Ads by Google X

رواية معشوقتي طفلة الفصل الثامن 8 بقلم ندى ناصر

الصفحة الرئيسية

   رواية معشوقتي طفلة الفصل الثامن  بقلم ندى ناصر

رواية معشوقتي طفلة الفصل الثامن 

مصطفي : انتي بتعملي ايه و ايه ده
رنا بتوتر : أنا انا بعمل عصير ل لملك
مصطفي : طب و ايه الي انتي حطتي ده
رنا : ده ده حاجة بتخلي طعم العصير
مصطفي بخبث : طب اشربي منه
رنا بتوتر : مش بحب العصير علي الصبح كده بيتعبني
مصطفي بخبث : اشربي منه حبة صغيرين مش هيعملوا حاجة
رنا وهي علي وشك البكاء : لا
مصطفي : ليه هو في حاجة ولا ايه
رنا بدموع وترجي : بالله عليك ما تقول لحد خلاص مش هدي لملك و هارمي اهو 
مصطفي بخبث : لا كملي الي انتي بتعملي ولا كأني شوفت حاجة وروحي ادهولها
ومشي ورنا كانت مستغربة جدا بس حمدة ربنا انه طلع مش هامه حد
مصطفي وهو ماشي و الابتسامة الشيطانية علي وشه : احسن مش فرحان بيها يا خويا اهي هتروحي هي كمان هتحصل صحابتها
عند ملك وفارس
فارس كان صحي و ملك لسه نايمة في حضنه وهو بيبص عليها بابتسامة و بيلعب في شعرها و بيقرب منها وبيشم رحتها زي الفرولة الي مش بيشبع منها و بيقرب منها وبيرفع وشها ليه وبدون وعي منه بيبو*سها برقة عشان متصحاش بس بيقطعه الخبط علي الباب
فارس بغضب : مين بيخبط
مرنا : أنا مرنا انا جابت الفطار
فارس ازن لها وحطة الفطار و مشيت
فارس : ملك ملك يلا اصحي
ملك بنوم : اممم عايزة انام
فارس : كفاية نووم اصحي بقا
ملك صحيت : صبااح الخير
فارس بابتسامة : صباح النوور
فارس : يلا عشان تفطري
ملك بابتسامة : ماشي
وبداوء يكلوا هما الاتنين
فارس : ملك هو انتي ليه اتغيرتي
ملك بستغرب : اتغيرت ازي يعني
فارس : كأنتي في الأول خايفة مني ومش طياقني ليه اتغيرتي وبقيتي تضحكي في وشي وتهزري معيا
ملك : عشان اتعودت عليك عاادي يعني
فارس : امممم
ملك : ممكن اسالك سوال
فارس : قولي
ملك : انت ليه رافض تعمل العملية مع ان نسبة نجاحها عالية
فارس بغضب : وانتي عرفتي منين بقاا قولي بقاا انتي كريم باشا راح قالك فاعشان كده اتغيرتي معيا عشان كده
ملك بتوتر: تو تو كده نزعل من بعضينا متزعقش تاني عشان انا عيوطة و ثم انا سمعتك وانت بتتكلم في الفون وبس
فارس : قاعدة انتي بتلمعي اكر صح
ملك بارتياح عشان صدقها : ابدا انا كانت معدية بصدفة وسمعتك
فارس بغضب :ماشي ده شئ ميخصكيش اعمل معملش اهبب متهببش برحتي
ملك : ليه كده طه ماتفتح مجال لنقاش وبلاش تهب في وشي كده ياعم الحاج
فارس : بسسسسس اسكتي بقا بسسسس مبحبش الزن
ملك بضحك : هههه ايه بسس بسس هو انت بتنادي علي قطة كل شوية بسس بسس
فارس : انتي فعلا تشلي 
ملك بضحك : هههههه طب ما تبعني وتشتري أرنب وخلاص 
فارس بضحك : هههههه المشكلة انك بتقولي الكلام وتضحكي انتي 
ملك : ها موافق تعملها ولا ايه
فارس : امممم هشوف 
وفارس شرب القهوه بتاعته و ملك شربت العصير بتاعها 
🥀🥀🥀🥀🥀🥀❤️❤️❤️🥀🥀🥀🥀🥀
فارس نزل و دخل مكتب كريم باشا 
فارس : خلاص موافق انا هعمل العملية 
كريم باشا بابتسامه : زينة العقل انا هتصل حلا عشان يحضروا الطيارة 
وفعلا حضروا الطيارة وسفروا لفرنسا كلهم حتي يارا و سلوي رحوا معهم بحجة عشان يخدموهم 
Médecin : Je vais lui écrire un médicament et il le prendra pendant une semaine, et ce sera un appareil pour effectuer l'opération
الطبيب بالفرنسي : سوف اكتب له بعض الادوية و ياخدها لسبوع و سوف يكون جهاز لإجراء العملية
Faris : D'accord, merci
فارس : تمام شكرا
وعدي اسبوع وملك كانت بتهتم بفارس و مرنا لسه بتحط لملك في الأكل نفس الدواء و كريم باشا مبسوط من اهتمام ملك لفارس 
وجه يوم العملية ملك كانت خايفة جدا علي فارس
فارس مسك ايدين ملك : ملك عايزة اقولك حاجة
ملك : اقول الي انت عايزه 
فارس : لو حصلي حاجة عايز اشكرك علي وقفة جنبي و الوقت الي قضدتي معيا و حاجة كمان انا انا بح... 
L'infirmière : S'il vous plaît, Fares Pacha, la salle d'opération est prête.
الممرضة : لو سمحت فارس باشا غرفة العمليات جاهزة هيا بنا
ملك مسكت ايده ودمعة نزلت من عينها : انت هتبقا كويس وهتبقا احسن من الاول 
فارس مسح دموعها : ان شاء الله يلا بااي
ملك : لا إله إلا الله 
فارس : محمد رسول الله 
و دخل أوضة العمليات و ملك خايفة جدا وكريم باشا بيحوال يخفف عليها ويطنها انه هيبقي كويس 
عدة تلات ساعات و ملك خلاص شوية وهتمو*ت من القلق والخوف 
وكريم باشا خرج بيعمل مكلمة فاجاة مصطفي دخل لملك وقال : تو تو شكلك وقعتي يعيني عرفة فارس لما يقف علي رجله تاني هيرميكي او ممكن يتسلي بيكي وبعدها يرميكي بجد صعبنة عليا 
ملك  : أنا مش فاهمة 
مصطفي بخبث : طبعا ما انتي صغيرة و اكيد مش هتفهمي فارس لما يمشي ويرجع زي الاول مش هيبص لطفلة زيك
ملك بتسمع و عيونه بتدمع لوحدها بس قطعهم خروج الدكتور من أوضة العمليات و.......


يتبع الفصل التاسع  اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent