Ads by Google X

رواية سأنتقم لقلبي الفصل السادس 6 بقلم زينب عادل

الصفحة الرئيسية

   رواية سأنتقم لقلبي الفصل السادس بقلم زينب عادل

رواية سأنتقم لقلبي الفصل السادس 

عمر ويوسف هنا ااا جرو لها 
عمر بلهفة انتي كويسة فيكي حاحة حسا بي اي اطلبلك الدكتور 
يوسف بخوف عليها انتي كويسة 
هنا بالم اه رجلى بس الى بتوجعني اتلوت 
عمر طب تعالى اقعدي على الكنبة 
هنا وهي تستند على عمر لكنها وقعت مرة اخرى 
هنا بالم مش عارفة اقوم 
عمر وهو يحملها خلاص ولا يهمك انا هشيلك 
هنا دخلني الاوضة عايزة ارقد 
عمر انتى تؤمرى وانا انفذ 
يوسف بمرح وانا اتفرج 
هنا نينيني  سخيف 
عمر وهو يضعها على السرير 
عمر اطلبك الدكتور 
هنا لا مش لازم هي هتخف لوحدها  ثم اكملت بدموع عمر 
عمر بلهفة قلبو مالك بتعيطي ليه 
يوسف بسرو يامحنووو 
هنا بدموع عايزة عصير برتقااال وانفجرت في العياط 
عمر باستعاب هو انتي بتعيطي علشان عايزة عصير برتقال 
هنا اه 
يوسف هنا انتي سخنة ولا حاجة بتعيطي علشان عايزة عصير 
هنا بدموع وكمان بتتقريقو عليا والله لاقول لحماتي بااس ااع 
عمر خلاص خلاص هجبلك عصير متعيطيش 
هنا لااا العصير الى انت بتعملو عايزاك انت الى تعمل العصير 
يوسف ااه بقا دخلنا في جو التوحم وهرمونات الحمل 
عمر عيوني هعملك احلى عصير برتقال فرش 
خرج عمر من الغرفة وذهب ليصنع العصير لهنا 
يوسف وهو يجلس بجانبها عايزة تقولى اي بقا  وبعدين رجعتي بسهولة كدا 
هنا هو انت تعرف عني اني بسيب حقي ولا بسكت للي يأذيني ولا بسمحلو يأذيني انت تعرف عني اني بسكت كدا 
يوسف لا هتعملى اي 
هنا اوووف عرفت البت الى هيخطبها بني ادمة طماعة ومؤرفة ومش حلوة ومبتلبسش هدوم بتلبس قمصان نوم وهي خارجة وجمالها جمال صناعي عملت حوالى خمس ست عمليات تجميل 
يوسف باستغراب قمصان نوم بتخرج بيهم ازاى وعرفتي كل دا منين 
هنا يوو يايوسف الفساتين الى هي مش فسانين اصلا دي الى مببينه جسمها كلو وعرفت دا كلو من مصادرى الخاصة وهعمل اي هعمل كتير 
يوسف ااه فهمت هتعملى اي بقا 
هنا هخلى باباك. يكرها 
يوسف باستغراب يكرها ازاى اذاكان هو الى عايز عمر يتجوزها 
هنا اه هو هايز يجوزها لعمر لكن مش بيحبها وميعرفش حاجة عنها هو عايز يجوزها عمر علشان الشراكة الى هتحصل لو الجوازة تمت انت متخيل الشراكة بين العيلتين دول هتبقا عاملة ازاى دي هتكسر السوق كلو وهتبقا عالمية 
يوسف بتفكير معاكي حق طيب هتعملى كدا ازاى وهتعملى مع عمر اي 
هنا اول حاجة هعملها هنقل اعيش في القصر معاكو 
يوسف بس عمر هو اساسا الى جابك هنا علشان متقعديش مع بابا 
هنا انا هقنعو متقلقش وعمر دا ابقا ادعيلو 
يوسف اه ياخويا قلبي معاك 
عمر من خلفه لا ياخويا مش عايز قلبك انا عايز قلب حد تاني ونظر لهنا 
هنا هات العصير وقلبي بقا مش لحد بقا ليا انا لوحدي ثم اكملت بتلذذ وهي تشرب العصير محدش بيعرف يعمل عصير برتقال ذيك 
عمر ببعض الحزن علشان تعرفي ان مفيش ذي 
يوسف طيب انا بقا هروح علشااان عااايز انااام ياااخلق امك مصحياااني الفجر تقولى تعالى علشااان اخوك ااه دا انا لو مكانك كانت سابتني مرمي كدا عادي 
عمر بغيظ غور يااه غور 
يوسف ماشي يعم مااشي 
خرج عمر من المنزل واتجه للقصر 
عمر وهو يجلس بجانب هنا 
عمر هنا ان 
هنا بمقاطعة هتروح تتقدملها امتا 
عمر بضيق بعد يومين 
هنا تمام 
عمر هنا هو احنا هنفضل كدا كتير 
هنا كدا ازاى 
عمر بنفخ هنااا انتي فاهمة قصدي 
هنا عمر احنا هنروح نقعد في القصر 
عمر قصر مين
هنا هيكون قصر مين قصركو ياعمر هنروح نقعد هناك 
عمر بغضب لا ياهنا 
هنا اووو بقااا اسمع هنروح نقعد هناك علشان ابقي جمب مامتك وهي تبقا جمبي في فترة الحمل  وهتهتم بيا 
عمر انا ههتم بيكي 
هنا اولا مش هخليك. تقرب مني اساسا ثانيا لا انت بتبقا طول النهار في الشغل هفضل قاعدة لوحدي طول النهار كدا 
عمى طب هجبلك ممرضة تساعدك 
هنا بغضب لا مبحبش ادخل واحدة غريبة بيتي وانت عاارف 
عمر بقلة حيلة طيب هنروح الاسبوع الجاى 
هنا لا بكرة 
عمر بس
هنا ارجووك 
عمر حاضر بكرة هنروح 
هنا خلاص اشطا اطلع برا بقا علشان اغير وانام 
عمر نعم 
هنا نعم الله عليك برا علشان اغير وانااام 
عمر ليه ياحببتي قاعدة مع ابن اخوكي 
هنا لا ياحبيبي وكمان هتنام في اوضة الاطفال او اى اوضة تانية هو انت مفكر علشان بتكلم معاك عادي اني هخليك تنام معايا في نفس الاوضة ولا تلمسنى ولا تمسك ايدي حتى بتحلم 
عمر بغضب ماشي ياهنا ماشي وخرج من الغرف. بغضب 
هنا احسن وقفت تاخذ ملابس لها لتنام بها ودخلت الحمام اخذت شاور سريع وارتدت ملابسها
دخل عمر دون ان يطرق  الباب
عمر هنا كنت جاي اخد ا
عمر بصدمة اي داااااا 
_____________
في احد الكافيهات المشهورة 
كانت تجلس ميار مع صديقتها ايه 
ايه يعني انتي وافقتي عليه ليه 
ميار علشان فلوسو اكيد هيبقا اسمي ميار السلامى هبقا مليارديرة  يابنتي هجيب الى انا عايزاه واشترى عربيات وكل الى نفسي فيه 
ايه امم بس انتي باباكي بيجبلك كل الى نفسك في ياميار 
ميار ايوة بس مش كل حاجة وبرضو اي يعني هبقا اغني واعمل كل حاجة  وبعدين احمل في ابنو واخليه يكتبلى كل ثروته( ابقي قبليني لو جابلك حاجة اصلا) 
ايه بضيق منها ماشي ياميار انا هروح علشان ماما تعبانة وهي لوحدها في البيت 
ميار بعدم اهتمام ماشي سلام 
ايه سلام وخرجت وتركت ميار
_______________
في قصر الاسيوطى 
منار وهي تجرى على السلم يااماااامااا يابااابا ماااما الحقي


يتبع الفصل التالي اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent