Ads by Google X

رواية انتقام عاشق الفصل السابع 7 بقلم وتين الصافي

الصفحة الرئيسية

   رواية انتقام عاشق الفصل السابع بقلم وتين الصافي

رواية انتقام عاشق الفصل السابع 

خرجت بسرعه ع صوت أحمد العالي 
واتفاجأت أحمد منوم الدكتور ع الارض ونازل فيه ضر"ب 
حاولت اقوموا من عليه 
حاولت كتير لكن كان صعب اووي بسبب جسم احمد الرياضي 
آخيرا 
اتكلمت بزعيق وانا ببعدوا عن الدكتور-فيههه اييه أنت بتضربوا ليههه
كانت عيونوا حمره أووي وعروق ايدوا ورقبتوا بارزين من كتر الغضب 
شدني ليه وانكلم بعصبيه _البيهه جاااي بكل وقاحه جاي  يطلب  مراتي مني ايهه ممليش عينك انا ولا ايه
الدكتور كان بيحاول يقوم عن الأرض ولكن مكنش قادر يتحرك من كتر الضرب 
_أنتوا يا بها"يم ي اللي شغالين برا تعالوا خدوه من قدااامي 
جمله قالها أحمد وهو بيزعق ع حراس الفيلا 
فلت ايدوا اللي كانت ماسكه ف ايدي 
وطلعت جري ع الاوضه 
قعدت ع السرير وسمحت لدموعي انها تنزل أنا ف حياتي م اتخيلت أن أحمد ممكن يعمل كدا ف بني آدم د تقريبا مسبش حته سليمه ف جسم الراجل 
قاطع تفكيري دخولوا الاوضه وهو متعصب قرب مني وشدني من دراعي وقفني قصادوا 
_وانتِ بقا كان بيحصل اي ف العياده بتاعت الدكتور لما جه يطلب ايدك 
بصتلوا بصدمه م الكلام -أنت بتقول اي انا مكنتش بتكلم معاه غير ف حاله طنط وبس 
_مهو نحسبها كداا أنت كنت بتمثلي دور الملاك البرئ ف حياة ماما وانا هاخد طنط للدكتور يا أحمد وأتاريكي واخده امي حجه ع شوفي حبيب القلب ...
هنااا وكفايه لحد كدااا 
قاطعتوا وانا بضربوا ب القلم ع وشو 
كان واقف مكانوا كان باين ف عينوا الغضب 
سبتوا وخرجت روحت ل اوضه طنط
قعدت جنبها وحكتلها ع كل حاجه 
هي ست طيبه اووي وهاديه عكس ابنها اللي العصبيه بتجري ف دموا 
كانت زعلانه ودا كان واضح من ملامحها 
نومتها وخرجت للجنينه بتاعت الفيلا 
عربيتوا مكنتش موجوده اكيد خرج مهتمتش وقعدت ع العشب الاخضر ببص ع السما وع النجوم اللي بتزينها 
قد اي كان نفسي ف زوج يشاركي سهره ف آخر الليل ونقف ف بلكونه شقتنا البسيطه ونتابع النجوم وأول م نشوف شهاب ف السما نغمض عنيننا ونتمني أمنيه مكنتش بتمني الحياه المعقده دِ ولا حتي الزوج اللي مش مفهوم منكرش انو ايام الخطوبه كان شخص جان بس د ميمنعش تحكماتوا برضو وغيرتوا وعصبيتوا بس كنت راضيه والله مقابل انو يبقي حنين معايا وزعلي نيهونش عليه ويبقي واثق فيا 
مش شخص متجوزني ع ينتقم من حاجه انا معرفهاش اصلاا 
شخص من اول موقف طلعني انا شخص وحش 
قاطع شرودي دخول عربيه أحمد نزل منها وشكلوا سك"ران ومشيتوا مش متزنه 
بصيت عليه وبعدين رجعت ل شرودي ف النجوم والسما 
جه قعد جنبي ف مبصلتش عليه وبدون مقدمات قرب وحط راسوا ع رجلي اللي كنت فرداها قدامي وشال ايدي اللي كنت سانده بيها ع الارض وحطها ع شعروا 
دام الصمت لفتره مش طويله 
_أنت هتمسي وتسبيني صح 
بصتلوا وسألت ب استغراب لان فعلا كنت ناويه أهرب منوا 
-أ أنا .... لاء ااه عرفت ازاي
_لما بتتأذي من حد بتبعدي حتي لو روحك فيه 
بصتلوا وسكت
وبعدين قولت-ولما أنت عارف أذتني ليهه عاوزي أبعد عنك صح 
وبعدين ضحكت بسخريه وقولت-وأنت هيفرق معاك بعدي او قربي ف حاجه م انت متجوزني ع تنتقم 
_م مقدرتش مقدرتش آخد حق بابا كل م بشوفك بنسي ةبضعف قدامك ولما شوف عنيكي بتوه وكأن فيها سحر 
مشغلش بالي مل الكلام اللي قالوا ف الاخر ولكني كنت عاوزه اعرف حق ايه وايه دخل باباه-حق حق باباك ومني انا ازاي وانا معرفهوش 
_باباكي ك.....
-كمل بابايا مالوا ...... أحمد أحمد كنت بهزوا لما بطل كلام فجأه بس كان نام 
نديت ع حد م الحرس وساعدوني اننا نطلعوا الاوضه وخرجوا

يتبع الفصل التالي اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent