Ads by Google X

رواية نصفي الأخر الفصل الخامس 5 بقلم ميرا ابو الخير

الصفحة الرئيسية

    رواية نصفي الأخر الفصل الخامس بقلم ميرا ابو الخير


رواية نصفي الأخر الفصل الخامس

فارس بيداخل وبيتصدم: انتي واقفه علي رجلك يا نور يعني مش مشلولة. 
نور بخوف وبتتعدل:  فين. 
بيبص بيلاقيها ساندة بايديها ورجليها مش لامسه الارض بيتنهد: مفيش. 
نور ببراءة: عمو هو انت هتبقا وحش زيه. 
فارس بهدؤء راح شالها وقعدها علي الكرسي:  لا يا نور... همس... انا اوحش منه بكتير. 
نور اتملت عينها بالدموع:  لي هو انا عملت لك ايه يا عمو لي و"حشين معايا كده. 
فارس بتامل ملامحها:  انتي جميله يا نور بس مينفعش. 
نور باستغراب:  وانت كمان حلو اوي يا عمو. 
فارس:  احم كنتي بتعملي ايه. 
نور:  كنت بجيب هدوم هاخد دوش. 
فارس بو"قحه: لوحدك هتعرفي. 
نور بعدم فهم:  اه بعرف زيك بالظبط ياعمو. 
فارس ضحك: ماشي خشي وانا هشتغل شويه هنا. 
نور بهدؤء:  حاضر بس انا جعانه مفيش اكل هنا. 
فارس بتافف: هقوم اجيب. 
شويه ورجع معه اكل. 
نور بفرحه اطفال: هيهيهيه يلا ناكل سوء. 
فارس باقتضاب: مش.. حطت له الاكل في بوقه.. شطور ياعمو يلا كل. 
فارس ابتسم: طيب تعالي. 
نور: فين ياعمو. 
فارس شالها علي رجله: هوكلك كده. 
نور بفرح: هااااا يحي عموووو يلا واكلني. 
فارس ابتسم وبدء يوكلها وكان قريب منها خلصوا اكل وهو قام شاله. 
رجع لاقها دموعها نازلة: في ايه مالك. 
نور بدموع:  عمو مترجعنيش ليهم تاني دول اذ"وني كتير يا عمو عشان خاطري يافارس. 
فارس بصدمه:  ف فارس. 
نور ببراءة: اسمك حلو ياعمو. 
فارس استغرب:  اممممم. 
نور قامت داخلت الحمام واخدت هدومها وفارس جاب اللاب توب وقعد يشتغل عليه. 
 بعد شويه وسمع صوت صراخ اتنفض: نورررر. 
بيخبط علي الباب مفيش رد. 
فارس زقه جامد كسره وداخل اتصدم من يلي شافه. 
بقلم ميرا ابوالخير. 
سر ايه يلي بتتكلمي عنه يا هند. 
هند وقع منها الفون واتصدمت: انتي. 
عفاف ببرود:  شايفكي وقفه زي الحراميه قولت اشوفك بتعملي ايه. 
هند بخبث:  ملكيش دعوه خاليكي في المشلولة بتاعتك. 
عفاف بغضب:  انتي مش ا"نسانه حطي نفسك مكانها. 
هند ببرود: خلصتي سلام عندي مشوار مهم. 
عفاف مشيت بعصبيه. 
هند في نفسها:  هنشوف يانا يا المشلولة دي. 
بقلم ميرا ابوالخير. 
فارس بصدمه لاقها لابسه قميص عا"ري ووقعه علي الارض جري عليها بخوف: نور انتي كويسه. 
نور بدموع: اتزحلقت بالكرسي ياعمو.. 
فارس بيبلع ريقه هي جميله جدا: حم حم تعالي طيب شالها وخرج. 
نور بضحك: الله خاليك شيلني ياعمو. 
بقلم ميرا ابوالخير. 
هند وصلت مكان ما. 
: اتاخرتي. 
هند ببرود: براحتي هتعمل ايه. 
جوز ام نور: انا عايز نور باي طريقه. 
هند بخبث: وانا عايزاها تختفي. 
جوز ام نور:  يبقا نتفق. 
هند بخبث:  موافقه هاخد فارس بعيد وبعدين تقدر تعمل يلي انت عايزو فيها بس المهم تصورها فديو بكل حاجه. 
جوز امها بصدمه: ايههههه. 
هند بكر"اهيه:  اه وهيبقا تحت عنوان ف"ضيحه فتاة مجنونه و مشلولة هههه والكل يتفرج ويتسلى. 
جوز ام نور: انتي كده هتد"مريها. 
هند بمكر:  تؤ تؤ بالحركه دي كمان فارس هيقت"لها. 
جوز ام نور: 😳😳😳😳
بقلم ميرا ابوالخير. 
فارس وشه احمر وحطها علي السرير بهدؤء:  كملي هدومك يانور. 
نور باقتضاب:  لا شيلني تاني. 
فارس بيحاول يتماسك: يانور متختبريش صبري. 
نور بعدم فهم: يعني ايه ياعمو طب هنادي لحد يشلني.... قطعها بقب"لة غضب وهي بتزقه بعيد: ابعد ياعمووو. 
فارس بدء يقر"ب منها وفك زارير قميصه:  نور انتي جميله اوي كده ليه. 
نور بترجع بخوف: عمو انت هتعمل ايه. 
فارس ميل عليها وبدء في....... 

يتبع الفصل السادس اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent