Ads by Google X

رواية رغم احزاني الفصل الثامن والثلاثون 38 بقلم ياسمين غنيم

الصفحة الرئيسية

             رواية رغم احزاني الفصل الثامن والثلاثون بقلم ياسمين غنيم


رواية رغم احزاني الفصل الثامن والثلاثون

ياسمين: دا انت بتصلي سبحان الله 
عصف: حد قالك انى كا"فر
ياسمين: افعالك 
عصف: ربنا غفور رحيم يا ياسمين 
ياسمين بصراخ: عاااااا عصف الحقني وبتجري
عصف بخضه: ايه ف ايه 
ياسمين: قطط🐈 قطه و صغيره كمااان عااااا 
عصف: بضحك مالها يا بنتي مهي مكانها اهيي 
ياسمين: وهي فوق ع الكنبه لا طلعها بره بخاف منها 
عصف: بتخافي من القطط غريبه دى 
ياسمين: انت هتستغرب طلعها الاول 
عصف فكر شويه:موافق  بس بشرط و مسك اتنين منهم
ياسمين: طيب طلعها بره وبعدين اشرط 
عصف: لاء هقول الشرط الاول 
ياسمين: يا عم اخلص وانا موافقة قبل ماتشرط 
عصف: طيب اعرفيه الاول 
ياسمين: قولتلك موافقه والله 
عصف: وعد 
ياسمين بخوف : وعد والله بس طلعها الاول 
فعلا عصف طلعهم بره و رجع ليها اقول شرطي بقي
ياسمين: بني ادم حق"ير 
عصف: ترقصيلي 
ياسمين اتصدمت يعيني: لا قول تاني علشان مسمعتش 
عصف: زي ماسمعتي بظبط هتعملي ولا 
ياسمين لسه مصدومه 😳😳: انت بتهزر صح 
عصف: لا هتعملي زي ماقولتلك هااا 
ياسمين: انت لسه كنت بتصلي، دلوقتي 
عصف: اخلصي ولا اجيب القطط 
ياسمين بدموع: كل مره بتاكدلي انك مستحيل تكون بني ادم حقيقي 
عصف: ماشي بس يلا و فعلا شغل اغاني 
ياسمين: واقفه مصدومه زي ماهيه 
عصف: انجزي يلا و نزلها ع الارض و مسك ايدها وبدا يحركهاا 
ياسمين بعياط: ليه بتعمل معايا كده ليه انا انا عملتلك ايه انا عمري ماذ"يتك 
عصف قلبه حن عليها: السبب ده و شاور ع قلبه 
ياسمين مفهمتش وهو بيكمل بحاول اكون قاسي عليكي  بس قلبي مش بيستحمل دايما بيضعف قدامك معرفش ليه بحاول بس بيرجع يحن ليكي 
ياسمين: مستحيل يكون عندك قلب 
عصف: عندك حق بس للاسف عندي وحبيت مره بس.. 
ياسمين: انت رايح فين انا بكلمك متسبنيش وانا بكلمك 
عصف دخل اوضته و ياسمين دخلت وراهه 
عصف و هو مغمض عيونه أطلعي بره انا مش مسؤل عن اللي ممكن اعملو فيكي ياسمين فضلت واقفه مكانها 
عصف بصراخ عليها: مش قولتلك اطلعي بره 
ياسمين بخوف: حاض.  حاضر
عصف: اهدي هي ملهاش ذ"نب ف حاجه من الى حصل
ياسمين بخوف و عياط: ياربي انا ليه بيحصل معايا كده 
ـــــــــــــــــــــــــــــــــ
اما فهد و نور 
نور اتحرجت من سؤال: انا هنام 
فهد: خليكي شويه لسه بدري زهقت ولا اغير السؤال
نور: جواب انت 
فهد: حاضر بس اقعدي انا طلعت من صغير وحيد مسؤل عن اخت و امي بمعني اصح مكنش عندي وقت للحب نهائي 
نورفرحت لما قال كده: يعني ماحبتش خالص 
فهد: مقدرش اقول كده لاني حبيت بعد كده بس كان بطريقه غلط
نور:يعني بطريقه غلط هو في حب غلط و حب صح 
فهد:لا انا قولتلك طريقتي غلط 
