رواية ملكي ولكن الفصل الختامي بقلم شروق احمد
رواية ملكي ولكن الفصل الختامي
الرصاصه جات ف ساره
ساره.. اهه
مصطفي بخوف... ساره ساره فتحي عيونك ياساره
دخلو المستشفي
.وساره دخلن اوضه العمليات
مصطفي.. انا غبي اكيد هي السبب وفضل يعيط زي الطفل
الدكتور.. الحمدالله قدرنا ننقذ المريضه حضرتك هي عيزاك
مصطفي.. تمام
وفعلا دخل مصطفي لساره
ساره بضحك.. اي خوفت عليا
مصطفي.. وربنا انتي عفري*ته
ساره.. خوفت عليا مش كده
مصطفي.. اقولك الحقيقه
ساره.. قول
مصطفي.. انا خفت عليكي عشان بحبك اه بحبك متستغربيش بس مكنتش اعرف مشاعري لحد متاكد
ساره بصدمه وفرح ودموع.. انت بتتكلم بجد يااه اخيرا الجح*ش حس بقي
مصطفي.. انا بحبك
ساره.. ونا كمان بحبك وبحب ضحكتك ممكن تضحك
مصطفى بضحك.. اهو ياستي
ساره ومصطفي حياتهم اتغيرت وحبو بعض
عدت سنين كتير وصقر وملاك حبو بعض اوي وحبهم بيكبر
جابو ولد وسمو يوسف
صقر.. يوسف خد هنا
يوسف.. في اي يابابا
صقر.. نت بتحب بنت مصطفي (اه صح مصطفي يعرف صقر وساره تعرف ملاك)
يوسف بتوتر.. نت عرفت منين
صقر.. يواد عل بابا بردو
يوسف.. اه بحبها بس خايف
صقر.. ونا موافق
يوسف بحزن.. بس هي يمكن مش بتحبني
صقر بحنيه.. هنعمل خطه لو كدا
يوسف.. تمام
صقر.. يلا روح البس عشان هنروح عندهم
يوسف.. اشطا يابا
صقر.. امشي يابن الكل*ب
يوسف.. اخر اللي يهزر مع ابو انا داخل
يوسف قابل امو وهو ماشي
يوسف.. امومي الحلوه وحضنها
ملاك.. ولد عيب بابا يزعل
يوسف.. يزعل اي دا انا ابنك بردو وغمزلها
ملاك بضحك.. انت متربتش يلا
يوسف..اي ياست الكل دا انا ابنك مش ولد من الشارع
صقر بتريقه.. ونت الصادق جايبنك من قدام باب جامع
يوسف بضحك.. منا بقول انت بتعملني بو*حش ليه
صقر.. قوم ياض من جمب امك
يوسف.. حاضر
وفعلا قام
صقر.. انتي سيبه الواد يحضن فيكي
ملاك.. هو نت مش مقتنع ليه ان دا ابني
صقر.. حته ميحضنكيش
ملاك.. هو نت غيران ياراجل من ابنك
صقر.. واغير من كل الرجال
ملاك بضحك... طيب يخويا يلا عشان نروح بيت مصطفي
صقر.. يلا قومي البسي
ملاك.. ماشي
ولبسو وراحو بيت مصطفي
راحو وقعدو يضحكو ويهزرو
مصطفي.. تعالي يانور
نور بنت مصطفي.. اي يابابي
مصطفي.. تعالي
نور.. ازيكم
يوسف قام واقف.. ازيك
نور بتكبر.. ازيك
يوسف عرف انها متكبره فااتكبر
يوسف بتكبر.. بابا انا خارج رايح الشركه
صقر.. طيب ياحبيبي روح
نور.. هو نا ممكن اجي معاكي
يوسف بتكبر.. انا ماشي
ومشي
نور اتغاظت جدا وطلعت جناحها
يوسف راح لصحابو
يوسف.. انا زهقت ياشباب
مازن.. اتكبر عليها
يوسف.. مهو دا اللي هيحصل
يوسف خرج من عند صحابو وراح بيت مصطفي
يوسف.. مش يلا يابابا
صقر.. ملسه بدري
يوسف.. لا يلا كفايه
مصطفي.. متخليك يايوسف
يوسف.. معلش مره تاني
مصطفي استغرب يوسف انو كان باين انو زعلان
مصطفي.. تعالا عيزك
يوسف.. طيب
مصطفي راح مع يوسف
يوسف.. ف اي ياعمي
مصطفي.. انت بتحب نور مش كدا
يوسف بتوتر.. ياعمي
مصطفي.. انا عارف
يوسف.. اه بصراحه بحبها بس هي متكبره عليا
مصطفي.. هي كمان بتحبك بس هي بتتكبر عشان متعرفكش انها بتحبك
يوسف بفرحه.. بجد
مصطفي.. ايوه
يوسف.. طيب ازاي اقولها
مصطفي.. انت وشطارتك بقي
يوسف.. اشتا
ويوسف مشي من كتر ماهو فرحان
مصطفي دخل لنور
مصطفي.. صاحيه يقلب بابا
نور.. ايوهه
مصطفي..عايزه اسالك سؤال
نور.. اسال يابابا
مصطفي.. نتي بتحبي يوسف
نور بتوتر.. ها لا يابابا دا احنا وصغيرين
مصطفي.. بطلي كدب
نور.. بصراحه ايوه
مصطفي.. وهو بيحبك علفكره
نور.. مين قالك
مصطفي.. يوسف بنفسه انتي فاكره انو بيخبي عليا عمره مخبي عليا يوسف حاجه
نور.. طب والحل
مصطفي.. هو عايز يتقدم
نور.. اه
مصطفي.. موافقه
نور.. طبعا يابابا
مصطفي بضحك.. بصو بنت الكل*ب مش مكسوفه مني وقلدها(طبعا يابابا) خلي عندك دم شويا
نور بكسوف.. طب اقول ايه
مصطفي.. واخيرا بقيتي عروسه يانور ياحبيبتي
نور.. انت اعظم اب يابابا
مصطفي.. ونتي اعظم بنت
وحضنها
اشرقت الصباح
مصطفي رن عل يوسف
مصطفي.. يوسف
يوسف بسرعه.. قالت اي
مصطفي.. للاسف
يوسف.. منا عارف تلقيها ف حياتها حد تاني
مصطفي.. طلعت بتحبك وموافقه عليك
يوسف بفرحه.. قول والله
مصطفي.. والله
يوسف.. تمام هاجي اتقدم علطول
مصطفي.. مستنيك
يوسف قفل وراح يفرح عيلته
يوسف ونور اتخطبو وحبو بعض وحبهم عمره مقل بلعكس حبهم بيزيد
وعايله كلها ف فرح وسعاده ومفيش حزن ابدا
عايزه اقول اني لو بتحب شخص اعترف يمكن هو كمان بيحبك
تمت الرواية كاملة عبر مدونة دليل الروايات
- الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية كاملة :"رواية ملكي ولكن" اضغط على اسم الرواية