Ads by Google X

رواية نور عيني الفصل الرابع والثلاثون 34 - بقلم بسملة بدوي

الصفحة الرئيسية

  رواية نور عيني  الفصل  الرابع والثلاثون 34 بقلم بسملة بدوي

رواية نور عيني الفصل  الرابع والثلاثون 34

سليم بغضب جحيمي وتوعد... الو يا مدحت الحقني بسرعه انا على الطريق السريع وبنت ال***** لعبت في الفرامل ومره واحده صرخ... نووووووووووووور وفجأه...  العربيه اتقلبت 
سليم شد نور بسرعه فِ حضنه عشان متتخبطش ويجرالها حاجه.. بس للاسف راسها اتخبطت جامد وبدأت تنذف 
وسليم برضو اتخبط فِ ازاز العربيه وكان هيقفد وعيه بس فضل يستحمل عشان نور وبص عشان يطمن عليها لقاها اغمى عليها حاول شدها بس مش عارف راسه بتدور جامد والرؤيه مشوشه 
سليم بوجع وخوف عليها.....  ن  نوري 
فتح الباب بصعوبه وبطلوع الروح خرج.. بص على العربيه لقاها بدخن جري بخوف... نوووووري نووووري وجري على العربيه ويفتح الباب بس معلق حاول كتير وبرضو معلق 
سليم بخوف عليها....... يااااا رب يااارب احميهاااالي بيبص لقا العربيه بدأت تو*لع 
سليم بفزع...... ن نووووور  وباصص على العربيه والدموع بتتكون فِ عيونه من فكره بعدها عنه وانها ممكن تروح منه تاني...  اعمل اعمل اي وبقا بيدور على اي حاجه يفتح بيها شباك العربيه بجنون  مش لاقي جري على العربيه فضل يخبط ويفتح فيها بعصبيه وراح جهته لقاها مقفوله برضو هو كان سند عليها وهو بيطلع بالغلط واتقفلت...... ااااااااه يااااااا رب احميهاااالي قووويني يااااا رب وبيبص على العربيه الي اتملت دخان بحر*قه.. لفت انتباهُه حجاره كبيره فرح وجري اخدها وفضل يك*سر فِ ازاز العربيه لحد ما اتك*سر وبيحاول يشدها منه بس خايف من الازاز يجر*حها دخل بنصه العلوي واخدها  واول ما خرجها حضنها جامد وفضل يقبل وجهها بلهفه وفرحه..... الحمدلله الحمدلله يارب الحمدلله.... نوري نوري فوق ياقلبي 
 بعد مُده فتحت عيونها بضعف ومدت ايدها ومسكت وشه...... ا ان انا كويسه ﯾ حبيبي وعيونها بدأت تقفل بالتدريج
سليم بلهفه وحنان......  نوري حبيبتي اوعي تقفلي عيونك
نور بتقاوم انها تفتحها..حطت ايدها على راسها بوجع..... اا ااه راسي  وقفلت عينها
سليم شالها وجري بيها بسرعه وبعِد عن العربيه وفجأه العربيه انفجر*ت.
سليم اخد نفسه براحه وفضل يبُص حواليه على مكان يقعدوا فيه واي حد يساعدهم بس مفيش... اشتالها وفضل يمشي بيها لوقت طويل لدرجه الليل بدأ يطلع 
سليم بص على نور وقرب منها وطبع قُبله حانيه طويله على راسها وكمل مشي لحد ما لقا بيت كبير ابتسم برتياح وراح ورن الجرس بس مفيش رد بص على البيت بتقييم هو باين عليه حلو ونضيف بس مهجور نوعًا ما...  كسر الباب بعزم قوته واتفتح شال نور وبدأت يدور بعينه على المكان 
سليم بص على نور ولقى راسها برضو لسا بتنذ*ف حتى بعد ما قطع قميصه عشان يمنع النزيف...حطها على الاريكه براحه وقال بصوت عالي نوعا ما..... يااااا لي هنااااا حد هناااااا 
مفيش رد 
بص لقا سلم طِلعُه بس افتكر نور ومن خوفه عليهانزل تاني اشتالها.. ثواني وحس بتعب كبير على اكتافُه وضهره بسبب المشي  والحرو*ق الي اتعرضلها وهو بينقذ نور من العربيه.... الافكار دي من راسه.... مش مهم انا المهم نوري انا هقدر استحمل متعود... انما هي لا.. 
طلع ودخل بيها لاول مره وقعت عينه عليها.... سطحهاعلى السرير وفضل يدور على تليفون مش لاقي قرب من نور وشال القميص الملفوف على راسها واشتالها ودخل بيها الحمام.. سندها بجسده العضلي وفضل ينضفلها الجر*ح ويغسله من الد*م وحملها تاني وسطحها وفضل يدور على علبه اسعافات اوليه 
سليم بعصبيه وقام كا*سر الفازه الي جنبه....... اوووووف بقاااا ازاي في بييت مش فيييه اسعااافات اوليه ولسا رايح يمشي لفت نظره خذنه سودا كبيره كانت ورا الفازه رفع حاجبه بتفاجئ ومد ايده يشوفها لقاها مفتوحه فتح وعينه اتفتحت على وسعها من الي فيها..... كان فيها فلوس كتير ودهب واوراق كتير وعلبه اسعافات اوليه استغرب من وجودها في الاول بس مهتمش واخدها وطلع جري لِنور...
وفِضل يعقملها الجر*وح...  دقايق ونور فتخت عيونها بوهن وضعف....... سليم حبيبي انت فين
سليم بلهفه...... انا اهو ياحبيبتي معاكي... انتي كويسه في حاجه وجعاكي..... مالك ياروحي 
نور استقامت بجزعها العلوي.......راسي بس بتوجعني شويه ومسكت وشه... بحنان المهم انت كويس 
سليم مسك ايدها الي على وشه وباسها......  طلما انتي بخير انا بخير 
نور عيطت جامد...... انا كنت خايفه اوي اوي ياسليم بس مش عليا على ولادنا وعليك 
سليم بيحاول يهديها...... ربنا عشان عارف نيتنا وعشان بيحبنا وقف معانا ونجدنا يانوري 
نور حضنته جامد  ...  سليم ضغط على ايده جامد من شده الوجع الي حسه... هي حست بيه وبصتله بخوف.... ما مالك ياحبيبي 
سليم ابتسم بس مقدرش يتحمل الالم..... اااه يانور 
نور بلهفه قلعته  التيشرت وفجأه عيونها اتسعت وعيطت..... دي دي بسببي صح ساعه ما انت دخلت تجيبني اتحر*قت عشاني انا انا 
هش هشش يا نور عيني انا افديكي بروحي يانوري
نور اخدت علبه الاسعافات واخدت مرهم بايدين مرتعشه وفضلت تعالجهاله...... وبتردد كل شوية..... انا اسفه كله بسببي 
سليم شدها من ايدها وقعدها على رجله بحنان.... اهدي يانور عيني مش بسببك دا قدر ومكتوب.. 
نور مدت ايدها على كتفه ولمسته برقه..... بتوجعك
سليم بعبث وبيحاول يضحكها.....  قبل ما تلمسيها كانت بتوجعني بس بعد ما لمستيها الوجع اختفى
ابتسم لا اردياً ورجعت عبست تاني اما شافت حر"ق تاني عند بطنه.....  ودي 
هههه نفس الكلام قبل ما تلمسيها كانت بتوجعني بس الوقتي اختفى الوجع 
نور بدموع....... انا بحبك اوي اوي اوي ياسليم 
ضمها لصدره بحب وحنان..... واما بعشقك يا قلب سليم وقال بمرح يخفف عنها..... بقولك اي شيلي ايدك بدل بالشكل دا ه‍ كِلك انا...  مش انتي جعانه

 هزت راسها وضحكت.... اوي اوي 
طب تعالي نلقت رزقنا ونشوف حاجه في التلاجه في ام البيت ده 
 حاضر وانت جعان 
ارتسمت على شفتاه ابتسامه عابثه..... هههه انا جعان حاجه تانيه 
نور بخجل وهي بلكذه في كتفه بخفه...... ياشيخ بطل بقا حتى وانت تعبان 
سليم اشتالها واجبر ركبتيها على الالتفاف حولين خصره........  طول ما انتي معايا مابحسش باي حاجه  غير اني عايزك علطول 
نور اتكسفت وخبت وشها في عنقه وهو ضحك عليها ونزل  وهو ماشي بيدور على المطبخ لفت انتباهه ملف على الارض استنتج انه وقع من الخزنه اخده وقعد نور على الطربيظه الي جنبه ولسا بيسند بظهره على الحيطه قامت مفتوحه وظهر باب كبير اوي  ...نور اتخضت ووقفت ورا سليم
 سليم عيونه اتسعت جامد  
نور بخضه ......... عاااااا
 وفي الجهه الاخرى في القصر 
زيزي بصوت عالي........  انتوووووا ياااااالي هناااااا 
الجد بغضب شديد..... بتعلييي صووتك ليه يابت انتي
زيزي ببرود وسخريه......  بقووولك اي ياختياار (عجوز) احترم نفسك ومتنسااش انت بتتكلم مع مين
الجد بصوت عالي ونرفزه..... لا انتي شكلك اتهبلتي في عقلك باااين وبعدين هكوون بتكلم مع مين 
زيزي بغرور وراحت قعدت على الكرسي وحطت رجل على رجل..... بتتتكلم مع سيده القصر ده وكل الاملاك 
مجاهد خبط عكازه في الارض بعدم رضا...... لا دا انتي زودتيها اوي انتي بتخرفي وبتقولي اي 
زيزي بخبث وطلعت الاوراق.....  مش انا الي بقول الاوراق دي الي بتقول 
اخدها منها بشر وهو بيتوعدلها.....  سلييييم لسا عااايش ايه هتورثييه بالحيااا وبعدين في وولاده من نوووور وبعدين انااا مش معترف بيكي 
زيزي بغرور..... مايهمنييش وسلييم مااا*ت خلاص وهو قبل ما يموت قال انه مش معترف بولااده من نوور وانتوا سمعتوووه بوداانكم (مايعرفووش عن الخطه..) 
الجد قبض على عنقها وقال ب*شر......  حفيدي عاايش يااااا******"" براااااا قصري 
زيزي بعصبيه ومكر...... انا هدفعك حق الي عملته دا وكلامك دا هتندم عليه 
الجد بصوت جوهري.....ياااااااا هلااااااال انت ياااازفت يااالي اسمك هلااااال 
نعم نعم يااابيه 
مجاهد بعصبيه....... خووودها برا وماتدخلش القصر دا تاني انت فاااهم
زيزي بضحك وسخريه....... ههههه ضحكتني بجد انا هنا الي اقوووول  مين يقعد ومين لا مش انت وبعدين انت بتستعجل ليه 
قاطعها  دخول راجل باين عليه من البودي جارد..... اوامرك يا زيزي هانم
زيزي بخبث وهي بتشاور على مجاهد بتعالي........  خده على اقرب دار مسنين 
ساره واشرف نزلوا على صوت العالي..... في اي في اي يبابا صوتك عالي ليه اهدى لو سمحت عشان صحتك وفجأه سكتت بصدمه من جملته زيزي...... انتي بتخرفي وبتقووولي اي ياحيوا*نه انتي دااار مسنين ايه الي يروحها انتي اتجننتي
زيزي بصوت عالي وبتاكل في العلكه(اللبانه) ببرود..... الي سمعتيه ولو كترتي هتحصليه  
ميرال وهي بتنزل من  على السلم بفرحه...... تيتا يالا عشان ناكل بيلا
زيزي راحت لها وقالت بطيبه مصطنعه....... تعالي ياحبيبتي
ميرال بخوف......  لا انا مش اعرفك ومامي بتقولي مش اسمع كلام الي مش اعرفهم
زيزي بخبث وهي بتقرص وجنتها...... اممم بس انا مرات بابا يعني ماما 
اشرف بغضب شال ايدها من على خد ميرال ......  لاخر مره بقووولك ابعدي عننا بدل ما اعمل تصرف مش هيعجبك ابدًا.. 
الفون رن  وساره ردت وفجأه صرخت بنهيار ...... لاااااااا 
زيزي ضحكت .... وشاورت على ميرال وقالت للبودي جارد..... وديها الكبار*يه  عشان هتشتغل زي ستها هههه وفجأه بلعت ريقها بخوف من الي واقف قدامها وعيونها شرار.....  س سليم   ازاااي انت انت اناا اااا انا...و فجأه

يتبع الفصل الخامس والثلاثون 35 اضغط هنا
  • الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية كاملة :" رواية نور عيني" اضغط على اسم الرواية
google-playkhamsatmostaqltradent