Ads by Google X

رواية روز الفهد الفصل السابع 7 بقلم أمنية يحيي

الصفحة الرئيسية

   رواية روز الفهد الفصل السابع بقلم أمنية يحيي

 رواية روز الفهد الفصل السابع

فى بيت روز
🌹🌹🌹🌹🌹
روز  قامت من النوم لقت إن هي زي ما هيا على سجادة الصلاة راحت قايمه براحه عشان كان كلو نايم كانت الساعه لسه 6 الصبح قامت لقت ناهد طالعه من غرفتها بنعاس
روز خافت وكانت داخله اوضتها
أوقفها صوت ناهد وهى بتقول بخبث : ها عجبتك تمثيلية إمبارح
روز بزهول وحزن : كنت عارفه إنها كدبه بس ليه عورتى نفسك على الفاضى يا ناهد
ناهد بغضب : وانتى مال أهلك أعور نفسي ولا لا
كانت بتقول كده وفي نفس الوقت كانت نعمات طالعه من غرفتها
نعمات بصدمه وزهول : هو إنتى اللي عملتى في نفسك كده
ناهد بتوتر واضح أوى وكدب : ل ل ل لا لأ  يا ماما إنتى تصدقي كده برضواا
نعمات فجأة راحت شدتها من إيدها ودخلتها الاوضه وقالت بفرحه مصطنعه : إنتى إلى عملتى كدا يا على أفكارك 
ناهد بسرعه وبدون تفكير ردت بفرحه : أيوه أنا شوفتى بقا وفي ثانيه حصلت مفاجاه لناهد
نعمات فجأة ضربتها بالقلم وقالتلها بتعوري نفسك عشان تضربيها ( كل اللى هاممها بنتها ) 
ناهد : معلش آسفه 
نعمات صالحتها وقالتلها : يلا عشان شغلك 
🌺🌺🌺🌺🌺🌺
فى ڤيلا الجوارحى
🌹🌹🌹🌹🌹  
استغفرو
🌹🌹🌹🌹🌹
مالك بصدمه : إنتى يا ريم
ريم جريت عليه بفرحه حضنتها : أيوه شوفت كبرت ازاي
مالك بفرحه أخوية ومرح : يالهوى ياناس على أختي القمر لا دا انا اعاكسك بقا
فهد بضحك وغيظ : حتى دى مش سايبها فى حالها
مالك بمرح : لا بس بقت عسل
ريم بحب اخوي : قالتله لا دا إنت اللى قمر وانا اللى هعاكسك بس برضو فهد ده القمر كلو
مالك بزعل مصطنع : يعني هى كدا لا انا مخاصمك
ريم حضنته : خلاص بقى ياعم وإنت قمر إنت كمان 
مالك بمرح : لا إذا كان كده ماشى
الجد : بصوت عالى : يلا بقا يا ولاد الفطار
قعدو فطرو ومالك وفهد وريم راحو الشركه واول ما العربية وقفت مالك نزل جري على جوا بس قابله بنت وقف عاكسها وكمل جري لحد ما وصل مكتبه
ريم بصدمه : هو بيجرى ليه
فهد بضحك جامد : إبقى إسأليه
نزلو من العربيه وراح فهد مكتبه هو وريم 
ريم كانت طالعه تسأل مالك كان بيجرى ليه فهد قالها أستنى وراح رانن الجرس على السكرتيره
دخلت ناهد بمياعة وبصت لريم بقرف وغيظ متعرفش إن هى أختو
ريم بصتلها برفع حاجب وقالتلها نادى لمالك  
ناهد بغيظ : مالك حاف كدا
ريم بغضب : وانتى مال أهلك
ناهد : لا ده إنتى عايزة تتربى بقا فى ثانيه كانت على الأرض بسبب ضربه مالك ليها
فهد بغضب : مالك
مالك بغضب مماثل : عايزنى أسكت وهى عاوزة تضرب أختى
ناهد بصدمة : أختك 
مالك بغضب : وأختو هو كمان وبعدين إنتر مال أهلك
ناهد بحرج : آسفه وخرجت
فهد الاول كان عاوز يرفد ناهد بس 🤔
ريم قالتله : لأ  لأن  ريم طيبة وبتسامح 
وبعد ما فهد وافق بعد لما ريم أتحيلت عليه 
🌹🌹🌹🌹🌹
أستوب 🤍
♥️روز الفهد ♥️
