Ads by Google X

رواية عشقت قطة الفصل الخامس 5 - بقلم فيروزه

الصفحة الرئيسية

رواية عشقت قطة البارت الخامس 5 بقلم فيروزه

رواية عشقت قطة كاملة

رواية عشقت قطة الفصل الخامس 5

القطه اتحولت لبنت وقربت من اسد ....بقولك ايه هموت من الجوع يا ولاه....
في الوقت ده داخلت ام اسد عليهم ...
اسد بسرعه ...في ايه يا ماما ...
القطه اتحولت لبنت في الوقت اللي ام اسد دخلت فيه الأوضه..
ام اسد بابتسامه قعدت جمب اسد وطبطبت عليه ...مالك يا حبيبي....
اسد بابتسامه...مليش يا ماما انا بخير ...
ام اسد بابتسامه....طيب يا حبيبي..اهم حاجه تكون بخير ..
بقولك ايه يا حبيبي....
اسد بابتسامه....نعم يا ماما ...
ام اسد بابتسامه... بكره بالليل أن شاء الله هنروح لخالتك نخطب سما ...
اسد بحزن ...لا يا ماما ...انا مش هروح ...
ام اسد بزعل ...ليه يا حبيبي...
اسد بحزن ...انا مابفكرش في الجواز دلوقتي وحتي لو فكرت مش هتكون سما ...
ام اسد بحزن ....اسد انا مش باخد رايك انا بعرفك أننا رايحين بكره ....تصبح علي خير ...
وقمت حتي قبل اسد ما يرد عليها ...

 
القطه ....انت هتروح معها بكره ...
اسد بحزن ...ايوه ...
القطه ....وانا ...
اسد بحزن...انتي ايه ...
القطه. ..ولا حاجه ....
اسد بابتسامه...اطلب البيتزا ...
القطه ...لا هنام ...
اسد بحزن...مالك ...
القطه ...مليش هنام ...
وفجاءه اختفت من الاوضه...
اسد... يا قطه ...روحتي فين يا قطه...
اسد سمع صوت القطه انا هنا نام يلا بكره وراك يوم طويل....
...
تاني يوم الصبح ...
القطه ...اصحي يا اسد ...
اسد بابتسامه...صباح الخير ...
القطه ...غمض عينك...
اسد بحزن...مالك متغيره من امبارح ...في ايه ...
القطه ...غمض عينك وبس...
اسد غمض عيونه ...
القطه فتح عينك ...
اسد فتح عينه لقه نفسه في المسرح ...
القطه ..هكملك حكايه البنت ....

اسد بحزن...سمعك ...
الام عايزكي تشتغلي ....
البنت حاضر يا ماما هنزل ادور علي شغل ...
الام من غير ما تدوري الشغل موجود ...
البنت بفرحه ...هشتغل اي ...
الام بايعه هوا ...
البنت بستغراب ...مش فاهمه ...
الام يعني هتبيعي نفسك للي يدفع اكتر...
البنت بصدمه...انتي اكيد بتهزري ...ردي عليه وقولي انك بتهزري .....ردي ...
الام ومن امته وانا بهزر معاكي ...هو في هزر في الكلام ده ..
البنت بصدمه انتي مستحيل تكوني ام ..وانا مستحيل ابيع نفسي علشان الفلوس ...
الاب ضر بها بالقلم....هتشتغلي ورجلك فوق رقبتك يا روح امك ....
البنت بصدمه كبيره ...وانت كمان ...عارف انها عايزني ابيع نفسي ....انتوا مستحيل تكونوا اهلي ...مستحيل ...
الاب مسكها من شعرها ...جهزي نفسك النهارده اول طالعه ليكي ....
البنت بدموع .....انت عايزني ابيع نفسي ابيع شرفي...
الاب ضر بها بالقلم....ايوه يا روح امك ....اهم حاجه عندي الفلوس وبس ....وهتخدي كم ..
البنت بدموع ...حاضر ...
الام قمت حضنتها ....جدعه يا قلب امك ...تعالي معايا بقي ..
البنت فضلت الصامت لان الكلام ملوش فايده معهم .....
جاه الليل ومع البنت بقيت واحده تانيه ....وفي حاجات اتغيرت في قلبها وروحها ....(بقيت مكسوره)
الام كنت بتحط مكياج للبنت.....(هذه الأم فاقده لكل معاني الامومه والإنسانية...جسد بلا رحمه ولا هدف...)
الام بقيتي زي القمر يا بت ...
البنت كانت ساكته بس دموعها بتنزل البنت فقدت السيطره علي دموعها وقلبها اللي بينز ف من الوجع ...
(انت متخيل في يوم وليله اهلك عايزنك تبيع نفسك لليدفع اكتر كانك سلعه رخيصه ومش انسان كرمه ربنا...)
الام مالك يا بت ...ما كفايه عيط بقي ...
البنت فضلت الصامت ...
الام ايه القطه اكلت لسانك ...يلا قومي يختي علشان تشوفي اكل عيشك...

البنت قمت من غير ولا كلمه ...من غير ما ترد ولا تتكلم ...ولا حتي تدفع عن نفسها .. 
الام زقت البنت ...والبنت مشيت وراحت وقفت في المكان اللي امها قالت لها عليها .. 
وبعد شويه وقفت عربيه ...وكان فيها راجل عجوز ....
الراجل العجوز ....مالك يا مزه ما تركبي ...
البنت راحت لحد باب العربيه ومسكت الباب وبدل متفتح باب العربيه طلعت تجري ... كأن رجليه عرفت طريق الحريه .
حريه من حياتها حريه من الدنيا حريه من كل حاجه ...فضلت تجري وتجري...وفي النهايه قررت تنهي حياتها ..بنسبه ليها ده افضل حل للخلص من الد مار علي ايد امها وأبوها ....
البنت وقفت في وسط الطريق قدام العربيات وفي ثانيه كانت طايره زي الحمامه ووقعت علي الارض فاقده للحياه ...
البنت ما تت كل ده علشان تحافظ علي شرفها من الدنيا ..
اللي كلها قسوه ...وظلم ....وكل ده من اقرب الناس ليها ...
ازاي ام تعمل كده في بنتها ...ازاي ام بايدها عايزه تد مر حياه بنتها ...بأنها تبقي بايعه هوا...ازاي اب كل هدفه في الحياه الفلوس ومش مهم مصدرها ...ومش مهم هيتبع ايه قصد الفلوس ...اهم حاجه الفلوس وبس ...
(هستنه رايكم في حكايه البنت ..)
...
القطه ...هي دي حكايه بنت .. 
اسد بدموع ...نهايه يبكي ليها الحجر ....
القطه ....ده جزء من الحياه ...
اسد بحزن...عندك حق ...
القطه ..غمض عينك...
اسد غمض عيونه....
القطه فتح عينك....
اسد فتح عينه لقه نفسه في غابه كلهم شجار وورد كأنها خيال ....
القطه ...كل حاجه هنا من غزل البنات....
اسد بابتسامه...بجد يا قطتي..
القطه ...دوق...
اسد قرب من ورده وقطفه...وقطم منها حته ...طعمه خيال .
.كأنها حلم من حلوه طعمها ..
اسد قرب من القطه ....خدي حته ...
القطه بقيت بنت وكلت حته ...
اسد بابتسامه...مالك يا قطتي زعلانه ليه ...
القطه لما اتحولت بنت ...مش زعلانه. ..
اسد بابتسامه...عيني في عينك كده يا قطتي ...
القطه بعد ما اتحولت بنت ...لا ...
اسد قرب منها وحضنها ...اوعي في يوم تزعلي مني. ....لانك متعرفيش اللي في قلبي ليكي ...
البنت نطت ومسكت في حضن اسد اكتر ...وانت كل قلبي ..
اسد بابتسامه...عايز اسمع ام كلثوم....ينفع ...
البنت بابتسامه...غمض عينك....
اسد غمض عيونه...
القطه فتح عينك ...
اسد فتح عينه لقه الحفله لسه في أولها والست بتغني...
انت كل حياتي ...
البنت فضلت حضنه اسد ...
وأسد كان فرحان جدا ...
وفي وسط الاغنيه البنت اتحولت لقطه ...
القطه غمض عينك...
اسد بابتسامه...ليه ...
القطه ...الوقت فات ...ومامتك هادق الباب ...
اسد غمض عيونه...
القطه فتح عينك...
اسد فتح عينه لقه نفسه في اوضته....
القطه ...يلا البس وخالي بالك من قلبك. ..
اسد بابتسامه...حاضر ...
ام اسد داخلت الاوضه ...يلا يا حبيبي...
اسد بابتسامه...يلا يا امي ...
اسد خرج هو وأمه ...
واول اسد ما خرج القطه اتحولت لبنت ودموعها نزلت ....
اسد وأمه واصلوا ....
خالت اسد ...منور يا حبيبي...
اسد بابتسامه...نورك يا خالتو ...
ام اسد بابتسامه...امال فين عروستنا ...
بعد دقيقه خرجت سما ....بس كنت
اسد بفزع
ام اسد
ام سما صرخت
google-playkhamsatmostaqltradent