Ads by Google X

رواية الدكتورة والمغرور الفصل الثلاثون 30 - بقلم الكاتبة الصغيرة

الصفحة الرئيسية

    رواية الدكتورة والمغرور الفصل الثلاثون  بقلم الكاتبة الصغيرة

رواية الدكتورة والمغرور الفصل الثلاثون 

كلهم قامو من مكانهم بخضه ع زعيق زين.. 
محمد بقلق: في ايه يا زين حصل ايه 
زين قعد ع الكرسي بتعب وقله حيله ومد ايدو بتلفونو لي محمد وقال: خطف'و ياسمين 
محمد بصدمه: انت بتقول ايييييه 
واخد منو التلفون لقا ياسمين مربو*طه ع كرسي ومغمي عليها وباين ع حالتها انها تعبا*نه خصوصا انها حامل.. 
محمد بانفعال ودموع: لاااااااااااا لييييه ليييييه عاوز يخدها مني ليه 
زين وعمر وهشام بصو ليه بصدمه ومن انفعالو.. 
هشام: اهدوا ي جماعه علشان نعرف نلاقي حل 
عمر: انا هروح المركز وهتحقق من هناك وهحاول ع قد مقدر اوصل لي اي خيط يوصلنا ليهاا 
محمد بدموع وغضب: مش هسيبك يا حساااام المرادي مش هر*حمك ومش هعديهاا. 
محمد قام بعصبيه وخد عربيتو ومشاا.. 
عمر بص ع زين لقاه ضا*يع وحاطت وشو بين ايديه ومفيش منو اي تصرف او اي كلمه عمر وهشام راحو عندو .. 
هشام بهدوء: اهدا يا صاحبي احنا جنبك ومش هنسيب الي عمل كده صدقني وهنحاول ع قد منقدر ان نوصلها 
عمر بزعل: انا هروح مركز الشرطه وانت خلي بالكو هنا ولو حصل اي حاجه جديده بلغوني بيها فوراا 
هشام: تمام 
عمر طلع اخد عربيتو ومشاا.. 

زين بجديه: هشام انا عاوز اخلص من حسام المرادي مبقتش عاوز اشوفو في حياتي 
هشام بتنفيذ: هيحصل يا صاحبي 
زين: انا هطلع اطمن ع نيره واجي 
هشام: ماشي يا حبيبي 
زين طلع فوق ودخل لقاها نايمه وفي دموع ع وشهاا قرب قعد ع طرف السر*ير بهدوء ومسحلها دموعهاا وبا*س ايديهاا نيره صحت بخضه وقالت: زين انت كويس يا حبيبي 
زين ببتسامه وهدوء عكس الي جواه: كنتي بتعيطي ليه يا حبيبتي 
نيره بتوتر: مكنتش بعيط ولا حاجه يا عيون حبيبتك انا بس عيني كانت وجعاني شويه 
زين تنهد وقال: ياسمين اتخطف*ت 
نيره بصدمه: ازاااي يا زين انت مش قولت انك عامل كل احتياطتك من نحيت حسام 
زين بعصبيه وعيونو كلها دموع: ما ده الي هيجنني يا نيررره انو وصلها ازاي وعمل كده ازااااي ازااااي 
نيره قربت منو ومسحتلو دموعو وخدتو في حضنهاا بتملك وقالت: كلو هيعدي يا حبيبي والله وانا جنبك ومعاك 
زين بعد عنهاا وبا*س دماغهاا وقال: ربنا يخليكي ليا يا حبيبتي 
وفجأه زين سمع صوت ضر*ب مسد*س وزعيق هشااام نيرره صررخت بخوف زين راح يجري وطلع المسد*س بتاعو وبص من شباك الاوضه لقا هشام مغمي عليه والحراس نفس حال هشام ورجاله كتيرر محاوطه الفيلا من كل مكان زين بص لي نيره بدموع وقال بزعيق: قووومي بسرررعه 
نيره بعياط مع صوت الرصا*ص الي بيزيد: زين اناا خاايفه متسبنيش ونبي 
زين بصلها بدموع وقال: متخافيش يا نيرره انا معاكي وافديكي بروحي 
وشدها من ايديها ولسه خارجين من باب الاوضه زين اتفجأ بي حسام و3 رجاله معاه.. 
حسام بغرور: مش قولتلك مش هسيبك 
زين بزعيق وغضب جحيمي: انااا الي مش هرحمك يا حسااام هخليك تتمنا المو*ت ومش هتطولو
حسام بسخريه: هاتوهاا 
زين بغضب وزعيق: لو حد قررب منهااا هطلع رو*حو في ايدي انتو فاهمين 
ورفع المسد*س بتاعو في وشهم ونيره مسكت في كتفو اكتر وهي خايفه وبتعيط.. 
وفجأه جيه حد من ورا زين من شباك الاوضه وخبطو ع دما*غوو زين حاول انو ميفقدش السيطره بس للاسف وقع ع الارض من شدت الضر*به نيره نزلت ع الارض لي زين وقعدت تصر*خ وتعيط وتتر*جاه انو يقوم بس كان مش واعي.. 
نيره بصراخ: زيييييييييين قوووووم علشان خاااطري متسبنيش قوم زيييييييين 
زين لم سمعها وهي بتصر*خ باسمو حاول يقاوم وكان لسه هيقوم بتعب جيه الراجل ضر*بو تاني علشان ميقومش 
نيره بعصبيه وعياط: لاااااااا زييييين ابعد ايدك عنو يا متخ*لف زيين قوم علشان خاطري 
حسام وهو بيشدها من ع الارض: قومي معايا يااله 
زين بصلها بدموع وتعب وبيحاول يقوم بس فشل في كده.. 
حسام شد نيره بقوه وهي بتصر*خ وخايفه ع زين حسام ركبها العربيه وخدها ومشااا... 
عند رنيم وامها 
رنيم بفرحه وصراخ: مامااااااا يا ماماااااااا 
امها بخضه: في اييه يا رنيم بتزعقي كده ليه 
رنيم بفرحه: خلاااص يا ماما نفذو كل حاجه وهنخلص منهااا اخيررا هخلص منهااا 
امها بعدم فهم: قصدك نيره 
رنيم بجنون: اه يا ماما وانا قولتلهم ميعملوش فيها اي حاجه غير لم اروح انا واقتله*ا بنفسي 
امها بصتلها بصدمه.. 


يتبع الفصل الواحد والثلاثون 31 اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent