Ads by Google X

رواية هوس الفقدان الفصل الثامن 8 بقلم شروق الحاوي

الصفحة الرئيسية

      رواية هوس الفقدان الفصل الثامن بقلم شروق الحاوي

رواية هوس الفقدان الفصل الثامن 

نور بجمود: يبقا لازم تقولي اية سر الاوضة دي
بدر بصدمة: انتي اتجننتي يانور واكمل بغضب 
انا مش قولتلك متتكلميش في حاجة متخصكيش والاوضة دي متخصكيش فااهمة 
نور وهي علي نفس الوتيرة من الجمود: طلبت من سامر يقتـ ل مين 
بدر: انتي كنتي بتتنصتي علينا 
نور: متغيرش الكلام وقولي مين دا ولية طلبت من سامر بالذات يقتـ لة
بدر محاولا التحكم في غضبة: عارفة لو سمعت صوتك تاني وربي هنسي انتي مين ووقتها هتشوفي بدر الهلالي علي حقيقتة فااااهمة ولا لااااااا
نور محاولة الثبات: لا مش هسكت انت كمان زية صح انا عارفة انت مش جوزي انا متجوزة خالد وقولتلي انك جوزي وانا مش عارفة اتجننت لدرجة كنت بسمع اي حد كنت مهوسة موت سما كان عاملي صدمة بس دلوقتي فوقت مفيش حد هيقدر يضحك عليا بعد كدا فاهم يابدر الهلالي 
بدر: ــــــــــــــــــــــــــ
نور بغضب: متبصليش كدا ورد عليااا متسكتش 
بدر: ـــــــــــــــــــــــــــ
نور بعصبية وصوت عالي: بدررررر رد علياااا سااكت لييية 
بدر بغضب: صوووتك يااانور لتانييي مرة بحذرك والمرة الجاية هتشوفي شئ مش عايزك تشوفية اتقي شري دلوقتي علشان مش فايقلك 
نور بستفزاز: انا لازم اعرف الحقيقة  
بدر بهدوء مريب: تعالي يانور اقعدي هنا وشاور علي السرير بجانبة 
ذهبت نور وهي تقدم خطوة لامام وخطوة للخلف برعب واضح وذهبت وجلست بجانبة ولكن تفاجاءت بنومة علي رجلها 
بدر بهدوء وحزن: تعرفي يانور انا حبيتها اوووي اكتر من أمي اللي ولدتني ماما خديجة كانت بالنسبة ليا كل حاجة بس اتكسرت لما سابتني انا عايزها مش هقدر استحمل اكتر من كدا من غيرها وحشتنييي اووي يانوررر اوووي 
واكمل بنبرة مخيفة بس انا مش هسمحلة يتمادي اكتر من كدا انا هحكيلك بس اوعديني متسبينيش اوعديني يانور 
نور: اوعدك يابدر
فلاش باااك 
بدر ببرود : مين البت دي وازاي شبة سما اووي كدا ومتقولش دي سما انا عارف ومتأكد ان دي مش سما زي ما انا متأكد إنك مقربتش من نور 
سامر بتوتر: اناا هووو..... قاطعه بدر بغضب
بدر بغضب: هتأتألي كتيير بروحمممك انجز قووووول الحقيقة 
سامر بخوف: الاوضة المقفولة 
بدر ذعر: قققصدك ااية 
سامر بخوف: اسسمعني انا والله مكنتش اعرف بس هو يعني لما جيتلك وكان معايا نور وسما ولما خرجت ولاقيت سما مقتو'لة نور شافتني وانا ماسك السكينة في ايدي صرخت ووقعت اغمي عليها وانا طلبت الاسعاف ووقتها عرفت ان سما لسة عايشة وجالي تهديد منه بس مفهمتش اية علاقتة بنور وكنت بحطلها مهداءت وادوية تخليها تظهر بالشكل اللي شوفتها فية اول مرة وطريقة كلامها خلت عندها هوس وبتقول كلام ميتصدقش كان لازم اعمل كدا علشان احافظ علي سما 
بدر بغضب امسكة من ياقة قميصة: علشان سما تعمل في اختك كدا هااا رد تعمل فيهاا كدا 
سامر بدموع: نور كدا كدا كانت هتكرهني لو مش من معاملتي ليها من اللي عملته معاها انا غلطت كتيير اووي خلي نور تسامحني يابن خالتي ويصاحب عمري والله عملت كدا غصب عني بس انا عشقت ايوة عشقتها يابدر 
انت عارف يعني اية عشق انت بسبب عشقك لنور قبلت تضحي وتشتغل مع الناس دول علشان تحميها وانا عملت كدا لنفس السبب
بدر: لية نور تدفع التمن ليية هي اختك انت المفروض تخاف عليها مش تعرضها للخطر 
سامر بضعف: انت عارف يابدر ان انا عملت كدا علشان احمي نور قبل سما لو معملتش كدا كنت هخسرها للابد علي الاقل هي دلوقتي قدام عيوني بس لو رفضت مش هيتردد لحظة ويقتـ لها يعني الخطر اللي بتقول عليه دا هو الامان بتاعها 
بدر بغضب: عارف كل اللي بتقولة دا وحياة نور عندي لدفعة التمن ومبقاش بدر الهلالي لو مندمتة وخليته يتمني الموت الف مرة 
سامر: انا معاك يصاحبي 
بدر: اسمع كويس اوي اللي هقولة الاول انا عايز استدرجة عند القسم ***** وبعدها هقتله ودا سلاحي انت اللي هتنفذ المهمة دي بس خليك فاكر اخر مرة واللي كنت ناوي تعملة هااا انا بسببك اضطريت امشي في الطريق دا 
 سامر برعب: لا لا انا مستحيل اقتـ ل حد لا مستحيل
 ‏بااااك 
 ‏نور بعدم فهم: مين دا برضوا وسما فين دلوقتي وانت ازاي مشيت في طريق المخد"رات والمافيا بسبب سامر 
 ‏هو عمل اي وازاي انت كنت بتحميني واية الاوضة دي كل دا لسة مجهول يابدر انا مش فاهمة 
 ‏بدر بضعف: اوعدك هحكيلك بس دلوقتي بلاش علشان خاطري انا محتاج انام وبس خليني كدا 
 ‏في مكان اخر 
 ‏مجهول 1:قلها كل حاجة هي دلوقتي بقت خطر علينا 
 ‏مجهول 2 بسخرية: مش بدر الهلالي اللي بالغباء دا اكيد لسة متعرفش حاجة هو عارف كويس عواقب الكلام اية 
 ‏مجهول 1:طيب البت دي هنعمل فيها اي
 ‏مجهول 2:البت دي هي الشايب بتاعنا هي اللي هتكسبنا 
 ‏مجهول 1:ازاي 
 ‏مجهول 2:الواد الغبي سامر دا مفكر ان البت اللي مخبيها هي نفسها اللي متلقحة جوا وميعرفش انها مش معاه احنا هنضرب عصفورين بحجر منها نجيب رقبة بدر الهلالي تحت رجلينا ومنها نخلص من الكلب سامر دا الواد دا مش سهل زي مكنا فاكرين 
 ‏مجهول 1:دا انت دماغك سم بس عفارم عليك تعجبني وانت كدا 
 ‏مجهول 2 بخبث: يلااا بينا ننفذ 
 ‏ــــــــــــــــــــــــ
 ‏نور وهي تحاول افاقة بدر : بدر بدر قوم يابني قوم 
 ‏بدر بنوم: ياديجاا سبيني انام شوية 
 ‏نور بغضب: والله ديجاا مين دي ان شااء الله اووعي كدا ونزلت راسة بعنف علي السرير 
 ‏بدر بوجع: ااه يابنت المجنونة اية اللي عملتية دا 
 ‏نور بغضب وهي تعطية هاتفة: خد رد تقريباً ديجا مش مبطلة اتصال يبتاع ديجا وتركتة وغادرت 
 ‏بدر بضحك: خدي يامجنونة انتي متعرفيش ديجاا يابت استني رن هاتفة مرة ثانية 
 ‏بدر بضحك: دايم بتيجي فوقت مش مناسب خالص 
 ‏المتصل: ــــــــــــــــــــــــــ
 ‏بدر بصدمة: ايييية 


يتبع الفصل التاسع اضغط هنا 
google-playkhamsatmostaqltradent