرا سيدرا: بقولك اي ي سهر سهر: قولي ي قليله الادب(سهر مامت تاليا) سيدرا: يووه ي سهور انتي هنوء كل شوية كدا ف اي سهر:! عشان انتي قليلة الادب انتي واللي جوا دي تاليا من جوا: طب ونا مالي ي نبع الحنان انتي وهي نامالي سهر: مزاجي كدا عندك مانع تاليا: اه سهر: بتقولي ايه سمعيني تاليا: بقول لا مش عندي سيدرا: ناس ماتجيش غير بالعين الحمرا سهر: طب اتلمي بدل ما اقلب عليكي انتي كمان سيدرا: لا وعلي اي بس قوليلي عاملة اكل اي سهر: جلاش ومحشي سيدرااللللهع نا هقوم اكل لاحد مادي تخلص سهر: ماشي ي ختي البيت بيتك ولا انتي عايزة عزومه خرارة مش بتتقفل سيدرا وف بؤقا الاكل: تسلم ي كبير لبس سيدرا(بنطلون چينز وعليه بلوزة كشمير وطرحه بيضة وكوتش اسود) لبس تاليا زيها بالضبط ونزلو واول مانزلو شافو علي وسليم(عشان القهوه قدام العمارة) سيدرا: غطيني وصوتو غطيني وصوتو نا خايفة😂 تاليا: ونا كمان يلا نمشي قبل مايشوفونا سيدرا: يلا بسرعههه علي: الحق ي سليم سيدرا نزلت ببنطلون تاني هي وتاليا يلا نلحقهم قبل ما يطلعو براا سليم وعيونه اسودت: يلااا سيدرا وتاليا مش شوية ووقفو بسبب علي وسليم وقفو قدامهم وكالعاده ي ساده كل واحد بياخد واحده ويبعدو شوية يعني سليم وسيدرا ف جمب علي و تاليا ف جمب علي بعصبية ومسك ايديها اووي: مش نا قولت مافيش نزلو بالزفت دا قولت ولا لا تاليا بخوف: اه اه قولت علي بغيره وغضب: طلاما قولت كلامي مامشيش لي ها، ردي علياااا تاليا بدموع: اه ايدي. سيب ايدي. بتوجعني علي انتبه ع ايدها علي نا اسف اسف والله مش قصدي بس انتي اللي بتعصبيني تاليا بدموع؛: هو نا جيت جمبك عشان اعصبك علي: اه عشان مش بتسمعي كلامي تاليا ببعض القوه: واسمع كلامك دا ببتاع اي جوزي خطيبي اخويا ابويا علي: عندك حق نا ولا واحد من دول بس هبقي ومن النهارده لحد. ما اللي ف دماغي يحصل مافيش بناطيل هتتلبس تاليا: مع نفسك وسباتو ومشت اما عند سليم و سيدرا سليم بصوت جهوري مش نا قولت مافيش زفت تاني يتلبس سيدرا بقوه: ونا قولت هلبس اللي ع مزاجي ي سليم سليم: لا مش هتلبسي اللي ع مزاجك ي سيدرا سيدرا بعند اكبر وغضب: طب وعهد الله لالبس وضيق كمان هه سليم مسك ايديها وقال بغضب اعمي: طب نفسي اشوفك بقا كدا وقسم بالله لو حصل كدا لتجوزك ف يومها نا بقولك اهو سيدرا بصدمه: انتي شكلك اهبل وعايزة تروح العباسية سليم وهو بيضغط ع ايدها بقون: اتلمي احسنلك سيدرا بوجع بس اخفتو: مش هتلم ي سليم واقولهالك تاني اعلي ما ف خيرك اركبو...

يتبع الفصل الثالث عشر اضغط هنا

google-playkhamsatmostaqltradent