Ads by Google X

رواية جحيم قاسم الفصل الثامن 8 - بقلم زهراء السعيد

الصفحة الرئيسية

     رواية جحيم قاسم الفصل الثامن بقلم زهراء السعيد

رواية جحيم قاسم الفصل الثامن 

سلمى  ببكاء: انا هاروح واعترفله ان انا بحبه هو هو اللي في قلبي وبس ويانا يا هو بقى
فاطمه بصدمه: ايه يا بنت حرام عليكى انتى زهقتيني مش كان جوزك وما كنتش عايزاه ولما طلقك عايزه تروحي تقوليه انتى ايه ما بتفهميش
سلمي بدموع: مش عارفه بقى المهم ان انا مش عايز يضيع مني تاني يا فاطمه 
فاطمه بتفكير🤔: ايييه💡 بصي انا عندي خطه بس ها تتعبي معي فيها شويه
سلمى بقلق من فاطمه:  انا خايفه منك مش عارفه ليه 
فاطمه بشر: متخفيش هي تعويره صغيره في يدك بس
سلمي بخوف: ايييييه لا طبعا مش هعمل كده 
فاطمه: انتي حاره 
سلمي باستسلام: خلاص ماشي 
♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕
قاسم قاعد على المكتب بيفكر هيرجع نور ازاي السكرتيره دخلت
السكرتيره باحترام  : مستر قاسم في واحده بره عايزه حضرتك
قاسم بأستغراب: ما قالتلكيش هي مين
السكرتيره: لا هي قالتلي عايزه حضرتك
قاسم: طيب دخليها
قاسم وحشتني يا قاسم
قاسم بيرفع عينيه من علي الورق اللي قدامه ولقى نور واقفه بتعيط
قاسم بصدمه: ن..ن..نور...... ويجري قاسم على نور وضمها الى صدرها باشتياق وهو يبكي.: وحشتيني وحشتيني قوي يا نور
نور ببكاء: وانت كمان وحشتني وحشتني قوى يا قاسم وحشتني وحشني حضنك وحشني غضبك وحشني كل حاجه فيك قد ايه انا بحبك 
قاسم بصدمه: انتى..انتى ايييييه
نور ببكاء: بحبك يا قاسم ايوه انا بحبك وهافضل طول عمري بحبك
قاسم بفرح: شال نور ولف بها وانا كمان باعشقك يا نور عيني سامحيني يا نور على كل اللي عندك
 نور ببكاء: مسامحاك يا قلبي نور مسامحاك من زمان
قاسم بعد عن نور: بس انت جيت ازاي لوحدك
ما جتش لوحدها انا جايت معها
قاسم يتفاجئ بيجون:  انت بتعمل ايه هنا يا جون
جون بضحك  : هاكون باعمل ايه يعني جاي ارجع اختي جوزها بالحضن يا حبيبي
قاسم بغضب: بالحضن  اممم من عيني
وراح قاسم ضرب جون بالبوكس في وشه
جون بئلم: اااااه وشي يا غبى اااه 
نور جرد علي جون: جون حبيبي انت كويس 
قاسم بغيره وراح شد نور من يديها بعيد عن جون وهمس جنب ودنها وقالها بغيره
  ... لو عايزاني اعقابك روحي شوفيه
نور بخوف: لا خلاص
 قاسم بابتسامه  : شاطره يا قلبي
جون بغضب: تك وجع في قلبك يا شيخ وانتي يا بت تعال اقفى هنا جنبي هو انتي نسيا ان هو مطلقك
قاسم بغضب:  بس ياض
جون بخوف: حاضر يا برنس
قاسم بغيظ: جون حبيبي انت مش ناوي تروح خلي عندك د*م وابعض ومراته عايزين يقعدوا مع بعض
جون ونور مصدومين: امراتك😳😳
قاسم بابتسامه: ايوه مراتي انا رديتك لي تاني
نور بفرح وجرت لحضن قاسم: بجد يا قاسم بجد
قاسم بابتسامه: بجد يا قلب قاسم 
جون  : احم احممم نحن هنا يا جماعه
قاسم بغضب  : اطلع بره يا جون
جون:🏃🏃
قاسم مسك ايد نور وقعدها علي كنبت المكتب وقالها  : هتفضلي قاعده هنا لما اخلص الشغل ونروح يا عروسه😉
نور بخجل مكسوف: بس يا قاسم
 قاسم بعشق: ياقلب قاسم 
♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕
تك تك تك
عز بتعب: مين اللى جاي فى الوقت ده دلوقتي اووف اكيد حماده الرخم 
عز بيفتح الباب وبتكون سلمي 
عز بصدمه: س.. لمي  انتى بتعملى ايه هنا
سلمي بتوتر: كنت عايزه اتكلم معك شويه
عز لف وشي الناحيه التانيه: ما عدش في كلام بينا الكلام اللي بينا خالص وانا طلقتك انا اسف بس انا تعبانه ومش قادر اتكلم معكي اسفه وكان لسه هيقفل الباب سلمى قالتله
سلمى ببكاء: انا بحبك يا عز من واحنا صغيرين بس انا عملت كل ده عشان اكسرك زي ما كسرتني وكسرته طفولتي
عز برق بصدمه:😳  ايييييه انتى ايييييه
سلمي ببكاء: بحبك بحبك والله 
عز بصدمه: انتي بتحبيني انا طب قاسم انتي قلت لي انك بتحبي قاسم
سلمى بدموع: محبتهوش و مش هاحبه عشان  انا بحبك انت يا غبي من واحنا صغيرين بس اللي حصل زمان خلاني اكر*هك
عز باستغراب: حصل ايه مش فاكر
سلمى بدموع............؟ افتكرت دلوقتي
عز بصدمه: مستحيل انت فاهمه غلط محصلش
سلمى بسخريه  : امال ايه اللي حصل
عز : انا هاقولك اللي حصل زمان
                                                            الفلاش باك
ريم واقعه علي الارض وعز شافها وجيري عليها
عز بقلق: ريم قومي معلش قومي مالك يا ريم بتعيطي ليه
ريم ببكاء  : حماده وقاسم بيتريقوا عليا وقوله انى وحشه ومحدش بيحبني خالص اهى اهى اهىىى 
عز بيطبطب عليها ويقولها  : معلش يا ريم ما تزعليش انتى ما انتيش وحشه انت حلوه وانا كمان بحبك خلاص متعيطيش بقى
ريم بحزن: بس انت بتحب سلمي اكتر مني
عز: والله والله بحبك انتي
ريم بضحك: بجد يا عز
عز: بجد يا ريم
 عز بحزن: وده كل اللي حصل زمان انا محبتش ولا احب قد ما حبيتك انتى يا سلمى بس انا اسف مش هاعرف ارجعلك تاني
سلمي بصدمه: اييه ليه يا عز
بياتي صوت من خلف عز: عشان اتجوز يا حبيبتي..........?
الشخص الذي يحب بصدق لا يعرف عنوان الغدر أو الخيانة، والصفة الأساسية التي لا يمكن أن يتخلى عنها هي الوفاء، ولكي ينجح الحب لا بد أن يبنى على الثقة، فإذا كانت الثقة موجودة بين الطرفين فهذا دليل على الوفاء والإخلاص في قلوبهم، ولكي نعيش الحب بكل تفاصيله لا بد أن يكون الوفاء والإخلاص موجود في قلوبنا.♥


يتبع الفصل التاسع اضغط هنا
  • الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية كاملة :"رواية جحيم قاسم" اضغط على اسم الرواية
google-playkhamsatmostaqltradent