رواية الدكتورة والمغرور الفصل الثاني والثلاثون 32 بقلم الكاتبة الصغيرة
رواية الدكتورة والمغرور الفصل الثاني والثلاثون 32
رنيم فتحت عنيها بخوف لقت مروان رفع ايديها لي فوق والرصا*صه مصبتش نيره بصت لي مروان بعصبيه وقالت: ليييييييه عملت كده لييييه
مروان بعصبيه: انا مش قولتلك متلمسهاش يا رنييم
رنيم بتمثيل الزعل: كده يا مروان انت مش قولتلي انا هجبهالك وتعملي فيها الي انتي عوزاه انتي..
مروان ببرود: هششش مش عاوزه اسمع صوتك اتفضلي براا
رنيم بصتلو بغل وبصت لي نيره بغضب وخدت شنطتها ومشيت...
نيره بسخريه: قلبك كبير اوي يا اخ والله
مروان بصلها بعدم اهتمام وسبها ومشاا
نيره الدموع اتجمعت في عنيها وقالت: الحمد لله ياارب الحمد لله ان المجنو*نه بنت المجا*نين دي ملحقتش تعملي حاجه..
عند اسماء في اوضتها كانت قلقانه جداا علشان نيره مبتردش عليها ولا عمررر..
اسماء بعصبيه: يوووووه بقاااا محدش بيرد ليييه اعمل ايه بس دلوقتي
وبعدين سمعت صوت خبط ع الباب راحت تفتح..
اسماء ببتسامه: اهلاا يا ملك اتفضلي
ملك ابتسمت ليها ودخلت..
اسماء: تشربي ايه يا روحي
ملك ببتسامه: لا شكرا يا حبيبتي انا مش عاوزه اشرب حاجه انا بس كنت جايه اسالك ع نيره لاني روحتلها المستشفى قالولي انها مجتش بقالها يومين او اكترر
اسماء بخوف: مش عارفه والله يا ملك انا بتصل بيهم كلهم مش بيردو علياا
ملك بقلق: بجد طيب هنعمل ايه دلوقتي
اسماء: مش عارفه بس ان شاءلله خيرر مفيش حاجه
ملك قامت من مكانها وقالت: طيب انا هعدي عليها في الفيلا عن اذنك
اسماء: طب استني اجي معاكي
ملك ببتسامه: لا خليكي شكلك تعبانه
اسماء: طيب ابقي طمنيني معلش
ملك ابتسمتلها ومشيت..
عند زين كان وصل المكان بس كان حوالين المكان رجاله كتيرر جدااا...
محمد بعصبيه: ياله يا زين هنهجم علطول انت فهمت القوه هتعمل اي صح
زين: ايوه
زين شاور للقوه الي معاه تهجم عليهم وبلفعل القوه نفزت وثواني والمكان كلو بقا محاوط برجاله زين وقدرو انهم يسيطروا عليهم بحكم خبرتهم وتعليمات زين...
نيره بدموع: يوووه بقاا انا خايفه اوي من المكان الي كلو ضلمه ده
وفجأه دخل ليها مروان وحسام وباين ع وش حسام علامات التوتر والخوف..
حسام بزعيق: هنعمل ايييه دلوقتي زين عرف مكناا ازاااي
مروان ببرود: واي يعني انا عاوز كده اصلاا
حسام بصدمه: يعنيييييي ايييه عاااوز كده زين هيقتلن*ا ودي بعيده اوي ع الي هيعملو فينا الاول
نيره فرحت من جواهااا جدا ان حبيبها وصل وان خلاص هيلحقهاا من الي هيا فيه ده..
وفجأه اترزع باب المكان الي هما موجدين فيه زين وهو رافع المسد*س في وشهم: محدش يتحرك من مكاانو انتو فاهمين
ووجهه كلامو لي محمد: افتح الز*فت النور ده يا محمد مش شايف الز*باله الي واقفين قدامي دول
مروان قرب فتح النور ووقف بثبات وقال بكل غرور: فتحتلك انا النور اهو يا زين بيه
زين بصدمه: مروااان
مروان بسخريه: اي رايك في المفاجأه دي بقااا
نيره بدموع: زيييييين
زين بصلها بعيون مشتاقه ليها ومليها الخوف عليهاا وقال: نيره انتي كويسه
مروان: اكيد كويسه انا مخلتش حد يلمسها مع انها كانت هتمو*ت من شويه
زين بصلو بحزن: مكنتش متخيل ان الضر*به القويه دي منك انت يا مروان
محمد بصدمه واتكلم في نفسو: والله منا عارف اي العيله دي الله يكون في عونك يا زين..
زين قرب لي نيره وفكلها ايديها وبص لي حسام بشر الي كان مستخبي ورا مروان...
زين بص لي ايديها الي كانت بتنز*ف من الحبل وفجأه شدها لحضنو وهي حضنتو بقوه وخوف وفضلت تعيط وبعد شويه بعدها عنو بهدوء ومسحلها دموعهاا وبص لي محمد نظره هو بس الي يعرفهاا..
نيره بصتلو بدموع وقالت: انا مش فاهمه حاجه يا زين مين مروان ده
زين بسخريه: ده مروان ده حبيبي
مروان بنفس سخريتو: اه طبعاا امال
وفجأه محمد ضر*ب حسام برصا*صه في رجلو وقع ع الارض وصرخ بو*جع...
مروان بصلو بعدم اهتمام وقال: مش عارف تاخد بالك عن كده شويه
حسام بعصبيه ووجع: انت بتقول ايييه يا متخلف انت اعااااا حد يلحقني من وسط الناس دي
نيره بصدمه وخوف: زين
زين ببتسامه: متخافيش يا حبيبتي دي حاجه بسيطه اوي قصاد الي هيحصل
وفجاه مروان وزين طلعو المسد*س في وقت واحد وحطوه في وش بعض نيره صرخت بخوف
نيره بدموع: زييييين
زين مكنش سامعلها كل الي كان مركز فيه مروان وبس وفضل يبصلو بشرر
مروان بسخريه وهو بيشد ع زرار المسد*س: مع السلامه يا ابن عمي
وبحركه سريعه وقفت نيره قدام زين والرصا*صه خدتها هيااا
محمد بصدمه ضرب طلق*ه ع مروان وقع ع الارض..
زين بص لي نيره الي واقعه ع الارض وغرقا*نه في دمه*ا وصرخ بكل ما فيه وقال: نيررررررررررررررررره لاااااااااااااا
مش عارفه ليه انا مصممه ان نيره هي الي تاخد الرصا*صه انا شريره اوي الحقيقه😂😂 توقعاتكم يا ترا نيره هتموت ولا لا
يتبع الفصل الثالث والثلاثون 33 اضغط هنا
- الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية كاملة :"رواية الدكتورة والمغرور" اضغط على اسم الرواية