نور:يعني انت معترف انك غلطان 
فهد:انا بتكلم عن البنت اللي حبيتها مش انتي
نور:اهااا صح بعد اذنك و قامت
فهد: مسك ايديها  يبنتي ف حاجه اسمها خد وهات  اقعدي واهدي تعالى نتكلم جد شويه
نور بزعل:عايز ايه
فهد: هكلمك بصراحه انا حبيتك و مازلت بحبك صديقني هنا نور بصتلهو بعيون مدمعه انا اول كنت واخدك سكه ف خطتي علشان اتعرف ع العيلة وكده فدخلت عليكي بموضوع انى بحبك بس، لاقيت نفسي ادبست وفعلا بقيت احبك بعدت عنك شويه لما حسيت انك اخدتي مكان في قلبي كبير. بس اتوجعت أكتر منك وانا بعيد عنك و قررت خلاص اني اعترفلك بكل حاجه واسيبك تقرري هتكملي معايا ولا بس، ف لاحظه لاقيت اختي و كل حاجه حلوه في حياتي ضاعت مني وسبب كان اخوكي ومعرفش عمل كده ف اختي ليه شيطا"ني 
لعب بيا وانى اعمل فيكي زي ماعمل ف اختي و كده هيتجرح و يحس بيا بس حبي ليكي مقدرش اني حتى ابصلك بصه مش تمام لانى معاكي انتي بس، قلبي هو اللي بيكون قائدي ف كل تصرفاتي انا بحبك جدا ومازلت بحبك ❤ والله نور بصي ف عيني قوليلي انتي شايفه فيهم ايه
نور بدموع: بس انت جرحتني اووى 
فهد: وانا مش طالب منك تقوليلي انك بتحبني انا كل الي عاوزهه منك انك تتديني فرصه تانيه وهعوضك عن كل حاجه وحشه ف حياتك او اي حاجه سببتها ليكي 
نور ساكته و بتعيط
فهد مسك وشها بايدو ورفعه ل فوق بدا يمسحلها دموعها كفايه دموع بقا دموعك غاليه عندي و حضنها
انا اسف ي نوري اسف ع كل حاجه حصلتلك بسببي
نور خرجت من حضنو:انا موافقة اديك فرصه تانيه
فهد بفرح:طيب خرجتي من حضني ليه كنتي قولتيها وانتي ف حضني وهي حضنته بضحك و نسيبهم يضحكوا شويه ♥♥😒
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
هسبق ف الاحداث حبه بسيطه
ياسمين:صحت من النوم ادتت فريضتها و نزلت تحت تشوف حاجه تاكلها لسه هدخل شافت عصف بيجهز فطار 
ياسمين:دخلت عليه صباح الخير
عصف من غير مايبص:صباح النور 
ياسمين:احم انت صاحي من بدري 
عصف:اه انا بصحى 6 
ياسمين:6 بصت ف ساعه لاقتها 9 بدري اووى كده
عصف:انا واخد ع كده
ياسمين:طيب محتاج مساعده 
عصف:خلاص خلصت يبقي اصحي بدري شويه
ياسمين ابتسمت و بدات تجهز السفره 
و قعدوا يفطروا عصف قولى عايزة تقولي ايه كده كدا هنفضل هنا لوحدنا
ياسمين:عرفت ازاي اني عايزه اقولك حاجه
عصف:بحكم شغلى 
ياسمين بتوتر:نور مره قالتلي انك اخوها بس من الاب ازاي وانت بتقول لطنط سحر ي ماما
عصف ابتسم انت بتضحك علي ايه
عصف:كنت متوقعه بس،مش بسرعه 
ياسمين:قصدك ايه 
عصف:انتي متعرفيش عني حاجه 
ياسمين:حاجه زي ايه
عصف:عايزة تعرفي
ياسمين:يمكن فضول
عصف:طيب قومي البسي و هاخد ع مكان
ياسمين:فين 
عصف:مش عايزة تعرفي عني كل حاجه
ياسمين:اه 
عصف:طاب قومي يلا ي،قلبي
ياسمين:هاااا..


يتبع الفصل التاسع والثلاثون اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent