رواية الخدامة والمغرور الفصل السابع بقلم شروق احمد
رواية الخدامة والمغرور الفصل السابع
يوسف. جهز نفسك ياجدي عشان هتجوز
هاجر بدوخه ومصدمه.. اي
ووقعت من طولها يوسف اتخض
يوسف.. هاجر هاجر قومي ياهاجر رنو عل الدكتور
وفعلا جه الدكتور
الدكتور.. مبروك المدام حامل لسه ف شهر الاول
يوسف.. اتفضل يادكتور
بعد ممشي الدكتور
يوسف.. ازاي دا حصل هاا
هاجر بعياط.. مش عارفه وفضلت تعيط
يوسف.. متفتكريش انك حامل فمش هنتق*م لا بالعكس هنتق×م
ومشي
هاجر فضلت تعيط
وهو طلع قعد ف شارع
يوسف.. انا مش فرحان ليه ها مش دي اللي حبيتها
وفضل قاعد حزين مع اغنيه لمحمد سعيد
كنتي قوليلي
انك ناويه ف يوم تسبيني
كنتي قوليلي
انك هتغيبي وتنسيني
انا كنت هضمك جوا ف حضني ولو مش هطولك ايدي
انا كنت هحاول انساكي واعيد تفكيري
غيابك خلي روحي طنتفي
وفضل يعيط يوسف عل حزنه
فلاش باك
يوسف كان بيحب واحده جيرانه بس سابتو واتجوزت
يوسف.. اوعديني انك هتفضلي معايا
فاطمه.. هفضل معاك يانن العين
وفجاه
فاطمه.. احنا مش هينفع نكمل
يوسف.. ليه طيب
فاطمه.. جيلي عريس وبابا موافق
يوسف بضحك حزن.. طب ونا
فاطمه.. نت كنت واحد حبتو وخلاص
يوسف.. ابعدي وياريت متكلمنيش تاني سلاام
ومشي
فضلت ترن علي وتبعتلو مسجات
بس هو طنشها وعملها بلوك
باك
يوسف.. مكانك لسه ف قلبي يافاطمه
وفضل حزين
وروح بعديها
هاجر فضلت بتعيط لحد ممشي وجه لاقيها بتعيط
يوسف ببرود.. متبطلي عياط بقي
هاجر.. انت ليه مش حببني
يوسف.. انا مش بحبك مش عيزك حاولت كتير احبك بس معرفتش اعمل اي مش زنبي انسي اننا متجوزين انتي هتولدي وهاخد ابني اربي
ومشي
هاجر عيطت لحد متعبت
واغم عليها
يوسف افتكرها نامت
يوسف... قومي بقي متستهبليش
يوسف.. اخلصي ياهاجر مش ناقص
يوسف.. هاجر فوقي ياهاجر فوقي
خدها وخرح بيها وراح المستشفي
دخلو بيها العمليات
الدكتور خرج.. للاسف المريضه دخلت ف غيبوبه
يوسف بعياط.. انتو بتكدبو عليا صح انتو عملين مقلب هاجر قومي ياهاجر هاجر انا مش هقدر اعيش من غيرك هاجر انا هموت
وفضل يكسر المستشفي ودخل اوضتها
يوسف.. هاجر ونبي متعملي فيا كدا ارجوكي طب بصي انا مش هجر*حك تاني طب مش هتقومي نشوف ابننا ونسمي اي ونبي قومي ياهاجر وفضل يعيط
هاجر شبه ميت*ه
يوسف.. ارجوكي قومي قومي انا غبي اني سبتك قومي انا من غيرك ولا حاجه ارجوكي قومي وفضل يعيط وحضنها
يوسف.. ارجوكي قومي ياهاجر لو بتحبيني قومي ونا هعملك احسن معمله وربنا يشهد عليا
فضل يصرخ لما لقي الحهاز صفر.. لا لا لا ارجوكي قومي قومي معايا انا من غيرك همو*ت قومي ارجوكي لاا لاا هاجرر قومي عشان خاطري مش هقدر اعيش من غيرك
وفضل يصرخ لاا فوقي بالله عليكي
الدكاتره حزنه عليه
يوسف بجنو*ن.. دكتور قولي انها بتضحك عليا ها قولي
الدكتور.. استهدي بالله
يوسف.. محدش يقولي كدا
وفضل يحضن هاجر.. هاجر قومي ياهاجر طب انا مش هعرف اعيش من غيرك طيب قومي
وفضل يعيط
وفعلا ما*تت
يوسف.. هاجر انتي بتضحكي عليا صح عشان انا كنت بضر*بك صح قومي ياهاجر
وفضل يعيط
الدكاتره حطو عليها ملايه
الدكتور.. البقاء لله
يوسف بتوهان.. ف حياتك الباقيه
الدكتور حضن يوسف
يوسف فضل يعيط زي الطفل
الدكتور.. انت لازم تبقي قوي
يوسف.. هحاول
الدكتور مشي وسابو
يوسف لنفسه.. مشيت اهي يايوسف مشيت
وفضل يندم نفسه
الجد جه المستشفي
الجد.. اي الي حصل
يوسف حضن جدو وفضل يعيط.. مشيت يجدي مشيت وسبتني انا السبب انا كنت بزعلها
الجد.. هاجر هاجر حصلها اي
يوسف بصراخ وعياط.. ما*تت ما*تت وهي زعلانه مني انا تعبت يجدي تعبت اويي وفضل يعيط
الجد عيط عل هاجر.. طب اهدا طيب
يوسف.. ما*تت وهي جواها روحي هاجر كانت حامل اهي ما*تت وسابتني
الجد ضر*بو بالقلم.. ليه ليه تعذ*بها معاك اهي ما*تت
يوسف.. انا استاهل اكتر من الضر*ب انا ضيعت واحده كانت بتمو*ت فيا
دخل اوضته هو وهاجر وفضل يعيط وقال.. انا اسف ينور عيني
وفضل يعيط
أشرقت الصباح
صحي ونزل عند الجد
يوسف.. صباح الخير
الجد.. صباح الخير يولدي
يوسف.. اخبارك يحج
الجد.. كويس ونت ياولدي
يوسف بحزن.. هكون كويس
الجد.. طيب ف حد عايز يشوفك
يوسف.. مين
الجد.. ادخلي يابتي
وفجاه دخلت واحده محدش هيتوقعها خالص
ياترا مين اللي دخلت
ويوسف هيشوف حياته ولا ولا
وفعلا ما*تت هاجر ولا كد
يتبع الفصل الثامن اضغط هنا
- الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية كاملة :"رواية الخدامة والمغرور" اضغط على اسم الرواية