Ads by Google X

رواية خادمة العشق الفصل السابع 7 بقلم رنا احمد

الصفحة الرئيسية

   رواية خادمة العشق الفصل السابع بقلم رنا احمد عماد

رواية خادمة العشق الفصل السابع 

في فيلا الدميري ....
في غرفه امير ....
كانوا يجلسون العشاق في احضان بعضهم البعض في جو مليئ بالعشق والسعاده ليقبلها امير بسعاده وعشق .
امير بابتسامه وهمس /الف مبروك ي روحي بقيتي مرات أمير الدميري رسمي .
بسمه وهي تدفن رأسها في أحضانه بخجل /الله يبارك فيك ي حبيبي يارب اكون قد المسؤوليه وأسعدك ي امير .
امير بابتسامه وهو يقبلها /روح امير انتي بقيتي مصدر سعادتي الوحيد ي بسمه العشق الي طول عمري كنت متمني الاقيه بس كنت دايما فاكر أن اعاقتي مش هتخليني الاقيه ابدا .
بسمه وهي تنظر إليه بعشق /اوعا تقول كده ي قلبي انت سيد الرجاله كلهم قسما بالله ي امير انك في عيني سيدي وتاج راسي وزينه الرجاله كلهم .
امير بابتسامه وهمس /بحبك وبموت فيكي ي بسمتي .
بسمه بابتسامه وهي تلف جسدها بالغطاء /وانا بموت فيك ي روحي هروح الحمام .
امير وهو يقبل يدها بعشق /متتاخريش عليا ي روحي .
بسمه بابتسامه ساحره /حاضر ي روحي .
لينتبه امير الي هاتفه ليتطلع الي كام الرسائل ليصعق بشده من ذلك الصورلينظر عيناه نظرات توحي بالجحيم ليضغط علي يده بغضب شديد وتوعد .
/اه ي بنت الكلب ي ملك قسما بالله لدفنك بالحياه انتي وابوكي دي حركاتك انتي ي وسخه علشان تفكري مليون مره قبل ماتحاولي تلعبي مع امير الدميري وتاذيه في اغلا حاجه في حياته هدمرك قبل ماتحاولي توجعيها ليمسك هاتفه سريعا ليتصل علي ادم لياتيه الرد سريعا ..
ادم بقلق /خير ي امير مش عوايدك تكلمني متأخر كده انت كويس .
امير بغيظ /انا كويس ي ادم متخافش بس ابعتلي قاسم ضروري .
ادم باستغراب /قاسم ومش عايزني اخاف فيه ايه ي امير .
امير بعصبية /اعمل الي بقولك عليه ي ادم بعدين هتعرف بس ابعتلي قاسم دلوقتي حالا .
ادم بقله حيله /حاضر ي امير حالا هيكون عندك سلام .
بسمه وهي تربط الروب الخاص بها بقلق /مالك ي امير صوتك عالي ليه ي حبيبي .
امير بابتسامه يخفي بها غضبه ليمسك يدها ويقبلها بحنان /ابدا ي روحي مشكله صغيره في الشغل لازم اروح اشوف حل ليها بنفسي .
بسمه بقلق /حبيبي طب انا هنزل معاك .
امير بابتسامه وحنان وهو يحتضن وجهها وهو يكتم غضبه/لا ي روحي مفيش داعي ارتاحي أنتي وانا مش هتاخر بحبك اوي ي حبيبتي ومعنديش أغلا منك ابدا  .
بسمه بابتسامه وهي تحتضنه بحب/وانا بعشقك ي روحي وبموت فيك .
امير وهو يشدد من احتضانها ليحدث ذاته بغضب /وانا بعشقك ي حبيبتي ولا يمكن اسيب حد يفرق بينا ابدا الي بس هيحاول همحيه من علي الوش الأرض .....
في غرفه بدر ....
كان يجلس بدر وهو يمسك بصورت زوجته ويتحدث بدمع وعتاب لذاته .
بدر بدموع وعتاب /سمحيني ي سلمي سمحيني انا مش عارف ازي ده حصل وازي اتشديت ليها بالسرعه دي يمكن حنانها وبرائتها وحبها ل بنتنا مكنتش متخيل أن ده ممكن يحصل واتشد لوحده غيرك عفت علي المستقبل ليا ولبنتنا ي سلمي هي الي ربنا بعتها لينا علشان تعوضنا فراقك ي سلمي ....
في غرفه عفت ..
كانت تجلس عفت وهي تحمل حياه بدموع والم .
بسمه بابتسامه وحنان/فيه حد يعيط كده لما يحس بالمشاعر الحلوه دي ده الحب اجمل حاجه في الدنيا.
عفت بدموع والم /مشاعر حلوه تفتكري انا الي عيشته وشوفته هيديني الحق اني احس بالمشاعر دي او حتي افكر فيها ولا ناسيه اني هربانه من وجع وتعب الي زي ي بسمه معندوش روح ولا نفس الحب ده .
بسمه وهي تحتضنها بحنان /اوعي تقويلي كده انتي بت بمائه راجل حره هربتي من جوز امك لانك نضيفه وطاهره .
عفت بوجع وكسره /بس الي شوفته مش مخليني عارفه اتلم علي اعصابي تفتكري أن لو الي بفكر فيه حصل بدر مش هيبقا من حقه يعرف كل الي حصلي وساعتها هيبقى من حقه يقبل ابو يرفض .
بسمه بعصبية /لا طبعا مش من حقه يعرف ولا تكشفي سرك ل حد ابدا ليه ي عني هو كان حصل ليه ل كل ده .
عفت بدموع وانهيار /حصل ايه حصل أن جوز امي كان بيتحرش بيا كان بيستبيح جسمي له ساعتها مش هقدر اسكت ي بسمه مش هقدر .
بسمه بجديه/لازم تقدري انتي زي الفل فاهمه لازم .
عفت وهي تمسح دموعها وتحاول التقاط أنفاسها /عندك حق ي بسمه ده سري ومش هكشفه ل حد أي ان كان حتي لو كان أول انسان قلبي يدق ليه ....
في فيلا ادم نصار  .....
كان يجلس ادم وهو يحاول الاتصال ب قاسم لكي يفهم مابه امير ليرمي الهاتف بجانبه بأهمال ليقاطعه من شروده صوت جرس الباب .
ادم بتعب وابتسامه خفيفه /ادهم وحاشني والله ي صاحبي جاي في ميعادك.
ادهم بحده وضيق /انا ميشرفنيش أن يبقا ليا صاحب زيك ي ادم .
ادم باستغراب /ايه فيه ايه مالك .
ادهم بغضب /انا مش جاي علشان اقعد معاك ي صاحبي انا جاي في شغل جاي اقبض عليك ي ادم .
ادم بسخريه /ايه ده بجد وحياتك انا مش ناقص هزار .
ادهم وهو يشهر مسدسه أمامه بحده /أنا مبهزرش ي ادم انت مقبوض عليك بتهمه اغتصاب أمل جمال السيد .
ادم بصدمه /بتقول ايه .
في شقه كمال ....
كانوا يجلسون جميعهم وعلي وجهم ابتسامه خبيثه .
ملك بخبث وشر /والله والفرصه جاتني علي طبق من دهب وهعيش في فيلا الدميري وكل حاجه هتكون تحت عنيا واولهم الزفته بسمه .
سميحه بغيظ /لا يبت مش هتروحي هناك انا تبقا بسمه الي متسواش هي ست البيت وبنتي خدامه لست الكبيره لا طبعا .
كمال بغضب /اسكتي انتي ي وليه انتي مش فاهمه حاجه .
ملك بخبث /انتي مش فاهمه حاجه ي امي انتي فاكره أن فريال هانم عيزاني علشان اخدمها والكلام ده لا ي امي فريال هانم دي دماغها توزن بلد واكيد عيزاني انا بالذات لمصلحه وبعدين خليني اروح اتفرج علي بسمه وامير بيوريها الويل واتشفا فيهم هما الاتنين .
كمال بانتباه/انتي بعتي الصور ل امير .
ملك بخبث /ايوه وزمانها في خبر كان المهم ي بابا انا عايزه خط جديد ضروري قبل ماروح الفيلا .
كمال وهو يهم للخارج /تمام هنزل اجبلك جهزي انتي نفسك بسرعه ماشي .
ملك بمكر وخبث /جاهزه ي بابا .
في القسم ....
كانت تجلس امل بدموع وكسره فما حدث لها ليس بالهين لتتحول نظراتها لكره شديد الي من دخل من الباب وجلس أمامها بكل غرور وثقه .
ادم بثقه واستفزاز /تصدقي كل يوم بيزيد اعجابي بيكي اكتر مبتستسلميش مش كده .
امل بغيظ وكره شديد /قولتلك انك عمرك مهتكسرني انا الي هقضي عليك وادخلك السجن بايدي وهاخد حقي منك .
ادم بضحكه عاليه /هههههههه لا ده بجد وريني شطارتك .
ادهم بغيظ وحده /لو اثبت انك اغتصبتها فعلا انا الي هدخلك السجن بايدي ي ادم .
ادم بغيظ وحده /انت معايا ولا معاها ي ادهم .
ادهم بغضب /انا مع الحق ي ادم بس بصراحه مش محتاجه تفكير واضح اوي انك عملت كده فعلا وحسابك معايا هيكون كبير ي ادم .
ادم بغضب جحيمي /بقولك ايه ي ادهم ادم نصار اكبر بكتير من أنه يتهدد فاهم .
امل بحده وغضب /انت مش فوق القانون ي ادم ي نصار وحقي هاخده منك ومش هتعرف تفلت بعملتك .
ادم باستفزاز لهم /وانا مانكرتش ومعترف بالي عملته وموافق اتجوزك دلوقتي حالا .
ادهم بحده /اه بسهوله دي بعد الي عملته فيها وسعادتك كده خسرت ايه أن شاء الله .
امل بغيظ وكره /وانا مش موافقه علي عرضك ومش هتجوزك ي ادم ومش هسيبك تفلت بالي عملته وهحبسك علشان أبرد النار الي جوايا .
ادهم بحده وغيظ /وانا معاكي ي أمل وهفضل جنبك وهجابلك حقك من اي حد .
ادم بغيظ /تمام وانا قولت الي عندي وروني هتعملوا ايه انتوا الاتنين .
امل بغضب وتحدي /مش هتجوزك ي ادم مهما تعمل مش هتجوزك .
جمال بتعب وهو يتكا علي الباب بعدما سمع كل شي /لا هتتجوزيه ورجلك فوق رقابتك علشان تنقذني سمعتنا وشرفنا الي هيبقوا سيره في وسط الناس ...
في شقه كمال ....
كانت تسير ملك من غرفتها وهي تحمل شنتطتها ليقاطعها جرس الباب لتفتح لتصعق مما تراه لتحاول الصراخ  .
قاسم وهو يمسكها من شعرها بغضب /اكتمي نفسك لدفنك هنا فاهمه ي بت .
ملك بغيظ وصراخ /انتوا عايزين مني ايه انا معملتش حاجه .
امير بغضب جحيمي /عملت ابشع حاجه انك حاولتي تاذي روحي وتوجعيها واحده رخيصه زيك لازم تتادب قبل ماتفكر تتطاول علي ممتلكات امير الدميري .
ملك بغيظ وصراخ /انا مش رخيصه الرخيصه هي مراتك الي قبلت أنها تتجوزك بالطريقه دي علشان طمعانه في فلوسك .
امير بغضب جحيمي /اخرسي ي زباله انتي فاكره كل الناس زيك والصور الي فبركتيها وبعتيها هعرف ازي ادفعك تمنها غالي .
ملك بارتباك وهروب /صور صور ايه أنا معرفش انت بتتكلم عن ايه .
امير بسخرية وغيظ /وحياه امك لما تيجي معانا ساعتها هعرفك قاسم علي المخزن الي انت عارفه .
قاسم وهو يحمل ملك الذي تحاول الفرار /تحت امرك ي امير بيه .
سميحه وهي تلطم علي خديها بدموع /انت واخدها علي فين ي امير بيه حرام عليك سيب البت .
امير بغضب وهو يهم للخروج /واخدها اربيها شويه علشان انتي وأبوها معرفتوش تربوها اشكال زباله جاتكم القرف ....


يتبع الفصل الثامن اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent