رواية أسر قلبي الجزء الثاني 2 الفصل الثامن بقلم ندى رأفت
رواية أسر قلبي الجزء الثاني 2 الفصل الثامن
نور كانت بصه بصدمه ..على مايا ..الي ابتدت تنز"ف ..من منطقه قلبها ...وقعت مايا المسدس من إيدها ووق"عت مي"ته وأول ما وق"عت ظهر فارس الي كان وراها وماس"ك المسدس ..
فارس نزل مسدسه بهدوء ..
نور بصدمه وخوف : انت ليه عملت كدا يا عمو ..
فارس بسخريه وزعيق : عمو إيه يا نور احنا هنس"تهبل..
نور بصت لتحت وابتدت الدموع تنزل من عنيها وقالت بقهر : يا رتني ما كنت اعرفك ولا شوفتك ..
فارس ببرود وسخريه : تؤ تؤ ..انا دلع البنات دا مينفعش معايا خالص ..وبعدين انتي مضايقه ليه لو خلصتي مهمتك مظبوط ..هديكي فلوس مكنتيش تحلمي بربعها حتى ..
نور بعياط جامد : وانا مش عايزه فلوس منك انا مش عايزه حاجه ..
فارس : ممم ..يعني مش عايزه حاجه ..حتى امك واختك الصغيره كمان مش عيزاهم طب تمام ..الي انتي عايزاه..
نور بزعيق وعياط وخوف :لااا علشان خطري امي واختي لا ...
فارس بزعيق : يبقى خلاص تعملي الي احنا اتفقنا عليه ..ومن غير كلام كتير ..
نور بدموع : طب اعمل اي حاجه تانيه لكن ..دا لأ ...
فارس ضحك جامد وقر"ب منها وفجأه شد"ها من شعرها وقال : انتي حبت"يه يا قطه ولا إيه ..بصي بقاا علشان ..متعصبش ..عليكي اكتر من كدا لان انا عصبيتي ..وحشه اوي واحسنلك متجربهاش ..هتعملي الي انا قولت عليه وعلى اكمل وجه كمان ..والا مش هتشوفي امك واختك تاني انتي فاهمه ..وبعدها رم"اها على الأرض جااامد ..
قامت نور وقالت بقهر ودموع مكتومه : طب ..أدهم ..قرب يجي هنعمل ايه في موضوع مايا..
فارس ببرود : هقولك تعملي ايه ...
الكاتبه :Miyano shiho(ندى رأفت )
بليل ...
دخل أدهم الفله ..وطلع علطول اوضته .....علشان يشوف نور لكنه اول ما دخل انصدم لانه ملقهاش ..ولقى د"م كتير على الأرض
أدهم بخوف : فضل ينادي على سناء لكن مفيش رد فجأه...
فارس : بتدور على البنت يا أدهم صح ..
أدهم بتوتر : هي فين يا بابا ...
فارس : هربت ..
أدهم بخوف : ليه انت عملتلها إيه..
فارس : مش انا الي عملت مايا والبنت ..الي عملوا ..مايا دخلت بالقوه وقتل"ت سناء ...والبنت قتل"تها من الخوف وهربت قولتلك يا أدهم وحذرتك متجبهاش ..تاني وتقطع صلتك بيها ..
فجأه..نزل أدهم بخوف ..وركب عربيته ..ومشي ...
فارس بزعيق : أدهم يا أدهم...
فضل أدهم يسوق بسرعه بخوف ..وفجأه لمحها على احد الأرصفة وكانت إيدها مليانه د"م وكانت قاعده تعيط وقف أدهم عربيته بسرعه ..ورحلها وقال بخوف : انتي كويسه ..
نور بخوف وعياط : انا ق"تلت حد انا قت"لت حد وقعدت تعيط جامد ..
أدهم : متخافيش..انا معاكي مش ممكن حد يأذيكي وانا معاكي ...وجنبك ..
نور بعياط جامد : بس انا قت"لت ..
أدهم م"سك إيدها وقال : تعالي معايا واهدي ..ومفيش اي حد هيعرف ..حاجه ..
سابت نور ايده بعصبيه وقالت بهستريا وعياط.جامد : وانا اجي معاك ..ليه انت تقربلي ايه .. انا لو مكنتش جيت معاك اصلا من الاول مكنش حصل كل دا ..انا بكر"هك امشي لو سمحت ..نور كانت متخيله ان الي قدمها فارس مش أدهم...
ادهم : اهدي ..طيب وتعالي ..
نور بزعيق : اجي ليه فهمني ..انا زهقت ..ابعد عني وامشي لو سمحت ..
أدهم وابتدى يتعصب : مش همشي غير لما تيجي معايا ..
نور بعياط : طب بمناسبه ايه اجي طيب انا ولا اختك ..ولا مراتك ..ولا بنتك ..فأجي ليه بقاا ..سبني لو سمحت وامشي ..
أدهم مس"ك.آيدها بعصبيه وقال : انا عايزك تيجي بقاا ..
ش"دت نور إيدها بعصبيه ولطش"ته بالقلم وقالت بعصبيه: متمسكش إيدي كدا تاني ..يقاا ...
فجأه لقت نور نفسها بتترفع من على الأرض...
نور بص"ريخ : سبني .. بقولك...طب اقتل"ني وريحني ..طيب
أدهم دخلها العربيه وقفل الباب بعصبيه ..وركب وطلع على فلته ..
وخد نور..وطلع فلته ..وبعدها قعدها على الكنبه....
نور ومش راضيه توقف عياط ...قالت : انا عايزه ماما ..انا عايزه امشي ...
وبعد فتره ....
دخل المأذون وقعد في نصهم ...
ونور كانت في مرحله لا وعي ...
فجأه أدهم مس"ك إيدها وحط فيها قلم وكتب اسمها على الورقه وقال : نور ايه ..
بصتله نور بتعب وخوف لأنها مش عايزه تعمل كدا ..لكنها قالت بتعب : نور ..نور سيد أحمد..
كتب أدهم الاسم ..وبعدها كتب اسمه ..
وفجأه سمعت نور بارك الله لكما وبارك عليكما وجمع بينكما في خير ...........
يتبع الفصل التاسع اضغط هنا
- الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية كاملة :"رواية أسر قلبي" اضغط على اسم الرواية