Ads by Google X

رواية عشقت قطة الفصل الرابع 4 - بقلم فيروزه

الصفحة الرئيسية

رواية عشقت قطة البارت الرابع 4 بقلم فيروزه

رواية عشقت قطة كاملة

رواية عشقت قطة الفصل الرابع 4

اسد بابتسامه....وده بمناسبه ايه أن شاء الله ..
ام اسد بابتسامه....بمناسبه انها خطيبتك يا حبيبي.....
سما بابتسامه...بجد يا خالتو ...مبروك يا اسودي.....
القطه ...ده بعينك يا روح امك ...
سما قمت من مكانها بخوف ...صوت مين ده يا خالتو ...
ام اسد بابتسامه...صوت ايه يا حبيبتي.....
اسد كل ده ساكت بس هيمو ت من الضحك ...
سما بخوف ....الصوت اللي قالي ده بعينك يا...
ام اسد بابتسامه...مفيش صوت يا حبيبتي...انتي بس اللي بيتهيقلك....
سما بابتسامه...عندك حق ....مالك يا اسودي بتضحك علي ايه ...
اسد بابتسامه...ولا حاجه ...وبلاش اسودي دي تاني انا اسد ...
سما بابتسامه...لا اسودي حبيبي وخطيبي ...
القطه ...بعينك يا حر بايه....
سما قمت بخوف وجريت علي بره ...
وأسد وقع علي الارض من الضحك....
وام اسد قمت وراءها ....
القطه نطت علي اسد ...بعينك تتجوزها ...يا ز فت ....
اسد بضحك ....انا ز فت ...يا قطه ...
القطه ...غمض عينك بسرعه ...
اسد بابتسامه...حاضر ...
القطه ...فتح عينك يا اسد النساء 😾🥺....
اسد فتح عينه لقه نفسه عند البحر ...
القطه ...هكملك حكايه البحر ...
اسد بابتسامه...ياريت ...

 
حوريه البحر بابتسامه...تتجوزني ...وتنزل معايا البحر ...بس عندي شرط ...
الصياد بابتسامه...هو لسه فضل في العمر بقيه علشان اتجوزك ولا انزل معاكي البحر ...انا خلاص في النهايه...
حوريه البحر بابتسامه....لسه فضل كتير اوي في عمرك ...انت اول ما تنزل معايا البحر هترجع شب من تاني ....
الصياد بابتسامه...ازاي وانا العمر اكل مني كتير ...
حوريه البحر بابتسامه...تؤ تؤ ...لسه ...انزل معايا ومش هتندم ...
الصياد بابتسامه....موافق ...(معنديش حاجه اخاف عليها ولا اخسرها)....
حوريه البحر...غمض عينك....
الصياد ...ليه ...
حوريه البحر...غمض عينك وبس ...
الصياد غمض عينه ...
حوريه البحر....فتح عينك ...
الصياد فتح عينه لقه نفسه في البحر ..وقدر ياخد نفسه في المياه ...وحاسس نفسه خفيف ...والمياه حضنه ..
حوريه البحر بابتسامه...تعالي قدم المرايا شوف نفسك ...
الصياد بص في المرايا ...لقه قدامه شب في العشرين من عمره...بقي يعيط ويضحك في نفس الوقت ...
حوريه البحر قربت منه وحضنته....دي حاجه بسيطه لحب عمري ...اللي فضلت ابص عليه سبعين سنه من عمري ...ونفسي بس يشوفني ....
الصياد حضنها جامد ...وانا كمان حبيتك ...
حوريه البحر بابتسامه.....تعالي معايا ...
حوريه البحر اخدت الصياد وعرفته علي أهلها ...واتجوزو...
الصياد قرب منها ...حبيتك علشان قلبك اللي حبني ...
حوريه البحر...لازم تعرف شرطي ...
الصياد بابتسامه...شرط ايه ...

حوريه البحر....انت نسيت ...فاكر لما قولتلك تتجوزني وعندي شرط ...
الصياد بابتسامه...ايوه فاكر ...
حوريه البحر....شرطي متحبش غيري ...ولا تشوف ست غيري ...مهما حصل ...ولا عملت كده هترجع  الشط تاني ومهما عملت مش هتعرف ترجع هنا تاني  ...وهترجع في نفس سنك الكبير أو اكبر ...
الصياد قرب منها وحضنها...مستحيل اشوف غيرك ...
حوريه البحر بابتسامه...هنشوف ...
الصياد حضنها ....بحبك ...
حوريه البحر...وانا كمان....
(وهنا تسكت فيروزه عن الكلام الغير مباح 😂)
بعد مرور عشر سنوات.....
حوريه البحر شافت الصياد مع حوريه غيرها ..دموعها نزلت .
واستنت الصياد لما رجع لبيتها ...
حوريه البحر بحزن. ....لسه بتحبني يا صياد ...
الصياد حضنها ...وعمري ما حبيت غيرك ...
حوريه البحر بدموع ...غمض عينك...
الصياد سمع كلامها ...
حوريه البحر...فتح عينك...
الصياد لقه نفسه علي الشط وحيد ... حاول يقوم مش قادر ماهو رجع عجوز من تاني ...رجع للبر ...
الصياد وقف قدم البحر ....ياااااحوريه البحر ...ياااااحوريه البحر ....انتي فين وانا هنا ليه ....ردي عليه ....
كل ده وحوريه البحر قاعد عند الصخره بتعيط ...علي حب حياتها ...اللي حب غيرها ....
الصياد فضل وقف يوم وراء يوم وشهر وراء شهر وسنه وراء سنه ..لحد ما ما ت...وفي نفس اللحظه اللي طلعت فيه روح الصياد ...طلعت فيه روح الحوريه ...
(الحب فراق وجنون...وتملك)(الحب صبر ورغم الصبر تملك).
القطه ...هي دي حكايه البحر ...
اسد دموعوا نزلت....نهايه حزينه للبحر وحيد  ...
القطه ...هي دي الدنيا ...يوم ليك وعشره لا ...والطمع وحش.

والغدر اوحش...والخيا نه أحقر...
اسد بحزن ...عندك حق ....
القطه. ..غمض عينك ....
اسد سمع كلامها ...
القطه ...فتح عينك...
اسد فتح عينه لقه نفسه في شارع والعربيات رايحه وجايه كتير وهو واقف في وسط الطريق ...
اسد بصوت عالي ...انتي فين يا قطه ...
القطه ...حط ايدك علي قلبك انا فيه ....واللي قدامك دي الحياه ....زحمه ...عايز تعرف حكايتها ....
اسد حط ايدو علي قلبو....ايوه ...
القطه ....غمض عينك ...
اسد غمض عينه ...
القطه فتح عينك ...
اسد فتح عينه لقه نفسه في مسرح كبير ...احنا فين ...
القطه ...في مسرح ...هي دي الحياه ...
اسد ...سمعك ...
القطه ...دي تاني حكايه معانا ...حكايه بنت ...
كان يا مكان في هذا العصر وهذا المكان ...كان في بنت صغيره كل همها أنه تضحك وبس ...
بس كان عندها ام كل همها ازاي يكون معها فلوس وبأي طريقة وبأي تمن ...ومش هتفرق الوسيله اهم حاجه الفلوس.
وبس .. 
كنت بتبيع نفسها للي يدفع اكتر ....مش مهم السن ولا الشكل 
..اهم حاجه هتدفع كم ...
وكان جوزها اهم حاجه عندو أنها تدخل فلوس وخالص وبروضه ...مش فارق معه مصدرهم ....اهم شي يشتري الكيف...
ومع مرور الأيام الام كبرت ...وخلاص معدش عليها الطلب..
والاب زي ماهو اهم حاجه عندو الفلوس والكيف...
وفي يوم الام ندت علي البنت ...
البنت نعم يا ماما ...
الام عايزه اقولك علي حاجه ...
البنت اتفضلي ...
الام عايزكي 
البنت بصدمه ..
الاب ضربها بقلم..
...
اسد بابتسامه...كملي ...
القطه ...بكره نكمل ....
اسد بابتسامه...هصبر...
القطه ...غمض عينك...
اسد غمض عينه ...
القطه افتح عينك ...
اسد فتح عينه لقه نفسه في حفله للست ام كلثوم ...بتغني انت عمري ...
وفي الوقت ده القطه اتحولت لبنت وحضنت اسد في وسط الاغنيه ...
اسد بابتسامه.....حضنك جنه ...
القطه وهي بنت ...وانت امنيتي ...
فضلوا كده لحد الاغنيه ما خلصت وبعدين ...
البنت رجعت قطه ...غمض عينك ...
اسد بابتسامه.....حاضر ...
القطه ...فتح عينك...
اسد وصل اوضته....
القطه ...انا جعانه اوي .....وعايزه اكل بيتزا....
اسد بضحك ...قطه هتاكل بيتزا ...
القطه اتحولت لبنت وقربت من اسد ....بقولك ايه هموت من الجوع يا ولاه
في الوقت ده داخلت ام اسد 
اسد 

google-playkhamsatmostaqltradent