Ads by Google X

رواية قاسي حتى الجحيم الفصل السادس والعشرون 26 - بقلم دعاء حبيب

الصفحة الرئيسية

     رواية قاسي حتى الجحيم سليم وجميلة البارت السادس والعشرون 26 بقلم دعاء حبيب

رواية قاسي حتى الجحيم كاملة

رواية قاسي حتى الجحيم الفصل السادس والعشرون 26

 نور/انت بتتكلم  بجد
حسام/ نور انا بتكلم  بجد مش بهزار انا بحبك  من اول يوم  الحاجة  الواحيد  يلي منعني عنك  هي فرق السنة كبير  سليم  اخوي فاهم حبي ليكي  عشان كدا  هو عمل كدا انا قالت لي لا بس هو كدا مستحيل  يتخل عن يلي في بسبب أو 
ليصمت دقائق 
نور/في اي 
حسام/ولا حاجة  انا عايزك  تفكري في  يلي قالت  ليكي  وصدقني انا مش هجبرك  وحاول  اغير فكرت  سليم 
نور/تمام
وفجأة  تركها  ورحل  وكان يهرب من  شي  ما
تستغرب نور وتفكر في الذي قال  وانا يخفي أمر ما بخصوص  سليم  وحسام  وانها  يجب ان تعرفة
///////|||||||||||||||||||||||||||||||
في الصباح  
في جناح سليم كانت جميلة  تحاول أن تفتح  عينيها  وشعرت  انا جس*دها ي*الم  وجدت سليم بيا  نام بحانبها  وهو عا*ري الصد*ر وهي ايضا  عا*ري لتصراخ  ليستيقظ  سليم
سليم ببرود/في اي
جميلة ببكاء/ انت عملت اي من سمحلك  تق*لعني  هدومي 
سليم/انا جوازك  وانا مش بس قلعت*ك  هدومك  انا كمان  تممت  جوازي منك  
جميلة  وأصبحت تعرف  معني الزواج  الحقيقه  وما يحدث  بين  المتزوجين  بعد ما تحدثت  مع نور ونور اخبرتها  كل شي  لا نور  جر*يء  جدا عن جميلة 
جميلة ببكاء/انت حي*وان 
سليم/حب اعيد  يلي عملت  تاني  ولا لا
جميلة بخوف/لا ونبي 
سليم/قومي البسي  هدومك 
خرج  سليم من الغرفة  وذهب  الي غرفة  اخر كي يستحم  كانت جميلة  لا تزل  تبكي وبعد ساعة  دخل سليم  بيا جناح الخاص  وجدها  ما تزل علي حالها 
سليم ببرود/انا قالت اى 
رفعت  رأسها  الي  وكانت عينيها تشبه لون  الد*م  و وجها  مغرق با الدموع 
سليم/قومي خدي حمام  ساخن  عشان تفوقي 
جميلة/لا رد
سليم/شكلك  مش  بتتعلمي  من غلطك  انتي مش بتفهمي  
ليقوم بمس*كها من  شعرها   هو انتي مش بتسمعي  الكلام  لي 
جميلة بخوف شديد وبكاء/خلاص ونبي هسمع الكلام 
لتذهب إلى  الحمام  مسرعة تدري نفسة بي الغطاء  الس*رير  بعد نصف  ساعة  خرجت جميلة من  الحمام كان هو انتهاء من ارتداء  الملابس  و يلبس  الساعة  في يد ام جميلة  جلست على السرير  وظلت صامتة  و دموع  تنزل  من  عينيها  الجميلة   شاهده   سليم  من المرايا 
سليم/لازم تتعودي  دا هيحصل دائما  بيني وبينك 
جميلة  وهي تمسح دموعها/ وانا هموت  نفسي  لو دا حصل  انا بكر*هك 
اقترب منها  سليم/انا هخليكي تقولي  انا بحبك  كل يوم 
ليقوم  بخلع  حزام  الخاص  مت البنطلون  وظل يض*رب  فيها 
سليم بغضب/قولي انك بتحبيني  ولا مش هسيبك  الا لم تموتي  من كترا  الض*رب 
وظل يضر*بها بوح*شية  وكانت  جميلة  تصراخ 
جميلة ببكاء/خلاص ونبي حرام عليك 
سليم/قولي 
جميلة ببكاء وصراخ/بح ب ك يا سليم بيا 
وبعدها  اغمي عليها وتركها وخرج من الجناح  و بعد نصف ساعة  دخل الجناح  وكانت معا طبيبة  وجميلة  في مكانها  ومغمي عليها 
سليم ببرود/شوفي شغلك 
الطبية/حاضر
قامت الطبيبة  بعلاج  جميلة  و وضعت  المراهم  علي جسدها  وبعدها  ذهبت 
راء حسام  الطبيبة وهي تحرج من القصر   وعرف منها كل شيء  بخصوص جروح  جميلة  من  نتيجة ضر*ب  الحزام
كان سليم  في المكتب  ودخل  حسام 
حسام/وبعدين  معك يا سليم 
سليمببرود/في اي يا حسام مش المفروض   انهارده كتب كتابك 
حسام/سليم  أن بتكلم  على  جميلة  مش حرام يلي انت عملت  دا
سليم/انا حر دي مراتي واعمل يلي انا شايفة ان  صح 
حسام/لا مش حر  انت عايز حبها  با العافية  ممكن تمتلك  جسمها  ام قلبها لا
سليم/الفلوس  والسلطة  بتخلي الواحد يتحكم في  حياته الناس وتستغل ظرفهم 
حسام  بحزن/ حول تنسا  الماضي 
سليم  والدموع في علي وشك  النزول/انسا اي


google-playkhamsatmostaqltradent