رواية حب خلف الكواليس الفصل الخامس عشر بقلم نجوى إبراهيم
رواية حب خلف الكواليس الفصل الخامس عشر
سيلا ومالك صحيوا وقرروا هيرجعوا القاهره تاني لان مالك عنده شغل جهزوا شنطهم وركبوا العربيه ورجعوا علي القاهره في الطريق
مالك :تعرفي البت ليان وحشتني اوووي مش متعود تغيب عني كدا
سيلا:يعني هو انا اللي متعوده علي غيابها دا انا وهي مكناش بنفترق ابدا
مالك:لما نروح نكلمها فيديو كول نطمن عليها هي وادهم
سيلا :مدت ايديها وشغلت اغنيه رومانسيه انا مش عارفه اجمعها بس هي رومانسيه 😂😂😂💔
وفضلنا هي ومالك يرددوا في الاغنيه لحد ما وصلوا القاهره
مالك:مااااااااااماااااااا انتي فين وحشتيني
هبه طلعت علي صوت مالك وجريت حضنت سيلا وقالت حبيبتي وحشتيني عامله اي ي روحي
سيلا:انا بخير ي ماما طول ما انتي بخيرر انتي كمان وحشتيني اوووي والله
مالك:هو انا شفاف وانا معرفش ي بااااااااااباااااااا انت فين انت اللي هتنصفني
احمد:جه وراح علي سيلا حضنها وقالها وحشتيني ي قلب بابا عامله اي
سيلا:بابا حبيبي وانت وحشتني والله عامل اي ي حبيبي
احمد:بخير ي حبيبتي طول ما انتي ومالك بخير ومبسوطين
مالك:هو انتوا خليتوا فيها مالك دا كأني شفاف بالضبط سملتوا عليها واحضان وبوس وكأني مش موجود وعمل نفسه مقصوص
ابوه وأمه راحوا حضنوه وضحكوا وقالوا بننكشك هو احنا لينا غيرك
مالك: قالهم تعالوا نكلم ليان فيديو نطمن عليها ونرخم عليهم وقعدوا كلهم ومالك طلع فونه وبدأ يرن عليها بس ملقاش رد بدأت هبه تقلق والرعب يدب في قلبها
هبه:انا بدأت اخاف هي مبتردش لي رنينا اكتر من ٢٠ مره محدش رد وهي مقالتش انها هتنزل مصر امتي
احمد:اهدي ي هبه ممكن يكونوا تحت ونسيت فونها رن ي مالك علي ادهم
مالك:بدا يرن علي ادهم وبرضو مفيش رد فالكل بدا يقلق خلاص ي جماعه احنا نطلع نغير بعدين نرن عليهم جايز تحت أو نايمين عذرهم معاهم واخد سيلا وطلعوا فوق في شقتهم
نروح عند ادهم وليان اللي بدوا يفوقوا ولقيوا نفسهم في اوضه غريبه ومربوطين ادهم فضل يقول ليان ليان ومفيش رد فجأه الباب اتفتح وطبعا هما مغميين عيونهم
جاك :(ايوا ي جماعه جاك طليق مريم هو اللي خطفهم عشان ينتقم من ادهم وليان كانت عجباه
مرحبا بك مستر أدهم اشتقنا لك طبعا الحوار انجلش بس انا مترجماه
ادهم:من انت وكيف تجرؤ علي اختطافي فك قيودي ودعنا نري من هو الرجل بيننا
جاك:راح علي ادهم وفك الرباط من علي عيونه وادهم اتصدم لما فتح لقي جاك الان اتضحت لك الرؤيه وعلمت من انا
ادهم :ايها الحقير كيف تجرؤ علي فعل هذا كانت هذه غلطتي من البدايه أنني لما اقوم بقتلك فور رويتك تعذب اختي
جاك :هدئ من روعك ادهم فسوف تقوم برؤيتي استمتع بزوجتك يالها من حوريه تملك من الجمال المختلط بين الشرقي والغربي
ادهم:بصراخ لا تتحدث عن زوجتي ايها الكلب سوف اقتلك ان قومت بالاقتراب منها فك قيدي وانظر ماذا سافعل بك
لارا:ادهم حبيبي وحشتني زي مة جاك هيستمتع بالسلعوه بتعتك انا كمان هستمتع بيك
ادهم:بصدمه لارا كنت عارف انك كلبه وخاينه ورحمه امي لاندمك ندم عمرك
ليان بدأت تفوق وتنده غلي ادهم
ادهم:ليان حبيبتي متخافيش انا هنا جمبك
ليان:ادهم انا لي مش شايفه حاجه ولي مربوطه احنا فين انا خايفه ي ادهم
جاك:قرب غلي ليان وشال غطا عيونها مرحبا ي حلوتي كيف حالك انتي هنا بين يدي سوف نستمتع كثيرا امام أعين زوجك
ليان:اياك ان تلمسني سوف اقطع يدك
جاك:يعجبني الفتاه الشرسه سوف نستمتع كثير وقرب غشان يلمس شعرها
ادهم:بصوت مرعب إياك أن تقترب منها سوف افصل راسك عن جسدك
جاك:خاف ورجع ورا وجاب حقنه في ايده وحقنه لادهم تحت صراخ ليان
لارا:جاك مة هذا لماذا غيرت الاتفاق لم نقم بالاتفاق علي هذا
جاك:هذا هيروين عزيزتي سوف اجعله مدمن حتي تسطتعين ترويضه كلما اردتيه امنعي عنه الجرعه وسياتيكي فورا وضحكوا معا بشر
قام جاك بحقن ادهم بالهيروين كل ست ساعات حتي أصبحت الكميه كبيره جدا في جسد ادهم وأصبح شاحب كالاموات مر اسبوع علي هذا الوضع يأتي جاك كل ست ساعات ليحقن ادهم ويغادر تاركة اياهم يموتون بالبطي فقد فك قيدهم
ليا:اخدت ادهم في حضنها وعيطت جامد ودعت ربنا يفك أسرهم ويطلعوا من المكان دا
ادهم حبيبي فوق متخوفنيش عليك هتبقا كويس والله ربنا ينتقم منهم
ادهم:متمسك بليان زي الطفل الصغير وتحت عيونه بقا اسود ووشه شاحب انا عاوز الجرعه ي ليان جسمي واجعني ابوس ايدك خليه يديهالي انة تعبان
ليان:بعياط هستيري لا ي ادهم والنبي لا انت مش مدمن انت كويس سيطر علي نفسك عشاني انا بستقوي بيك يااااارب حد ينقذنا
ادهم:بصي الساعه اللي في أيدي دي متوصله بساعه أسر اضغطي غلي الزرار دا جامد وهي هتفتح بعدين اضغطي علي اسم أسر وهي هترن عنده وساعتها هنتواصل معاه
ليان بدات تعمل زي ما ادهم قالها بالضبط
في مصر هبه بطلت اكل ومش مبطله عياط هي وسيلا علي ادهم وليان اللي بقالهم اسبوع مختفيين بعد ما أسر اتصل بالفندق في اسبانيا واكدولهم ان ادهم وليان مشيوا من اسبوع
مالك وأسر سافروا اسبانيا يدوروا علي ادهم وليان وسيلا ومريم وداده سعاد واحمد كلهم قاعدين في فيلا ادهم
أسر ومالك كانوا لسه داخلين أوتيل عشان يستريحوا من اللف ويرجعوا يكملوا تاني فجأه أسر لقي الساعه بتعته بتنور باسم ادهم كان هيتجنن ورد بسرعه
اسر:ادهم حبيبي انت فين انت كويس
ادهم:بصوت ضعيف ويكاد يكون معدوم من تعبه بسبب ان جاك مدلوش الجرعه انهارده وسابه يتعذب أسر اسمعني هبعتلك اللوكيشن تعال انقذنا جاك خاطفنا
اسر:بصدمه ادهم انت بتقول اي
ليان:بعياط هستيري أسر الحقنا جاك طول الاسبوع بيدي ادهم حقن هيروين وخلاه مدمن ومنعها عنه انهارده وهو اغمي عليه الحقنا ي أسر
مالك:بعياط ليان حبيبتي أنتي كويسه متخافيش احنا هنجيلك والله لاخليه يندم علي اليوم الىي اتولد فيه
ليان:مالك حبيبي انقذنا احنا بنموت والكلب دا قال انه هينفذ خطته انهارده
ليان قفلت بعد ما أسر حدد موقعهم واللي مكنش بعيد خالص عن مكان تواجد مالك وأسر وراحوا بسرعه المكان وكان جاك جه عشان ياخد ليان
جاك:مرحبا سنيوريتا حان الان موعد الاستمتاع بهذا الجمال
ليان:بنظرات قرف منه تفت عليه وقالت لن تحصل علي هذا باحلامك انا ملك لادهم حبيبي فقط لن يلمسني أحدا غيره
جاك :خبط ادهم برجله أهذا هو حبييك لا يقوي حتي علي حمل نفسه كيف سيحميكي ةذا
ليان:ادهم لين يدعك تلمسني سوف يقتلك جاك
جاك:بضحكه صاخبه لقد ارعبتيني فعلا انا حقا خائفا منه
اسر:بصوت مرعب من وراه بعد ما قتل كل رجالته وقتل لارا كمان ستخاف فعلا ايها الجبان ولكن ليس من ادهم لكن منا وقام ةسر ومالك بالانقضاض عليه وقاموا بضربه الي ةن فقد وعيه ثم قاموا بتخديره
مالك:جري غلي ليان وفضل يحضن فيها ويعيط حبيبتي خوفينا عليكي
ليان:مالك الحق ادهم ادهم بيموت
مالك وأسر وليان جريوا علي ادهم لقيوا نبضه ضعيف طلبوا طياره مجهزه لمصر وفعلا نقلوا ادهم واخدوا جاك معاهم
وصلوا المستشفي والدكتور جري اخد ادهم وكشف عليه والكل كان مستني علي اعصابه وطلع الدكتور وقال
ليان:دكتور أدهم اخباره اي هو كويس صح
الدكتور :للأسف المريض ............
يتبع الفصل السادس عشر اضغط هنا
- الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية كاملة :"رواية حب خلف الكواليس" اضغط على اسم الرواية