بقلمى امنيه يحيى 👈♥️👉نعمات : فجأة ضربتها بالقلم وقالتلها بتعوري نفسك عشان تضربيها ( كل اللى هاممها بنتها )
ناهد : معلش آسفه
نعمات : صالحتها وقالتلها يلا عشان شغلك
🌺🌺🌺🌺🌺
فى بيت روز
🌹🌹🌹🌹🌹
روز  قامت من النوم لقت إن هي زي ما هيا على سجادة الصلاة راحت قايمه براحه عشان كان كلو نايم كانت الساعه لسه 6 الصبح قامت لقت ناهد طالعه من غرفتها بنعاس
روز خافت وكانت داخله اوضتها
أوقفها صوت ناهد وهى بتقول بخبث : ها عجبتك تمثيلية إمبارح
روز بزهول وحزن : كنت عارفه إنها كدبه بس ليه عورتى نفسك على الفاضى يا ناهد
ناهد بغضب : وانتى مال أهلك أعور نفسي ولا لا
كانت بتقول كده وفي نفس الوقت كانت نعمات طالعه من غرفتها
نعمات بصدمه وزهول : هو إنتى اللي عملتى في نفسك كده
ناهد بتوتر واضح أوى وكدب : ل ل ل لا لأ  يا ماما إنتى تصدقي كده برضواا
نعمات فجأة راحت شدتها من إيدها ودخلتها الاوضه وقالت بفرحه مصطنعه : إنتى إلى عملتى كدا يا على أفكارك 
ناهد بسرعه وبدون تفكير ردت بفرحه : أيوه أنا شوفتى بقا وفي ثانيه حصلت مفاجاه لناهد
🌺🌺🌺🌺🌺🌺
فى ڤيلا الجوارحى
🌹🌹🌹🌹🌹  
مالك بصدمه : إنتى يا ريم
ريم جريت عليه بفرحه حضنتها : أيوه شوفت كبرت ازاي
مالك بفرحه أخوية ومرح : يالهوى ياناس على أختي القمر لا دا انا اعاكسك بقا
فهد بضحك وغيظ : حتى دى مش سايبها فى حالها
مالك بمرح : لا بس بقت عسل
ريم بحب اخوي : قالتله لا دا إنت اللى قمر وانا اللى هعاكسك بس برضو فهد ده القمر كلو
مالك بزعل مصطنع : يعني هى كدا لا انا مخاصمك
ريم حضنته : خلاص بقى ياعم وإنت قمر إنت كمان 
مالك بمرح : لا إذا كان كده ماشى
الجد : بصوت عالى : يلا بقا يا ولاد الفطار
قعدو فطرو ومالك وفهد وريم راحو الشركه واول ما العربية وقفت مالك نزل جري على جوا بس قابله بنت وقف عاكسها وكمل جري لحد ما وصل مكتبه
ريم بصدمه : هو بيجرى ليه
فهد بضحك جامد : إبقى إسأليه
نزلو من العربيه وراح فهد مكتبه هو وريم 
ريم كانت طالعه تسأل مالك كان بيجرى ليه فهد قالها أستنى وراح رانن الجرس على السكرتيره
دخلت ناهد بمياعة وبصت لريم بقرف وغيظ متعرفش إن هى أختو
ريم بصتلها برفع حاجب وقالتلها نادى لمالك  
ناهد بغيظ : مالك حاف كدا
ريم بغضب : وانتى مال أهلك
ناهد : لا ده إنتى عايزة تتربى بقا فى ثانيه كانت على الأرض بسبب ضربه مالك ليها
فهد بغضب : مالك
مالك بغضب مماثل : عايزنى أسكت وهى عاوزة تضرب أختى
ناهد بصدمة : أختك 
مالك بغضب : وأختو هو كمان وبعدين إنتر مال أهلك
ناهد بحرج : آسفه وخرجت
فهد الاول كان عاوز يرفد ناهد بس 🤔
ريم قالتله : لأ  لأن  ريم طيبة وبتسامح 
وبعد ما فهد وافق بعد لما ريم أتحيلت عليه 


يتبع الفصل التالي اضغط هنا
  • الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية كاملة :"رواية روز الفهد" اضغط على اسم الرواية
google-playkhamsatmostaqltradent