Ads by Google X

رواية ملاك احتلت عرش قلبي الفصل السادس والثلاثون 36 بقلم ام ريماس صلاح

الصفحة الرئيسية

   رواية ملاك احتلت عرش قلبي الفصل  السادس والثلاثون بقلم ام ريماس صلاح

 رواية ملاك احتلت عرش قلبي الفصل  السادس والثلاثون

كل شخص هنا بيحضر لهدف في دماغه وكل شخص
مستنى رمضان بطريقه مميزه.
كل شخص فيه همه
فيهم الفرحان وفيهم المهموم وزعلان.
.......
نرجع. للفصل
....
عند رضوى وحسام.
حسام: يرفع حاجبيه نعم ياختى انتى ناسيه انك بقيتى مراتى.

رضوى: بكسوف ايوه بس انا لسه بتكسف منك مع الوقت اتعود عليك.

حسام:يضرب يديه علي بعض امتى بقي الوقت ده.

رضوى:اخرج بقا ياحسام.

حسام:ماشي ياستى اما نشوف اخرتها.

حسام:شال بجامه علي ايده وخارج تفيذا لطلبها.

رضوى:حسام استنى.

حسام:نعم فيه ايه تانى.
رضوى:افتحلي السوسته بتاعه الفستان.
....
حسام قرب من رضوى وفتح لها سوسته الفستان

وحاجه منعته يسبها ويمشى ورضوى كمان مش عيزاه يبعد عنها.
حسام:وضع لرضوى بوسه في كتغها بكل حنان.

رضوى:مقدرتش تقاوم حسام.

:لفت رضوى ناحيته ليتلاقوا ببعض القبلات

الطويله..ويفضلوا سواء ويعيشوا اجمل ليله مع بعض.
.........
مع شروق الشمس ينام العرسان بعد مقضوا اجمل يوم في حياتهم سواء.
............
..........
صباح مرات فريد بتحاول تعمل بهجه فى المكان

نزلت تحت في الصباح الباكر وحضرت فطار.
ونادت حماتها وداد.

ودخلت لاام عمر واجبرتها تخرج تفطر

ام عمر طلعت بصعوبه بكرسيها المتحرك

عشان تفطر معاهم عشان متزعلش صباح

صباح بعتت اشرت ذينه لرمضان تعلقها في البيت

عشان تحسسهم برمضان.
......
......
فرحه حاسه ان الكل ماخد منها جمب ومش موافق

علي الجوازه طبعا ده احساس جواها مفيش الكلام ده
......
فرحه وعمر دلوقتي في حكم المخطوبين وكله عارف

ان فرحهم بعد العيد وخلاص كله محطوط في الامر الواقع.
........
..........
عمر نايم فونه يرن يرد عليه يلاقيه صاحبه عمر يرد

بنعاس خير اللهم اجعله خير.
صاحبه:خير متقلقش فوق وتعالي.
عمر:اممممم ليه.
صاحبه:اخلص يابنى لما تيجى هتعرف..
عمر:فين ومين معاك.
صاحبه:مفيش حد انا واحمد وكريم في اللنش بتاعي.
عمر:اوك ساعه واكون عندك.
صاحبه:اشطا متتاخرش.
......
..........
عمر فاق وخد شاور ونازل.

الكل مجتمع في الصاله وفرح اوى ان امه خرجت من الاوضه وقاعده بره.

قرب من امه وباس دماغها وايدها منوره الدنيا ياغاليه.
امه:تلمس علي شعره برضا.

وداد:ايه ياواد هو مفيش غير امك ولا ايه.
عمر:يقرب منها انتى الخير واالبركه ياستى.
ويبص لصباح ازيك يامرات عمى.
صباح:بخير ربنا يخليك.
......
عمر ::فين فرحه بيسال.
جدته:تلوي بوز.
صباح:كانت في المطبخ بتعمل شاي لامها.
عمر:اوك تمام شكرا يامرات عمى بعد ازنكم ويتجه للمطبخ
......
.......
عمر دخل لفرحه المطبخ بينادى فرحه

فرحه صرخت بفزع خضتنى

عمر:اهدى يخرببيتك هتفضحينا

فرحه:خير فيه ايه.
عمر:ماسك في ايده كيس صغير خدى ده
فرحه:ايه ده
عمر:فون عشان نتكلم
فرحه:ملوش لازمه احنا مع بعض في نفس البيت.
عمر:امسكى انتى بتقاوحى في كل حاجه ليه اسمعى الكلام.
فرحه:تمسكه منه طيب.

عمر:انا خارج دلوقتي لما ارجع هعلمك فيه كل حاجه.

فرحه:انا بعرف مش جاهله يعنى ريح نفسك.

عمر:اممم ماشى باي خلي بالك نفسك.
ويتوجه للخارج.
.....
....
فرحه مسكت الفون طلعته وبصت فيه فون حديث وشكله غالي ايفون احدث موديل..
فرحه مستغربه هيا بتعامل عمر كده ليه
...
......
عمر خرج ركب عربيته بس فيه مشوار لازم يروحه ضرورى قبل ميوصل لصحابه
متوجه الا فيلا فاتن مرات عمه.


يتبع الفصل التالي اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent